30 dní s Fitness zápisníkem + nové výzvy


Strašně ráda bych vám poděkovala za zájem, který jste projevili u vydání Fitness zápisníku. Od 20. prosince 2013 byl stažen v obou verzích více než 6.800x a jelikož jsem vám kdysi slíbila, že jej budeme postupně společně plnit a ze zdravotních důvodů mé dcerky a následného pobytu v nemocnici se tak nestalo, rozhodla jsem se pro nápravu od 1. března 2014. Přesně tak. Od 1. března zde budete mít denně mé fitness zápisky s použitím zápisníku. Uvidíte co cvičím, co jím (i to hříšné ☺), budu se měřit, vážit a psát vám, jaké další výzvy ze zápisníku jsem si splnila a budu se snažit být jakýmsi tahounem pro vás začínající a pro všechny, kteří se k této 30 denní události v budoucnu teprve dostanou ☺ 

Mám obrovskou radost, že se fitness zápisník stal vaší pomůckou, píšete mi to do zpráv na Fb i do mejlů a není nic lepšího než vědět, že práce, kterou dělám, má smysl. I když to není práce jako taková, je to můj koníček, ale přesto jsem myslela hlavně na vás a na to, aby vám fitness zápisník pomohl.

Co ovšem bude novinkou... to bych nebyla já, abych vám nepřipravila něco navíc ☺ Právě 1. března, kdy onen měsíc se zápisníkem odstartuji (odstartujeme), budete mít možnost stáhnout si další vydání výzev, které bude dodatkem k zápisníku. Bude jich hodně a budete si moci vybrat. Ze všech výzev si budete moci zvolit udělat za 30 dní ty, které se vám budou nejvíce líbit a které vám budou vyhovovat.

Já osobně se moc těším a doufám, že i vy. Březen bude ve jménu fitness. Nadšenci, jste vítáni!!!! ☺ 

Nikki ♥

30 komentářů:

  1. tohle jsem potřebovala...už měsíc se snažím o zdravou stravu...hubnutí a cvičení...tak alespoň budu mít tahouna...když jsem v tom "sama"...:-)

    OdpovědětVymazat
  2. přesně tak, taky to potřebuji, těším se !!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Budu se moc těšit!!:) a je skvělé,že takhle podporuješ lidi ve zdravé cestě

    OdpovědětVymazat
  4. Celý leden jsem zapisovala a snažila...a těchto 14 dní my to moc nejde, nemůžu cvičit, jsem pořád nachcípá a tak mě tato zpráva strašně potěšila!!! Díky moc!

    OdpovědětVymazat
  5. Super, těším se na společnou výzvu:-) V lednu jsem si zápisník už zkoušela, ale vzhledem k tomu, že jsem byla týden na antibiotikách, tak se to moc nepovedlo. A léto se blíží, potřebuju získat kondičku na hory a odstranit pár špíčků do plavek:-) Díky Nikki!

    OdpovědětVymazat
  6. Super :) Na ty výzvy už se těším!
    Jinak mám hrozně ráda tvůj blog, často se sem vracím a vždycky odcházím s nějakým poučením. Tvé fotky s jídlem jsou více než dokonalé a celý blog samozřejmě. Pokračuj dál ve své ,,práci" / koníčku, určitě to motivuje spoustu lidí, samozřejmě včetně mně.

    OdpovědětVymazat
  7. presne toto som potrebovala :) ďakujeme Nikki !

    OdpovědětVymazat
  8. mrzelo mne, že jsi to v lednu stopla, ale samozřejmě to chápu a je fajn, že je malá OK (to je totiž to nejdůležitější). Tak už se těším na březen :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hurrrrá, Moc se těším na další výzvy. Díky.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Nikki, moc děkuju za tvou akčnost, snad budu mít dostatek sil a motivace to taky zvládnout. Na další výzvy se moc těším! Já teď zkouším cvičit na Xboxu a dost mě to baví.. jediná nevýhoda je, že je na to potřeba dost místa, tak si užívám ten komfort, že zatím máme jeden pokojíček volný (snad ne na dlouho) a tam si cvičím.
    Asi jsi to taky odhalila,ale existuje na Xboxu i hra podle JM - Jillian Michaels: Fitness Adventure; zrovna jí testuju ;-)
    Jinak tobě i malé přeju moc štěstíčka a splněních přání (a výzev ;-) )

    OdpovědětVymazat
  11. Nikki, moc se těším..díky tobě jsem dokázala zhubnout 10 kilo, ale poslední měsíc jsem to začala dost flákat kvůli práci a škole, takže se těším, že začnu s tebou zase bojovat a dostanu se třeba časem na svou vysněnou váhu :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Hurááá, přidávám se k tobě, za poslední měsíc jsem toho moc nenacvičila kvůli nachlazení,nemůžu se toho zbavit, a tak doufám, že březen bude už dobrý. Za poslední měsíc jsem se zbavila 4kg a tak teď by mělo přijít také nějaké zpevňování. Zápisník jsem už taky vyzkoušela, několik dní vše zapisovala, ale bohužel jsem musela přestat a tak se hrozně moc těším na nový začátek s vámi všemi tady. Nikki, moc díky za vše, jen tak dál.

    OdpovědětVymazat
  13. Jsem zvědavá jestli se mi ten první březen vyvede začít. Začátkem ledna jsem měla virózu, pak počítač v opravě pak obět viróza a momentálně naštípnutý nos. Už to konečně musí vyjít, jaro se blíží.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Kristynko, dyl jsem se neozvala, protoze se mi 30. ledna narodil chlapecek ;-) Ted jen pasivne sleduju tvuj blog a cekam, az padne sestinedeli a vrhnu se do sportu. Uz mi HROZNE chybi. Tvuj zapisnik je super i ty vyzvy, co tu pro nas mas. Ja osobne zacnu zvolna, nevim, jak telo po 9 mesicich necinnosti bude reagovat a tusim, ze me Jillian bude pekne bolet. BTW: Pred porodem jsem mela 84kg, ted mam 75kg (cil, resp. citim se dobre kolem 65-67kg/181cm, ale chci ta kila dosahnout zpevnenim, ne jen hubnutim kvuli nedostatku spanku a litani kolem deti). Diky, ze te mame :-*

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Miri, moc gratuluji k chlapečkovi :))) nic neuspěchej, hlavně ať se cítíš dobře a tvůj absťák po cvičení znám :D jse byla jak nastartovaná vrtule po porodu :D Tak chlapečkovi hodně zdravíčka a tobě taky :))) gratuluji ještě jednou!!!

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Nikki, lednový zápisník jsem zvládla ve vší pečlivosti a dostala dolů 3 kg a samozřejmě i nějaké ty centimetry. S nadšením jsem započala i únor, když jsem si hnula se zády a tak nyní rehabilituji a těším, kdy opět budu moci začít cvičit. Díky za veškeré motivace, kterými zaplňuješ svůj blog.

    OdpovědětVymazat
  17. Dneska jsem si stahla 60 denni denicek ...uz je vytisknuty a v sanonu ;-) a od zitra jdu na Shauna T. Cvicila sem Jill ...byla sem uz v druhem levelu ale prestslo me to bavit, protoze je to porad to same... ale u tohodle cviceni se mi libi ze se to strida... takze od zitra 60 dniii zacinaaaa tesim se ♥ Nikki diky za motivaci a super denicek ♥

    OdpovědětVymazat
  18. Clovek by ani nevěřil, jak ho rozhodí, když najednou onemocni a nemůže cvičit. Neni to sice tak dlouho, co jsem začala měnit svůj životní styl, ale už teď nemůžu ležet, když mam den volno, protože vím, ze bych radši mohla udělat něco pořádného pro to, abych se mohla cítit lip. A přitom toho nedělám tolik. Nechci si nic znechutit, takze cvičím jen to co mě baví cvičit. Ale je to o moc víc než jsem delala doposud😃. A hlavne jim dobry veci a asi si ani neodpírám žádný dobroty. Jenom je měním za jiny dobroty. A sice nejsou vidět výsledky hned, ale čert to Vem. Staci mi, ze se citim dobre a můžu ze sebe mít fajn pocit. Neni mi těžko ze špatný stravy a při každým cvičení si krasne vyčistím hlavu. A to je moje motivace

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Nikky, děkuji za inspiraci a motivaci v jednom. Také jsem se přidala, tak jsem zvědavá, kam s až "dojdu" :-) věřím, že až do konce měsíce :-D

    OdpovědětVymazat
  20. Nikky, kdy bude možnost stažení nových výzev? Nemůžu se jich dočkat :)

    OdpovědětVymazat
  21. Any: budu na nich pracovat, až se vrátím s Eliškou z nemocnice...chtěla jsem v průběhu výzvy, ale bohužel, osud tomu chtěl jinak.

    OdpovědětVymazat
  22. Eliška má přednost, doufám že bude brzy v pořádku. Tak držím palce a budu vyhlížet dobré zprávy. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)