30 denní výzva s Fitness zápisníkem a Nikki - příprava

Už se to blíží .... těšíte se? Již brzy odstartujeme společné tvarování postav a cestu za tělem, o kterém sníme, cestu za pocity, o kterých slýcháme... Tímto příspěvkem jsem vás chtěla trošku připravit na to, jak a co se bude dít.  
Společnou 30 denní výzvu odstartujeme 1. března 2014 a potrvá celý měsíc. Budete k němu potřebovat Fitness zápisník, pokud si jej nemáte jak vytisknout, můžete si jej přepsat do vlastního sešitu, do bloku nebo kamkoli na papír. Určitě si připravte minimálně tyto následující stránky a věci ☺ 
- rychlý přehled dnů do konce, kde si každý den budeme odškrtávat, co už máme za sebou
- tabulky pro míry a váhu na celý měsíc
- stránku pro reálné cíle, kterých byste rádi za měsíc dosáhli
- stránku pro nálepky z ovoce a zeleniny
- výzvu na celý měsíc, jak pro jídelníček tak pro cvičení
- tabulky pro přehled na každý den, pro vaše zápisky
- bonusové úkoly pro nejbojovnější
- speciální potréninkové sety na doražení
- připravte si obálku pro oblíbené obaly z produktů (čistě pro pobavení ☺)  
- připravte si foťák, abyste se vyfotili. Fotka hodně ukáže!  
A teď ještě pár postřehů, o kterých byste měli vědět.  
  • Všechny příspěvky ke každému dni budou online vždy v 8 hodin ráno. Budou přednastavené, takže i když budu v tu dobu pryč nebo budu dělat něco jiného, vy je zde budete mít, nechci, abyste o cokoli přišli a opravdu mi záleží na tom, abyste zde měli den co den motivaci a nepolevili. 
  • Začnete-li později než v den, kdy je tato výzva odstartovaná, vůbec to nevadí, protože tady bude pro vás napořád :) Kdykoli si usmyslíte, že se k ní chcete vrátit, učiňte tak.
  • 30 denní výzvu se zápisníkem jsem musela odstartovat dříve než vy, abych právě docílila toho, že vše bude pro vás včas připravené. Můžete se těšit jak na poznámky z mého vytisknutého zápisníčku, tak na fotky, poznatky, postřehy ze všedního dne i ze cvičení například. Ačkoli jsem začala dřív, moje soukromá výzva nebude o nic delší, než daných 30 dní. Zkrátka v reálném čase skončím dřív než vy ☺
  • Už teď vám mohu říci, že ne vždy se mi daří něco udělat na jedničku, ale kašlete na to... nejde o to, dělat to vše perfektně, ale snažit se dělat maximum!!! I vám se dost možná stane, že klopýtnete, jeden den se nechutně přejíte, další den se vykašlete na cvičení, jiný den nebudete stíhat jíst, což také není ideální, i mně se to stalo... ale důležité je, abyste v tu chvíli nezahodili všechno za hlavu, ale pokračovali dál. Jsme lidi. Chybujeme. Je to lidské. Nikdo vás za to nezavře, nevezme vám prémie v práci a na váze se z ničehonic neobjeví pět kilo navíc ;) 
Moc bych vám doporučovala, abyste si vše do vašich bločků a sešitů, pokud nemáte zápisník vytisknutý, psali. Já sama vidím, jak strašlivý motivátor tato věc je. Mám jej neustále otevřený, vidím citáty, které i když znám, tak mě neustále nakopávají a každý den se mi stávají jakousi mantrou. Zároveň se k deníku můžete kdykoli vrátit, abyste viděli, co vám kdysi pomáhalo, co jste cvičili, co jste jedli, jak jste pokročili a dost možná se jednou nad deníkem budete nostalgicky usmívat
Vím, že počáteční nadšení tady bude u většiny z vás, ale připravte se na boj. Jen opravdoví bojovníci vyhrávají!!! ☺ A i když bojovník zakopne a upadne, zvedne se a jde dál!!! 
Těším se na vás. Nikki.


23 komentářů:

  1. Krása Nikki :) Už se moc těším....díky tvé výzvě se švihadlem jsem začla skákat pravidelně takže jakákoliv další tvoje výzva bude pro mně určitě jen velké plus :) Ještě jednou díky a moc se těším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ach jo, sestinedeli padne az 12. brezna a ja jsem pritom tak nastartovana ;-) Rozjedu to pozdeji, ale o to s vetsi vervou. Bojovnikum zdar, nazdar!

    OdpovědětVymazat
  3. Sešítky a zápisníky mi vždycky pomáhali! Já si začínám svou výzvu dneska, ale Tvou tady, i s Tvými čtenářkami, budu sledovat a určitě se nechám inspirovat!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky, musím říct, že se mi moc líbí tvé společné výzvy:) nikdy jsem se žádné osobně neučastnila a jela si vždy podle svého, ale myslím, že teď se připojím k vám, protože můj hnací motor nějako poslední dobou stávkuje nebo co :D už se těším na skvělou týmovou práci a podporu

    OdpovědětVymazat
  5. Už se nemůžu dočkat:) a jinak musím teda říct, že mateřství Ti opravdu prospívá a moc Ti to sluší!:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem zvědavá na Tvé pokroky a doufám, že mě to zase správně namotivuje :)

    OdpovědětVymazat
  7. Díky Nikki, jsi úžasná motivátorka. Začnu asi později, v březnu máme prázdniny a nebudu na netu. Ale když to tady zůstane, tak si to najdu. Fakt děkuju.

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj Nikki, moc ti blahopřeju k nové váze !!!
    jsi úžasná ,)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, na tohle se moc těším. Tvé stránky jsem objevila nedávno a moc se mi líbí. Stejně tak i blog Zuzky v češtině. Zapisuji si tréninky od té doby, co jsem objevila Zuzku (ještě v dobách BR), což už bude 3 roky. K tvé výzvě se ráda připojím a ještě jednou poklona za skvělou práci, kterou děláš .)

    OdpovědětVymazat
  10. Nikki vypadáš neuvěřitelně odpočatě a spokojeně... (: Sluší ti to...

    OdpovědětVymazat
  11. Veľmi sa na výzvu teším, už som si stiahla zápisník a poprosila maminku, aby mi ju vytlačila - chúďa, kamuflovať vytlačenie 90 strán dalo zabrať! :) Ale už som pripravená, pekne som si ju zviazala a uvidím, ako a či vôbec sa mi bude dariť!

    OdpovědětVymazat
  12. Těším se! Jednou jsem to zkoušela, ale nevydržela do konce. Při dítěti jsem si myslela, že to prostě není možné, ale vidím, že JE!! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jé, to je super! Už se strašně moc těším!! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nemohla jsem se dočkat a se zkoušením nových potravin začala dopředu :-) A našla jsem svojí novou úplně nejvíc super snídani. Tady je, kdyby chtěl někdo zkusit: 150 g uvařené quinoy, lžíce vlašských ořechů, 2 lžíce hrozinek, 1 kiwi a skořice. Asi už nebudu snídat nic jiného. Je to z veganského jídelníčku od fitnessblender.com a má tam přijít ještě mandlové mléko, ale to jsem tam už nestihla dát :-) Třeba to vyjde zítra ;-) Celkově si myslím, že se mi investice 300 Kč do toho jídelníčku vyplatila, který výživový poradce by vám udělal stravovací plán na měsíc za tyhle peníze :-) Sice mám sama certifikát výživového poradce a občas jídelníčky dělám (zatím jen zadarmo kamarádkám, možná někdy...), ale pro mě samotnou mě to prostě vážně nebaví. Navíc pořád hledám nějakou novou inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  15. ja jsem to jaksi nepochopila, ale dennik mam a snad se casom chytim, ze co a jak! :))

    OdpovědětVymazat
  16. Já se těším moc a zapojí se i manžel,když je ted v té hubnoucí soutěži tak je nadšený a přidá se.Díky za další společnou výzvu :)

    OdpovědětVymazat
  17. Nikki, už sa neviem dočkať..... Roky bojujem s nechceným prírastkom a náhodná návšteva Tvojho blogu ma ešte raz nakopla, že toto by malo ísť. Prišla som sem pred 2 týždňami a odvtedy som tu a vyčitujem príspevky a diskusie každý večer. Viem, že to bude ťažké, lebo kondícia nič moc a 50-tka na krku, ale moja motivácia je teraz iná ako to bolo doteraz. Vidím tu kopu úspechov, dobrých rád a hrozne veľa pozitívnej energie od teba aj ostatných. Moja súčasná váha je 73 kg, mám 172 cm a 51 rokov. Rada by som sa o mesiac pochválila tým, že z toho prvého čísla čosi ubudlo :) Držím palce všetkým, čo zajtra štartujú !!!

    OdpovědětVymazat
  18. AHoj Tino, tak to ti budu moc držet palce :)) A jsem si jistá, že díky odhodlání jaké máš, tam bude za měsíc na váze číslo začínající šestkou :))

    OdpovědětVymazat
  19. Jéééj, díky moc za povzbudenie od Teba, Nikki. Všetko pripravené, zápisník vytlačený, ciele a počiatočné miery zapísané.... ešet sa idem odfotiť a podvečer prvý tréning s Jill.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)