pondělí 20. ledna 2014

We Skip the Rope... HIIT Workout - 17 minut

Tady se dnes neveceri? :-D já dnes večerní pečivo, šunka, okurka, rajče, ředkvičky a lžička majolky. Mňami 💖
Tady se dnes neveceri? :-D já dnes večerní pečivo, šunka, okurka, rajče, ředkvičky a lžička majolky. Mňami 💖Tady se dnes neveceri? :-D já dnes večerní pečivo, šunka, okurka, rajče, ředkvičky a lžička majolky. Mňami 💖
Přicházím za vámi s dalším tréninkem. A jelikož v těchto dnech se skoro všichni snažíme pokořit své cíle v rámci skákací výzvy, připravila jsem pro vás následující workout, který vám dá nejen pořádně do těla, spálíte u něj dost kalorií, ale taky se snadněji tímto intervalovým tréninkem dostanete blíže ke svému vytouženému cíli, který jste si stanovili ☺

Budete potřebovat švihadlo a tabata časovač, který můžete použít online zde nebo si jej nainstalovat do svého chytrého telefonu ☺

Celý trénink se skládá ze 3 částí. 

V 1. část nastavte váš časovač na 8 kol, 45 vteřin pro cvičení, 15 vteřin pro pauzu. 
Po každém kole si zapisujte počet přeskoků přes švihadlo. 
Skákejte libovolným stylem. Já střídám snožmo a běh na místě.
Tato část trvá 8 minut.

Následuje 2 minuty pauza.
Během pauzy odpočívejte, nic nepočítejte.
Protáhněte nohy, vydýchejte se.

Následuje 2. částnastavte váš časovač na 4 kola
45 vteřin pro cvičení, 15 vteřin pro pauzu.
Během tohoto úseku začnete pociťovat únavu,
dost možná nenaskáčete tolik, kolik byste chtěly.
Budete chybovat, zakopávat, sprostě nadávat.
Hlavně nepřestávejte, zpomalte, skákejte pozvolna,
ale nezastavujte se. Odpočívat můžete za chvilku ☺
Tato část trvá 4 minuty.

Následuje 1 minuta pauzy.
Během pauzy odpočívejte, nic nepočítejte.
Protáhněte nohy, vydýchejte se.

Následuje 3. částnastavte váš časovač na 2 kola
45 vteřin pro cvičení, 15 vteřin pro pauzu.
Do těchto posledních dvou kol dejte maximum.
Dost možná budete překvapeni, kolik toho ze sebe 
ještě dokážete vymáčknout ☺
Tato část trvá 2 minuty.

Teď si můžete své přeskoky spočítat. Já počítala každou část zvlášť,
abych měla lepší přehled. 
Naskákala jsem 1.399 přeskoků. 

A teď nastává jeden další úkol, doskákat vámi "vyskákané" čísla na nějaké další, 
který váš počet pěkně zaokrouhlí. Já jsem se rozhodla pro 101 přeskoků, 
ať se dostanu na krásné číslo patnácti set ☺ Pak je váš trénink hotov ☺

Tady se dnes neveceri? :-D já dnes večerní pečivo, šunka, okurka, rajče, ředkvičky a lžička majolky. Mňami 💖
Moje zápisky ☺

***

Zde se můžete podívat, jaké všechny svaly zapojujete při skákání přes švihadlo.
Já budu zítra rozhodně cítit lýtka ☺

Po tréninku se nezapomeňte protáhnout a alespoň 30-60 minut nic nejíst pro 
nejefektivnější trénink. Tělo bude spalovat hlavně z tuků a čím dříve se najíte,
tím dříve se tento post-spalovací efekt zastaví, přeruší a je to škoda,
když z tréninku můžete vytížit maximum.

Na svačinku si pak dejte bílkoviny, které se rychle vstřebávají, ať zásobíte svaly
a také nezapomeňte na trochu zdravých sacharidů. Ať se vyhnete katabolismu ☺

Přeji příjemné hopsání ☺

Nikki ♥

Můj výraz po docvičení - ano, jsem příjemně vyřízená ☺

Moje švihadlo za 30 Kč z hračkářství ☺

27 komentářů:

  1. suupeer kardio....zítra mám v plánu nějaké to posilování CORE, tak si k tomu dám tohle....to bude super spalovačka!:-D.....to by bylo aby ze mně nebyla fešanda!:-D

    OdpovědětVymazat
  2. super určite vyskúšam ! :) Nikki prosím ťa a čo obsahuje rýchlo vstrebatelné bielkoviny okrem proteinu? nejako sa neviem dopátrať k tejto informácii ... ďakujem krásne :)

    OdpovědětVymazat
  3. alex... jogurtové mléko například, jogurt, bílky, ryby, nebo to i namíchat s pomalými jako je maso, tvaroh, ale tělo by mělo mít něco, co rychle vstřebá. Nejlepší je syrovátkový protein no :( Ale dočetla jsem se, že jsou prima i ovesné vločky, mají bílkoviny a pomalé cukry, takže ideální :)

    OdpovědětVymazat
  4. já se do toho švihadla vždycky tak strašně zamotám... ale pokořím to!! jednou to přijde :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj :) tak jsem to hnedka dneska vyzkoušela a teda pěkně se mi motaly nohy :D pořád jsem je měla ve švihadle a občas jsem propadala panice a říkala si, že ta pauza je sakra krátká :D ale jinak super! Naskákala jsem 1000 přeskoků :) prozatím se držím na počtu 3700 :)

    OdpovědětVymazat
  6. Je to super, sice jsem se zamotávala už od prvního kola :-), ale mám 1313 přeskoků, navíc to byla zábava :-D Skvělý nápad Nikki

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj!Sice jsem měla v plánu něco jiného ale NEODOLÁM!

    OdpovědětVymazat
  8. Parádní workout, dala jsem 1499 přeskoků , první tři kola se mi švihadlo motalo, ale pak jsem už přišla na to, jak rychle skákat :-)

    OdpovědětVymazat
  9. ty si ďábel, ale to si piš, že do toho jdu :-) snad zítra, ač jsem měla v plánu den volna :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem ráda, že jsem nebyla jediná, kdo se motal:D Zatím se se švihadlem seznamujeme, ještě mu dám šanci, než si pořídím jiné. Cvičila jsem včera, asi jsem nebyla moc soustředěná, takže jsem zakopávala a dobře jsem se sešvihala:) Takže po bídných 506 přeskocích v rámci tabaty jsem si to musela zaokrouhlit na 1000, jinak bych se styděla:)

    OdpovědětVymazat
  11. Já dnes ještě odolám, právě jsem měla pětikilometrový intervalový trénink běžmo a nějakou posilovačku, takže mi to pro dnešek bohatě stačí. Ale vrhnu se na to co nejdříve to půjde!

    OdpovědětVymazat
  12. Dneska na to mozna vlitnu :-D to budou mit nasi zas radost :-D mam pokoj v patre primo nad obyvakem a na plovouci podlaze se mi to pekn hupsaa :-D :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  13. tak za mne SUPEEER! a zcela jsem tě zkopírovala, takže za Tabatu 1399 a pak to dotáhla na 1500. tím mi to ve švihadlové výzvě pěkně poskočilo :-) díky!

    OdpovědětVymazat
  14. Je to super.. Já teď cvičím Jillian level 3 to 30 days shred, ale už se u toho tolik nezpotím, ale zkusila jsem si potom dát to švihadlo a skončila jsem u fáze 6 :D

    OdpovědětVymazat
  15. Tak ráda bych přes švihadlo skákala s vámi.Jsem právě uprostřed 2 levelu 30 day,a neskutečně mě bolí koleno.Asi jsem si natáhla vazy,nebo co.Cardio poskoky vůbec nedávám,nahrazuji je pokrčenými koleny jakoby dřepy,ale rukama u toho máchám o 106 :-).Máte nějakou radu na to bolavé koleno?Třeba stáhnout,nebo cvičení zcela vypustit?Při jiných cvicích,kde se neposkakuje,to zvládám dobře.Před samotným cvičením si dávám k Jillian ještě 12ti minutovku s Bobem Harperem,která mě zcela oslovila.

    OdpovědětVymazat
  16. Na konci prosince jsem si švihadlo koupila, takže zítra si tento trénink dám ve fitku, děkuji moc za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělý workout, Nikki. ;-)
    Skákání jsem si oblíbila asi před týdnem. Pokaždé jsem se snažila dát 1000 přeskoků v jednom dni, ale nikdy se mi to nepodařilo. Po 500 přeskocích jsem byla vždycky vyřízená. No a s tímhle workoutem se mi podařilo 1177! Ještě jsem dodělala 23, aby to dalo 1200.

    OdpovědětVymazat
  18. Dash: no vidíš, šikula :))) mám z tebe radost :) uvidíš, že příště bude zase víc, i já jsem byla na další pokus lepší :))) Tak ať se podaří i tobě :)

    OdpovědětVymazat
  19. Nikki tak dnes som si dala do tela dva tvoje workouty :-) a to sa mi tak nechcelo, ale doskákala som jupíí :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Nikki takže když si dám jogurt s trochou vloček a za hodinu na to třeba tvaroh a zeleninu dá se to tak? Děkuji

    OdpovědětVymazat
  21. ty jo, švihadlo jsem měla v ruce naposledy na základce :-) šla jsem vyhrabat jedno od dětí a zkusit to. Jako masakr jak jsem se do toho motala, ale mám krásných 1066 a dokončeno do 1200. Zítra se asi nehnu :-D

    OdpovědětVymazat
  22. Švihadlo sice mám, ale asi bych se s ním víc v mým maličkým pokoji pomlátila než zaskákala, tak to pojedu bez něj, ale zkusim to.

    OdpovědětVymazat
  23. Snad jsem teda počítala správně, naskákala jsem nějakých 1552 a pak zaokrouhlila na 1600 :D Sice bez švihadla, možná proto mi to šlo rychleji, protože jsem se nezamotávala ani nezakopávala.. Každopádně sousedi mě musí milovat :))

    OdpovědětVymazat
  24. 1220, doskákala jsem 80 aby to bylo 1300 :D Ale bez švihadla, mám moc malý pokoj :D Ale teda potim se jak prase :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)