sobota 4. ledna 2014

Nový rok netradičně.

Ahoj, všechny vás zdravím a dodatečně přeji všem čtenářům vše nej v Novém roce a hlavně pevné zdraví, protože to je každopádně to nejdůležitější ☺

Kdo čte FB, tak ví, že jsem na Silvestra místo oslav upalovala s malou do krnovské nemocnice, kde nás - tedy malou - léčili na silný zánět ve střevech, kde se nakonec po několika vyšetřeních a odběrech zjistilo, že se dcerka nakazila adenoviry, rotaviry a ještě dalšími viry, které se však už dál netestovali. Momentálně máme karanténu a Eliška se "cpe" probiotiky a ještě kapkami Sab Simplex na bříško... musím říct, že jsme si tedy užili, tedy dcerka. Už ji nikdy nechci vidět tak strašně a bezmocně plakat, jako tomu bylo nyní. Nový rok jsme tedy strávili za okny nemocnice a dnes jsme se vrátili domů. Ještě to není ono, ale konečně jsme přibrali nějaký ten gram a chutná nám i papat.

Dnes jsme si tedy dodatečně udělali vlastní Nový rok a oslavili jej :) Bouchli dětské šampaňské, nakoupili indiánky, oříšky a zapálili prskavky, kterých se nejdříve Eliška dost bála a poprvé ji držel v rukou i prcek :) Který ji pak hrozně rád předal, když se prskavka blížila ke svému momentu doprskání :D No a Eliška pak koukala s těma svýma velkýma kukadlama zaujatě na jiskřičky ☺ Bylo to fajn ☺

Já se teď budu snažit všechno dohnat, jak na tomto blogu, tak i na mém knižním. Mohlo by se zdát, že bych měla být v klidu a odpočívat, ale mě fakt blogování baví a už mám v hlavě pár dalších nápadů do budoucna. ☺ 

Mám pro vás přichystané dva tréninky, dám dohromady cvičební kalendář na leden a  mám uloženo pár článků opět na překlad, takže práce mám pořád dost a už se těším, až vám zase něco nového představím. 

A nakonec, je zcela evidentní, že se vám můj fitness zápisník líbí, protože za 14 dní od jeho uveřejnění byl stažen více než 

4.500x

Moc děkuji a doufám, že jej pořádně užíváte ☺ Nikki.

19 komentářů:

  1. Hlavně, že už jste doma. Doufám, že Eliška bude brzy v pořádku!
    Tobě i celé tvé rodině vše nejlepší do nového roku. :))

    OdpovědětVymazat
  2. už se moc těším na nové články a výzvy... ale hlavně ať jste všichni zdraví!! .)

    OdpovědětVymazat
  3. Zápisník je super! Baví mě to, takže vydržet do konce a bude to:-) Elišce i Vám hodně zdraví v novém roce.

    OdpovědětVymazat
  4. Hodne zdravíčka do nového roku, ostatní uz prijde samo !

    OdpovědětVymazat
  5. krásný Nový rok!:) hlavně ať už jste všichni zdraví jak rybičky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Je dobře, že už jste doma, a blahopřeji k počtu stažení, to je paráda!

    OdpovědětVymazat
  7. Zeptám se, byla malá očkovaná rotarixem nebo nějakou podobnou vakcínou?

    OdpovědětVymazat
  8. Nebudeš prosím Tě pořádat zase nějakou soutěž proměnovou? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hodně zdraví do nového roku! Díky za fitness zápisník, už mám stažený a přidávám se k akci!

    OdpovědětVymazat
  10. Hanka: nene Hani, na to je potřeba investice času a ten teď nemám. Ale pohrává si s myšlenkou jiné soutěže :) Nech se překvapit :)

    OdpovědětVymazat
  11. Takže Nikki, KRÁSNÝ NOVÝ ROK a vzhůru do boje ;o))

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem ráda, že jste v pořádku doma. Hezký nový rok!

    OdpovědětVymazat
  13. Krasny rok Niki hlavne vam vsem zdravicko je nejdulezitejri:-):-)

    OdpovědětVymazat
  14. Vůbec se nedivím, že je Zápisník tak stahovaný. Je super!
    Nikky, do nového roku hlavně hodně zdraví tobě a všem blízkým...

    http://www.fitjane.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Nikki, přeji Tobě a Tvým blízkým všechno nejlepší do nového roku, hodně zdraví a pohody :-)

    http://tamarinysny.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Hlavně, že už jste doma! Přeji moc, moc,moc zdravíčka celé rodině! ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Nikki,

    Zhruba před měsícem jsem narazila na tvůj blog a chci ti říct,že je úžasný co děláš,jak moc jsi inspirativní a jak moc dáváš tím jaká jsi.Jsem totiž 35+3tt a poprvé jsem tě našla jako to,co budu dělat,až se náš malý Luki narodí.Jsem těhotná poprvé,je mi 24,na sporty jsem sice levá,ale ráda hezky vypadám,takže nějakou aktivitu jsem vždycky vyvíjela.Než jsem otěhotněla chodila jsem na pole dance,což je supr i když jsi dřevo a nevypadáš ladně jako ostatní a taky do posilovny každou neděli s kamarádkou a když nám to vyšlo tak v týdnu plavat.Těhotenství mi ale dává trochu zabrat,první tři měsíce se mi chtělo jen zvracet a byla jsem sotva schopná chodit,pak se mi už vedlo lépe,ale nic jsem nedělala a nějak jsem zlenivěla a dala si tě jako poporodní předsevzetí.K Vánocům jsem své lásce dala xbox s kinectem a já mám slíbenou Jillian na kinect po porodu,na což se moc těším,protože mi to bude měřit moje pokroky a říkat,zda se hýbu správně a tak.Miluju tvůj blog,protože se ti daří být Nikki a ne jenom máma,že jsi sama sebe neupozadila ve jménu dětí,ale statečně se věnuješ tomu,co máš ráda.Z toho mám totiž strach,abych se nevzdala sebe sama..Teď už druhý den ležím v porodnici a snaží se mi odstranit kontrakce,abych porodila nejdřív v 36+0tt.Nebudu lhát,já bych nejradši rodila hned a nejde mi to oddalování moc přijmout.Nesmím chodit ani sedět a dnes na mě padl splín.No a když nezabral telefon s kamaradkou a ani přítel,napadla jsi mě ty!!Hned jsem si tě otevřela a četla si,co nového jsi za poslední týden přidala.Když čtu o tvém Silvestru,miluju tě snad ještě víc než doteď,já totiž občas svým hrbolům na cestě podléhám a v tom ty jsi taková jaká bych chtěla být já.Ty se tomu nepoddáš,místo toho si naplánuješ kalendář i s cestama do nemocnice a dál žiješ,co tě baví.Číst tvůj blog je jako na chvíli mít to,co bych chtěla umět i já.Nevzdávat se sebe sama pro druhé,pravidelně cvičit a mít ze sebe úžasnej pocit,být dobrá máma a když něco nedávám nebýt v tom ukřivděná,ale jet si dál svou lajnu.Jsi pro mě obři inspirací a jen co se mrně narodí(kéž by už dnes:-)) tak jdu do toho s tebou,jak jen mi to půjde.Moc ti za tvůj blog děkuji!! Nina

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Nino, asi nemá cenu zapírat, že jsi mi vehnala slzy do očí :) a asi bys to měla vědět, moc mě tvoje slova potěšila a rozhodně jsi mi udělala radost. Čekání v nemocnici je strašné, jak jsi zjistila, také jsem si tím prošla teď, ale já si to čekání aspoň mohla krátit tréninkama (jooo, jsem magor, měli jsme pokoj jen pro sebe a když malá spala, tak já šla cvičit :D) ... a za tebe si už moc přeji, abys miminko měla v tom správném termínu u sebe, tedy aspoň v 36+0. Určitě je každý den k dobru :) Jen vydrž :) Pokud budeš schopná hned po porodu , tak můžeš začít zpevňovat pánevní dno, to jsou úplně nejlepší cviky, jak se dostat zpátky. Já to dělala denně, jakoby zatneš svaly "dole" jakobys chtěla zadržet moč :D Zní to srandovně, ale já se díky tomu mohla vcelku brzy vrhnout na různé poskoky apod. Jinak jsem si těhotenstvím taky procházela dost podobně, první tři měsíce jsem myslela, že snad zhebnu... jak mi bylo zle... a ne jen ráno, jak se všude píšou ranní nevolnosti... to jo... ráno, dopoledne, v poledne, odpoledne, večer, v noci a aby toho nebylo málo a nestýskalo se mi, tak i během spánku.. no hnus.. :) každý furt říkal, že těhotenství není nemoc, ale s tím já nesouhlasila, bo mě bolelo všechno :D Všechno a pořád :)

    Když si představím sebe v 36+0 no.. to už máš pěkné bříško :) co si pamatuju, tak jsem už v tuhle dobu chtěla hrozně rodit, nic jsem nemohla, do všeho jsem narážela... věčně pokydané břicho nějakým jídlem :D

    No, tak ti budu přát, ať se ti ono čekání vyplatí a brzy u sebe budeš mít krásné voňavé miminko, které ti zase vdechne dech do života :)) Moje holčička už bude mít 4 měsíce.. neskutečné jak to letí :) Opatruj se a spoustu sil přeji,kdyby zase přišel splín, klidně napiš ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)