středa 15. ledna 2014

Motivační

Máte rádi motivační obrázky? Já také :) Připravila jsem pro vás další... 
snad se zalíbí... u mne vede hned ten první :)



16 komentářů:

  1. Hrozne se mi líbí, jak to prepisujes do češtiny pro ty, co neumějí anglicky nejlíp :-)

    OdpovědětVymazat
  2. tak určitě, v češtině nic takového nemáme :)) a že je neangličtinářů hodně.... čímž jako angličtinářka trpím :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Nikki, ja som ti chcela strasne moc podakovat za to, ze pises tento blog, sledujem ta uz dlho a vdaka tebe som sa uz konecne pustila do zmeny!:) bze teba by som sa k tomu asi nedokopala, vytlacila som si tvoj fitness zapisnik a pisem, pisem, pisem a najmä cvicim a zdravo sa stravujem!:) dnes je to este len 10.den, ale je to prvykrat v zivote, co ma to naozaj bavi (kedysi som tiez skusala vyformovat si postavu, ale boli to pre mna muky) a je to vdaka tebe a tvojmu, zapisnicku :) takze D-A-K-U-J-E-M !!! a inak chcela som sa ta opytat, ci neplanujes prispievat nejak viac receptami, najmä vecere, chyba mi inspiracia a tiez som sa chcela opytat, ci neplanujes natacat videa s cviceniami ako to robi aj Maria z rutina.cz? bolo by to super motivacne, mohli by sme cvicit s tebou, teda aspon cez tie videa :) Ja utekam cvicit s Jillian!
    Emilly

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle je fakt super, vždycky mě to hrozně nakopne, takže ti moc děkuji za podobné příspěvky. :-) Ještě tak před čtvrt rokem jsem měla tendenci se za úspěch odměnit jídlem ale teď si vždycky vzpomenu na "neodměnuj se jídlem, nejsi pes" jednak mě to vždycky hrozně pobaví :-D ale hlavně si udělám radost jinak než chlebíčkem!
    Pro mě jsi taková česká Jill :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Emilly: bohužel, na tréninky nemám prostory ani techniku :( Takže jediné co dělám je, že vám je čas od času dávám psané včetně video návodu. (Ale kdo ví, co přinese budoucnost :))

    Na recepty se chci opět vrhnout, zrovna dnes jdu nakoupit suroviny na jednu polívku, navíc mi foťák sebral přítel do Francie a přiveze mi jej až za měsíc, to se taky blbě fotí jen s mobilem :D Jsou to fotky s prominutím na hovno při takovém debilním světle :D


    Martina: ten citít s tím psem je i můj oblíbený :D vždycky si na to vzpomenu, zrovna včera jsem čekovala váhu a udělala mi radost a hned jsem měla choutky, tak jsem si říkala "sakra, jsi čokl nebo co?" :D

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké citáty. :)) Ten první je bombastický!

    OdpovědětVymazat
  7. Nikki, super :-)
    Všechny jsou hezké, nejvíce mě nadchnul ten druhý ... pravda pravdoucí !!!

    OdpovědětVymazat
  8. Jj ten posledni "delas divny obliceje" to na me sedi:) tocim se na ipad ( kvuli technice a pripadnym chybam) a pokazdy me udivuje jak se stasne ksichtim a nechapu jak to treba zuzka dela ze vypada pri cviceni furt tak fresh a sexy. Ja sem ruda a ufunena jak prase a krome pritele bych to video vzivote nikomu neukazala:D

    OdpovědětVymazat
  9. Effi :D Směju se tomu, jak to popisuješ :D ono mám pocit, že i někde v článku zmiňovala, že se jí lidi ptali, jak to dělá, že dokáže být během cvičení tak vážná , ani se nezamračí nic :D žádné emoce a grimasy v obličeji :D asi se taky jednou natočím ... :D

    OdpovědětVymazat
  10. Doporucuju se natocit:) minimalne to pobavi:D

    OdpovědětVymazat
  11. vybrala jsi super obrázky... k tomu poslednímu... asi to dělám správně, dneska u Jill, jsem už prostě nemohla, přála jsem si jen ať to už skončí... a pak bylo protažená a já hlavu nataženou s takovým tím výrazem "to UŽ je konec?" :D

    OdpovědětVymazat
  12. Škoda, že to nejde zkopírovat - ten druhý obrázek bych si dala na zeď na fb! Moje oblíbené heslo je: kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod :-) A závidím všem, co je baví cvičit doma samotné - já se nepřinutím, na mě funguje jen objednat si lekce ve fitku. Což je časově i finančně náročnější. Ale co, tohle je můj způsob, který jsem si zatím našla ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)