Kettlebell série, Fit konto a HIIT Volume


Tak jsem dnes poštou obdržela tuhle 5-dílnou sadu instruktážních DVD, které by mi měly objasnit a naučit, jak správně pracovat s kettlebellem. Plním si tak jeden ze svých úkolů pro tento rok a už se moc těším, až vám napíši k těmto kouskům recenzi. Kettlebell mám moc ráda, zrovna v těchto dnech si jej beru při každém tréninku a chtěla bych se toho zkrátka více dozvědět a naučit. Kdyby měl někdo o tato DVD zájem, kupovala jsem je na ebay a z Anglie mi přišly po devíti dnech. I s poštovným vyšly na 300 Kč rovných ☺

Můj synek dnes ze školy rovněž přinesl takovou tabulku a říkala jsem si, že se s vámi o ni podělím, protože se mi moc líbila. Je určena hlavně pro maminky, které mají dítko školou povinné.

Logo

Možná už jste o této stránce něco slyšeli, ale já se přiznám, že pro mne je tohle nové a po nahlédnutí na jejich stránku jsem byla nadšená, že něco takového existuje. Sami se podívejte. A teď o jaké tabulce že to mluvím? Přesně o této... Napoví vám díky jednoduchému zapisování, zda vaše dítko přijímá dostatek různorodého jídla, naučí vás to, kolik čeho dítěti dávat. Já mám jedno velké štěstí, škola, kam můj syn chodí je totiž na výživu a správné stravování dětí doslova vysazená... neustále mají nějaké akce s ovocem a zeleninou, dávají zdravé obědy, jejich jídelna je vlastně v Bruntále vyhlášenou a chodí se tam stravovat i úředníci z nedalekého soudu a policisté. Když si vzpomenu, jaké blafy jsme museli my jíst a co vařili středoškolákům, když jsem učila na Gymnáziu... horor. Neskutečný. Takže, abych se dostala zpět k věci ☺ 
Na stránce si můžete vytisknout pomocnou tabulku a dát s ji na ledničku a zaznamenávat si, kolik porcí dítě denně snědlo a taky čeho. Po týdnu zjistíte, zda stravování vašeho dítka odpovídá doporučení odborníků. Já svého synka stravuji zdravě, ale přesto si tento test vyzkouším, abych věděla co a jak. Fakt mě to zajímá. 


Taky se na těchto stránkách dozvíte, zda má vaše dítko správnou váhu a jsou zde i videa cvičení pro děti ☺ Vážně se mi to moc zamlouvá ☺

No a nakonec, můj brácha začal také cvičit a pomáhá mu se startem jeden skvělý člověk - David ☺ 

A ještě jedna lahůdka... něco pro vás chystám :) Jen taková maličkost, ale věřím, že potěší...

již brzy online a opět zdarma
Nikki ♥

10 komentářů:

  1. Nikki, moc dekuji za stranky Fit Konta. Mam dve deti, ktere jsou samozrejme uplne odlisne. Do syna jidlo tezko dostavam a holcicka, ta by naopak papala porad :-). Stranky se mi moc libi a myslim, ze tu najdu spoustu uzitecnych rad a receptu pro oba... Dekuju !!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty stránky jsou fakt povedené, škoda, že to není i pro dospělé :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nikki, Ty jsi prostě nezmar! Moc díky za Fit konto, skvělý tip a super udělané stránky. A na Tvou "lahůdku" jsem opravdu zvědavá!

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím s Eliss, marně hledám tabulku pro dospělé :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé ráno jsem si říkala, že potřebuju najít na internetu nějaké super Hiit tréninky. To mi teda vytrhne trn z paty :-) Už se moc těším. Kdy budou zveřejněny?

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je skvělý, že ve školní jídelně u vás vaří zdravě a navíc chutně - to se jen tak nevidí - když si vzpomenu na to, co nutili (doslova:D) jíst nás...

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, tyhle stranky jsem objevila zhruba před rokem úplné náhodou a stala jsem se pravidelnou ctenarkou. Pokaždé sentesim az pribyde další článek :-). Chtěla jsem vas holky poprosit jestliu některá z vas nemá od Boba harpera Ultimate cardio body? Pátrala jsem na netu a nemůžu ho nikde najít, nebo aspoň odkaz kde by se dal stáhnout. Předem moc díky :-) kata

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)