úterý 14. ledna 2014

Fitness Blender: Kickbox Cardio Workout

Mohlo by se zdát, že za stránkou a fitness projektem Fitness Blender stojí profesionální tým, ale ve skutečnosti tento webový oblíbený hit vedou dva manželé - Daniel a Kelli. Oba začli Fitness Blender plánovat již v roce 2008, ale skutečné spuštění proběhlo až o dva roky později. Momentálně už nepracují, protože se svému koníčku začali věnovat naplno. Ačkoli se může zdát, že svá videa natáčejí někde v profesionálním studiu a mají ohromné prostory k mání, ve skutečnosti své tréninky filmují v garáži a jako kancelář jim slouží náhradní pokoj v domě. Jak sami říkají, Fitness Blender odstartovali proto, že věří tomu, že by fitness mělo být k mání všem, ať už někdo má peníze na placení trenérů či nikoli. Také využívají znalostí ohledně jídla a výživy, které za několik let posbírali a věnují se tomu na svých stránkách. Daniel tenhle druh oboru dokonce vystudoval. Asi vás napadá otázka, z čeho žijí. Veřejně přiznávají, že je jejich příjem závislý na reklamě a štědrosti podporujících uživatelů. To jsou tedy Kelli a Daniel. 

Ačkoli tento pár znám již přes rok, nikdy jsem se k jejich tréninkům nedostala. Znáte to. Samá Jillian, Bob a Zuzka. Pro rok 2014 jsem si však dala za úkol vyzkoušet hned několik různých youtube senzací a mezi prvními byl právě Fitness Blender. Vyzkoušela jsem pouze jeden workout a už teď vím, že si tento pár moji oblibu získal a budu s nimi pokračovat. Pro dnešek bych vám od této dvojice ráda doporučila krátký trénink, ale určitě si v něm najdete zalíbení, protože je bez vybavení a jde o oblíbený kickbox ☺


Kickboxing Cardio Interval Workout


Tento workout mi padl do oka proto, že jsem neměla náladu na cokoli s nějakým vybavením, ani jsem nechtěla jen kardio jako takové a hlavně, kickbox jsem už fakticky dlouho necvičila a navnadila mne také délka workoutu, necelá půl hodinka... to mi vyhovuje. Nerada bych naváděla cvičit bez tenisek, ale já si je pro tento workout nedala a cvičila bosky. Taky máte někdy náladu prostě cvičit opravdu bez vybavení včetně oblečení? (Nebojte, nahá jsem skoro nebyla ☺)

Jak vidíte, v každém tréninku na vás čeká video plné informací. Ukazatel, kolik jste toho již odcvičili a kolik chybí, přechází od zelené po červenou. Ukazatel pro průměrně spálené kalorie, což mi přijde dost fajn, někdy se stane, že během tréninku musíte odejít a už se k němu nevrátíte, tak máte asi přibližnou představu po celou dobu, kolik jste toho do jednotlivého určitého momentu spálili. Info o tom, co se bude cvičit. V levém horním rohu je před každým cvikem napsáno, co se bude cvičit a Kelli jej na místě prezentuje, než započne samotné cvičení. Výborná věc. 

Na stránkách Fitness Blender si můžete najít libovolný trénink. Budou tam na vás vždy čekat i následující informace - kolik přibližně spálíte kalorií, jak dlouho trénink trvá, stupeň obtížnosti, potřebné vybavení pro trénink, co za typ je daný trénink a kterou část těla budete hlavně procvičovat.


Jak jsem již řekla, Kickboxing Cardio jsem si vybrala proto, že je krátké a byla jsem zvědavá, co za celým projektem vězí. Musím říci, že cvičení s Kelli je příjemné. Během workoutů nehraje žádná hudba, kdesi jsem četla, že to tak manželé záměrně chtějí, aby si každý uživatel během trénování pustil hudbu vlastní podle chuti. 

Věnují se jak zahřátí, tak závěrečnému strečinku, nezapomínají ani na pauzu pro doplnění tekutin, prezentují před samotným odcvičením daný cvik, což zrovna u kickboxu přišlo vhod, protože já ta komplikovaná komba fakt často nedávám, ale tady to bylo super, jednoduché a pěkně mě to prohnalo. Necítila jsem se vyčerpaná, ale příjemně jsem si zacvičila, zadýchala se a cítila, že jsem pro sebe udělala zase nějakou dobrou věc ☺ A navíc, jako žena cvičící kickbox, jsem si připadala fakt pyšně a namachrovaně a představovala si, jak mydlím nějakýho chlapa a jak ho kopu pěkně... víte kam... No, co co co... do břicha samozřejmě ☺

Nicméně musím doplnit, že Kelli s kickboxem teprve začíná a jde to u ní vidět. Má typicky ženské pohyby a téměř chybí ona výbušnost, síla v úderech apod. Jelikož jsem dost naučená od Jillian Michaels, tak vím, co to chce. Nebojte se při podobném tréninku dát do toho vše, žádné máchání rukama nebo polovičatý úder. Musí to být opravdu úder, pak bude mít trénink mnoho násobnější efekt ☺





Všechny tréninky jsou zdarma, manželé přispívají přes youtube, já jsem vám na zkušenou tento trénink natáhla ke stažení, aby se vám s ním lépe pracovalo ☺ A že nejste angličtináři? Vůbec to nevadí. V případě těchto tréninků se vsadím, že to potřebovat nebudete.



A co vy a Fitness Blender? Znáte a cvičíte s nimi? Nebo znáte, ale nezkoušeli jste? Možná je pro vás tento pár zcela noví. Pokud ano, nebojte se vyzkoušet a dejte vědět, zda se vám líbí stejně, jako mně ☺

Nikki ♥

37 komentářů:

  1. Cvičím s nimi asi 4 dny a mohu jen doporučit :) jejich tempo a to jak se cviky mění jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  2. jsem moc ráda že jsi je tu zmínila, Nikki. Mám je moc ráda, obdIvuju je a s láskou podle nich cvičím. Jsou šikovní, jen tak vymýšlet takové "workouty" pro tisíce lidí. Kelli mi dává motivaci - když to dokáže ona, tak i já. Navíc mi s nimi cvičení uběhne strašně rychle... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Znám je taky už poměrně dlouho, ale cvičím s nimi asi tak měsíc, vyzkoušela jsem kolem 5 workoutů a jsem nadšená.. Oba dva jsou mi velice sympatičtí, vlastně je mi sympatický celý ten koncept. To, že nehraje hudba je už bohus navíc a já si podle nálady pustím něco svýho nebo jen poslouchám, jak mě Daniel vykládá, jak mám co cvičit a jak správně to provést. Líbí se mi taky, že ve videích nejsou žádné rušivé elementy a že je to čistě jen o cvičení.. No, myslím, že zítra si od nich také něco zacvičím :))

    OdpovědětVymazat
  4. Poznám už nejaký ten piatok a cvičím s nimi pravidelne. Zvyknem ich cvičenia kombinovať s tými od slečien z XHIT apod. :) Musím sa priznať, že niektoré sú zabiják :D Už som si dala i tie, kde sa spáli aj 1000 kalórií (samozrejme, tá najvyššia hranica) a uff... už 2x soms a nato dala a stále nechápem, PREČO sa tak týram! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Neznám, ale stoprocentně vyzkouším! Slečna vypadá moc sympaticky :) Děkuju za tip :)

    OdpovědětVymazat
  6. Znám docela dlouho, dokonce déle, než tvůj blog :). Strašně se mi líbí, mají strašně moc workoutů, jak pro začátečníky, tak pro pokročilé a i pro ty, co chtějí "umřít" :))). Mají také dobré loss programy, nejsou ani drahé, kolem 100 kč. Jsou v angličtině, takže spíše pro ty, co anglicky trochu lépe rozumí. Je tam plán cvičení, jídlo, typy apod. Člověk si kolikrát ani nemůže vybrat, co by si tak zacvičil, kolik tam toho je :).

    OdpovědětVymazat
  7. FB mam moc ráda, podle nich cvičim asi nejčastěji :-)...jen vždycky všude prosí, aby si lidi videa nestahovali, právě kvůli tomu jak říkáš: jsou živí z reklamy

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem s nimi cvičila ještě před Jill, Bobem a Zuzkou, občas se k nim vracím, některé delší workouty jsou fakt náročné a vím, že třeba cvičení na břicho a core bylo sice náročné, ale hodně variabilní a to mě bavilo - vlastně všichni zmiňovaní mě maximálně inspirovali a dnes si vytvářím své vlastní workouty ( a člověk zjistí, že stačí podložka, činky, švihadlo, hodně vody, ručník a sprcha......a motivace:-)))) BTW stále miluju pyramid workout, který jsem nalezla na tvých stránkách:-)))

    OdpovědětVymazat
  9. FB zbožňujem a stále ma bavia, Jillian ma po nejakej dobe prešla, Bobovi som akosi na chuť neprišla a Zuzka Light ma zatiaľ neláka( plánujem ju zaradiť na jar), cvičím ich pravidelne asi pol roka. 1000 calories workout je makačka, ale všetky sú perfektné! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tuhle dvojici mám moc ráda :-) a vůbec jsem netušila, že to jsou manželé! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Znám hodně dlouho a dříve jsem podle nich často cvičila :) Je to opravdu skvělý a sympatický pár.

    OdpovědětVymazat
  12. Na tuto dvojici na youtube narážím poměrně často a musím přiznat, že mě cvičení s nimi zase tak nelákalo. Po přečtení tvojí recenze jsem ale změnila názor a určitě jim dám šanci :)

    OdpovědětVymazat
  13. Párkrát jsem si je odcvičila a docela mě to bavilo :) hlavně teda kickbox, ale od Daniela ;)

    OdpovědětVymazat
  14. super tip :) líbí se mě víc než slečny z XHIT, které jsem teď zkoušela.. budeš je taky Nikky zkoušet? páč se mě nějak nelíbila jejich technika, přišlo mě, že některé cviky vůbec nedělají dobře technicky... no mrkni na to :)

    OdpovědětVymazat
  15. P. vyzkouším i od Daniela, ona Kelli se přiznala, že s kickboxem teprve začíná, což jde trošku i vidět, je taková "ženská" :D ale cvičení to s ní bylo fajn. Daniela prubnu taky :)

    Kateřina: vyzkouším a napíšu, protože si chci rozšířit obzory a dala jsem si to za úkol na tento rok :)) tak na to mrknu a taky napíši svůj názor :)

    OdpovědětVymazat
  16. Nikdy dřív jsem s nimi necvičila, nicméně Kelly vypadá moc sympaticky. :))

    OdpovědětVymazat
  17. Normálně se mi o tobě v noci zdálo :) takhle na večer si přečtu tenhle článek a o čem se mi nezdá? O tom že jsi uspořádala jakési veřejné cvičení kde jsme cvičil právě podle Fitness Blender a musím říct, že jsi nám dala pořádně zabrat!:) Jsi pro mě obrovskou motivací, vždycky když to cvičení už nějakej ten den flákam, koukne se k tobě na blog a musím zase začít! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Nikola: teda já tě tak straším? :D A to nejsi jediná, prý už jsem strašila i jinde :D

    OdpovědětVymazat
  19. Určitě vyzkouším, díky za tip, neznám :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Znám :-) Od ledna teď občas od nich něco cvičím a moc se mi to líbí (zrovna dneska mě bolí nohy jednoho HIITu :-D). Jenom jsem o nich nic nevěděla, že jsou manželé, nejsou profesionálové a tak, narazila jsem na ně spíš náhodou :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Musím říct, že jejich cvičení mi taky vyhovují :). A vyhovuje mi to, že jsou lidské a teče z nich pot :D A ne že jsou pořád krásně upravené :D

    A.

    OdpovědětVymazat
  22. Objavila som ich niekedy cez Vianoce a teraz s nimi cvičím stále viac. Mám presilené chodidlo, takže na skackanie s Jill musím na chvíľku zabudnúť. V niektorých cvičeniach s Fitness blender sa skackanie nenachádza, takže využívam hlavne tie. Ale keď som bola fit, tak som si dávala aj tie s kardiom. A tiež sa mi páčia všetky tie informácie, čo aj tebe...

    OdpovědětVymazat
  23. Mně to příjde poměrně slabé. A provedení úderů a kopů se mi taky nezdá. Musí tam být vidět síla úderu a správné provedení, jinak to nebude mít žádný efekt. To bych spíš doporučila Jillian a její kickbox, ta má techniku v pořádku. Tam je to pěkně vidět. Ale to je můj názor.

    OdpovědětVymazat
  24. Jani, já s tebou souhlasím, už jsem to psala i výš. Kelli s kickboxem teprve začíná a jde to vidět, je to takový typicky ženské provedení :)) Jelikož Jillian znám, tak jsem do úderů dávala maximum, vím, že to musí být opravdu intenzivní ty pohyby, sílu apod. Techniku má taky ok, ale musí se naučit ještě dát do toho onu sílu. Jinak na cvičení je to opravdu fajn :)

    OdpovědětVymazat
  25. Tyhle kardia cvičení jsou super (myslím ty dobrý :-)). Já se jen trochu obávám demotivačního efektu, poněvač když něco cvičím a výsledky jsou slabé, nemotivuje mě to jít dál. Jinak já se zabývám bojovými sporty a teď jsem se vrhla i na Insanity, tak čekám na výsledky po dvou týdnech. Z vlastní zkušenosti ale vím, že pro svalnaté bříško člověm musí udělat opravdu hodně. U mě to bylo např. trénink 6 dnů v týdnu 2 hodiny naplno + tréninky karate a ty mi na postavě přinesli úplně nejvíc. Pak jsem se na rok odmlčela, cvičila jsem sporadicky a teď se vracím zpátky :-) No už to není tak těžký, ale bylo. Říkají že břicho ovlivňuje ze 70% strava, ale už neříkají, jak drsných je těch zbylých 30 :-D Jinak máš hezký blog, nějakou dobu už na něj koukám, teď jsem koukala i na fb a pěkný :-)

    OdpovědětVymazat
  26. To s těmi 30% jsi mě pobavila :D ale je to pravda no :D já s těmi 70% až tak problém nemám, ale ten zbytek, to je teprv žůžo :D

    OdpovědětVymazat
  27. :-D fakt, alespoň to tvrdí ti rychlokvašskyý trenéři ve fitness centrech :-D

    OdpovědětVymazat
  28. tj.fajne, děkuju za tip. bezvadný cardio, když je člověk rozlámanej. tep se vážně hezky vyšplhá, až jsem se divila. paní je krásně barevná, na bílým pozadí se na to hezky kouká. líbí :)

    OdpovědětVymazat
  29. Holky, jestli vás baví tento typ cvičení, tak doporučuji Body Combat (je to kombinace kickboxu, taekwonda, karate, atd) Já jsem si tohle cvičení zamilovala a vždycky se u toho pořádně vyblbnu. Ted cvičím podle programu Les Mills Ultimate warrior (stáhla jsem přes torrenty) Tady je malá ukázka http://www.youtube.com/watch?v=PMNyX3T1UoA :)

    OdpovědětVymazat
  30. Úžasný Nikki. Díky za ten článek. Kelli a Daniel u mě vedou, s nikym jinym už necvičim a ani to nemám v plánu. Jsou neskutečně inspirativní, působí tak mile a člověk se s jejich videy nikdy nenudí, vážně nikdy! Nemůžu jinak než doporučit. MILUJU JE

    OdpovědětVymazat
  31. Cvičim s nimi asi už měsíc a půl a jsem naprosto spokojená :) a výsledky jsou ještě lepší a lepší :)

    OdpovědětVymazat
  32. Já s nimi cvičím a DOPOSUD je to naprosto nejúčinnější (a nevím, jak to dělají, ale i nejbezpečnější - nikdy se mi nestalo, že by mě po cvičení něco "bolelo" - záda... klouby...) cvičení, které jsem kdy zkusila. Za krátkou dobu velmi hmatatelný a viditelný výsledek a celkově lepší pocit. Trochu dřina, ale vyplatí se.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)