Email ze Slovenska

Kromě emailů, ve kterých mne žádáte o rady, se občas vyskytne psaní, ve kterém nikdo o nic nežádá a dotyčný jen napíše, aby poděkoval. Stejně jako tato slečna ze Slovenska, jejíž jméno si nechám pro sebe ☺ Moc děkuji za taková slova od vás, drží mne nad vodou a strašně mě z nich hřeje na duši ☺



14 komentářů:

  1. takové vzkazy jsou neuvěřitelné!:) jen tak dál

    OdpovědětVymazat
  2. To je skvělé, určitě tě musí takový e-mail potěšit, taky, koho by nepotěšil:)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, z takových zpráv tě musí hřát na srdci :)

    OdpovědětVymazat
  4. Z té zprávy jde mráz po zádech, díky za Tebe, že jsi!

    OdpovědětVymazat
  5. To je určitě velmi potěšující :). Je opravdu úžasné co pro nás děláš, až díky tobě jsem konečně celý fitness svět pochopila a teď se ho snažím aplikovat na vlastní tělo na 100% :)!

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasný :) já s tou dívkou souhlasím.. 25. února to bude rok, co jsem poprvé viděla tvé motivační video a objevila blog.. za ten rok jsem si užila- zhubla, nabrala, zkusila nějaké diety a jídelníčky.. a nakonec musím říct- že mám pocit, že jsem nad tím vším, co mě ovládalo- konečně zvítězila a zhubla jsem od září 4kg a další 4kg mám za cíl do konce března zhubnout, poté už budu na váze 55-56kg při výšce 163cm nadmíru spokojená:) nebýt tvého blogu, té motivace neskutečné síly a víry, co rozdáváš, ani bych s tím vším nezačala. DÍKY :)

    OdpovědětVymazat
  7. Slečně ze Slovenska moc držím palce, aby se vše i nadále vyvíjelo jen a jen tím správným směrem !!!

    Nikki a Tobě děkuji za tento blog, protože jak je (nejen z mailu této slečny) jasné, to, co děláš, je velmi smysluplné :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jdou mi slzy do očí. Držím jí palce. A Nikki jsem moc vděčná. Moc díky!!

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné, normálně mám husí kůži!!!
    Nikki, sleduji více blogů, ale upřímně říkám, že ten tvůj je NEJLEPŠÍ!! A ty jsi skvělá ženská se srdcem na pravém místě.
    Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)