středa 22. ledna 2014

Den 636 - práce na další knize a jeden milý příběh :)

Outsider (Tommy & Tara, #1)
Je mi moc líto, že se vám v těchto dnech moc nevěnuji, ale má to své opodstatnění. Pracuji jak se dá na další své knize, která nemá tentokrát s fitness světem nic společného a stanovila jsem si datum, kdy bych knihu chtěla online zveřejnit. Ještě mě čeká moc práce a času je málo, takže jistě chápete. 


Kniha je román o zakázané lásce, příběh je smyšlený, ale založený na skutečné události. 31. ledna 2014 je ono datum, kdy bych to chtěla mít hotové a kdy bude první část tohoto příběhu k mání. Knihu píšu už od roku konce roku 2008 a stále jsem po celou dobu nebyla spokojená. Dnes jsem, ale ještě pořád vylepšuji, co se dá. 

Na knížku se můžete prozatím podívat sem. ☺

Jinak pro vás chystám recenzi na oblečení firmy Fitness-team, asi neuhodnete, kdo mi stál modelem, protože tentokrát jsem to já nebyla ☺ No, myslím, že už tušíte, byl to můj přítel ☺ Takže se těšte!!!


Taky jsem vám chtěla říct, čeho jsem byla včera svědkem. Jdu takhle pro synka do školy a viděla jsem tři malé kluky u křoví, jak tam cosi dělaj a na chodníku stáli dva tak 18ti letí kluci. Jeden ten velkej najednou na ně začal pokřikovat a dva z těch menších utekli a druhej tam furt cosi dělal, ale pomalu si to taky šinul pryč. Moje pudy mi říkali, že se mám zastat slabších, nevím, proč to pořád dělám, jednou za to určitě dostanu po držce :D Takže jsem to tak obhlížela a během pár vteřin musela vyhodnotit, zda ty dva velký kluky seřvu, že tam šikanujou ty malí, ale něco mi říkalo "vydrž". Už jsem u toho všeho byla blíž, takže jsem slyšela, jak ten velkej tomu malýmu říká:"Dej to tam ti říkám!!! Ukaž mi ty ruce!".. Nechápala jsem co má kam dát, tak jsem jen přihlížela... Malej kluk se najednou rozběhl pryč a ten velkej za ním:"Hej, pocem ty smrade, jsem ti něco řek, ukaž mi ty ruce... chci je vidět!" - co bylo dál? Malí kluci utekli a ten jeden z těch velkých na toho druhého: "Má to sotva deset roků a už to kouří, doprdele." No, on řekl jiný slovo, ne doprdele, ale víte co... přišlo mi to fakt úžasné, že chodí po světě někdo takoví a nepřehlíží situaci, do které se naše děti dostávají. A jelikož po mně oba kluci mrkli, co já na to... usmála jsem se na ně ☺ 

Včera jsem si dala se cvičením volno, byla jsem příšerně utahaná, ale dnes si dám opět workout se švihadlem a mám takový pocit, že zítra asi padnu. Už dnes ráno mě bolelo v krku a začala rýma, no potěš. Tak se držte a skákejte, já vás sleduji a čtu vaše pokroky, nemyslete si... a fakt mě někteří z vás "štvou", že jsou na tom líp jak já :D Samozřejmě v dobrým ☺

Pa Nikki.



"Ty jako... já si nezačal... provokovala!" ☺

11 komentářů:

  1. Nikky, ta knížka vypadá zajímavě. Zase něco nového a určitě tady mezi námi najdeš spoustu čtenářů :)
    Jinak do sebe nahaž echinaceu a C+ a bude líp ;)
    Měj krásný den

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem na tom úplně stejně...taky mám pocit, že musím vždy bránit ty slabé...a ze skákání jsem taky nějak vyřízená :) hlavně teda trapézové svaly..

    OdpovědětVymazat
  3. Jo a ještě jsem chtěla vlastně napsat, že máš můj obdiv s napsanou knihou! chystám se už taky strašně dlouho a ještě jsem se k tomu nedokopala...takže klobouk dolů :)

    OdpovědětVymazat
  4. No, mě po pár dnech chtěly brát křeče do lýtek, ale teď už je to v poho.
    Na tu knížku se těším už hooodně dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  5. Úryvek z knížky je bombastický. Těším se na ni! :))
    A na recenzi pochopitelně také. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Napsat knihu byl vždycky můj sen, ale vím, že se k tomu asi nikdy nedostanu. Četla jsem úryvek a vypadá to moc dobře! :) Taková knížka není žádná sranda a je to běh na dlouhou trať.
    A moc se mi líbí ten zážitek...bohužel to tady u nás vídám téměř den co den - děti okolo 8-10 let s cigaretou u pusy...je to smutné, ale nejspíše to asi patří k době. Snad z toho vyrostou.

    OdpovědětVymazat
  7. Na tu knížku se moc těším, jsem knohomil a knohomol :-D Taky jsem kdysis strašně chtěla napsat knihu, vymyslela jsem jich několik a skončila u pár kapitol :-D
    Takové děcka a kouří, no hrůza, fuj :-(

    OdpovědětVymazat
  8. Nikki, ja nechapu, jak to vsechno stihas. Opravdu Te obdivuju a drzim Ti palce. Navic delas vsechno tak naplno a poctive.. Ale mozna bys za ty vsechny rady, co lidem davas, mela zadat i neco za to, opravdu,nejak ty "sluzby" zpoplatnit...

    OdpovědětVymazat
  9. Kaya07: jééé, ty jsi milá. Moc děkuji... :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)