Vánoční louskáček od Das Müsli


S dnešní poštou na mne čekalo jedno mega balení čokoládového müsli od Das Müsli a jeden fantastický Louskáček, kterého mi hned zabavil můj synek :) S tímto bych se s vámi chtěla podělit o Vánoční akci, která probíhá na stránkách Das Müsli. Kdo si koupí libovolná 4 balení Das Müsli, obdrží skutečného Louskáčka. Louskáček je 30 cm velký – takže žádný prcek – a dokáže rozlousknout nejeden oříšek. Objednávat je možné přímo na webu www.dasmusli.cz. ☺

U nás už má Louskáček své místo a müsli už je pěkně nakrášlené ve sklenici s mašlí ☺





6 komentářů:

  1. Musli vypada dobre, nerada kupuju takhle hotové, protože je hrozne sladké jak to zapékají, ale tohle vypada prirozeneji :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten louskáček je super! přijde mi to, jako skvělý nápad :)
    Vánoční giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem asi natvrdlá :D Ale nedovedu si představit, jak ten louskáček funguje, jak to louská ořechy :D My máme jen takové ty obyčejné kovové "kleště"... nebo jak to nazvat :D

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, už vyšla knizka od Boba - Pravidla hubnutí :) :)
    Ta moje už je na cestě, mooooc se na ni tesim :) :) :)
    Ája

    OdpovědětVymazat
  5. louskáček funguje jednoduše: ořech na stůl a podstavcem vojáčka majznout do ořechu :) skořápka rozpraská a ořech se vydoluje :)

    OdpovědětVymazat
  6. Aha, tak to by mě vážně nenapadlo :D A já přemýšlela, kde to má jaký speciální mechanismus :D Děkuju za vysvětlení :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)