Shrnutí za uplynulý rok: dárečky, výzvy, a udržení formy přes vánoce

Mým cílem nebylo přes vánoce se šetřit, ale pořádně si tuhle výjimečnou dobu užít. Bylo mi jasný, že se váhově nikam nepohnu, takže jsem se snažila minimálně váhu udržet, což se po dnešním ranním vážení potvrdilo a je tam pořád stejné číslo (69 kg). Ale Bůh mě jebni po hlavě, jestli tam není pokrok vizuální... rozdíl 23 dnů...


Dnes 27. prosince ☺ --- > jde to pomalu, ale jde to... 

 
3. října - 4. prosince - ...


Tento rok byl skvělý. Dozvěděla jsem se, že jsem těhotná, porodila zdravou holčičku, nastěhoval se k nám můj nejdražší, a doposud jsme se nepozabíjeli ☺ Oslavili jsme první společné vánoce a dali si první dárečky a proběhlo to přirozeněji a lépe než jsem vůbec doufala. Jako bychom si tohle všechno prožili již několikrát za sebou. A jak to tedy u nás na Štědrý den večer vypadalo? 

Kdo mne lépe zná a něco si o mne přečetl, ten ví, jaké sny do budoucna mám a co je mým tajným přáním. Mohlo by se zdát, že bych chtěla oplývat licencemi jako trenérka nebo poradkyně pro výživu (jednou snad možná), ale není tomu tak. Sním o malém knihkupectví a tudíž mi největší radost mohou k vánocům udělat knihy. A že jsem jich tento rok dostala dost. Kromě jiného samozřejmě ☺ Rovněž se mi pod stromečkem honosil externí hard disk (1TB), jelikož po minulém fiasku s mým notebookem, kdy jsem nenávratně o všechno v něm uložené přišla, jsem nebásnila o ničem jiném. Takže tam byl a udělal mi velkou radost ☺ Samozřejmě všechno od přítele. A jelikož jsem se potají zúčastnila i předávání dárečků u Zdeňky, dostala jsem od ní předplatné na rok mého naprosto nejoblíbenějšího časopisu FOOD. A aby toho nebylo málo, i za firmu Ronnie jsem k vánocům dostala úžasnou tašku Reebok, která zde byla před nedávnem v akci, v super růžové barvě. Měla jsem vyražený dech, a posléze chtěla "střílet", jelikož má člověk pocit, zda si to vůbec zaslouží. Ale taška je světová a má samé kapsičky a já vám ji hned ukážu :D





Knihy Easy? a obě od Evy Urbaníkové jsou z Buxu, Pandemonium je z knihkupectví v Olomouci a Tricks jsem objednávala já sama z Anglie z Book Depository. Externí hard disk je přes net.


Také jsem od rodičů dostala nějaké penízky, takže jsem se pomalinku vrhla na plnění svých úkolů pro rok 2014 a objednala si z Ebay tuhle 5 dílnou DVD kolekci instruktážních videí pro práci s kettlebellem. Hrozně se na to těším a pak vám udělám i pěknou a pravdivou recenzi. Všech 5 DVD i s poštovným mě vyšlo na 300 Kč, no neberte to za ty vědomosti, co člověk nabude :)


Adventní výzvě se mi nepodařilo splnit vše... ale snažila jsem se, jak to jen šlo :) Byla jsem pár dní nemocná, zesláblá a tudíž mě pár dní výzvu pokazilo, ale nebylo to nakonec tak hrozné, a zbylo mi jen pár nesplněných úkolů ☺ Cukroví mi docela pokazilo být sedm dní bez sladkého, kolikrát jsem si dala třeba jen dva tři kousky, které sice neublížily, ale prostě bylo to tam :D a den bez sladkého to pak rozhodně nebyl.  Na pohádku jsem se sice podívala, ovšem s cukrovím v ruce, protože jsme do horké čokolády zapomněli koupit šlehačku a bez ní to prostě není ono :) jééé, zapomněla jsem vybarvit kombinaci super potravin :D


Výzva pro jedlíky, kteří rádi zkouší nové věci a nové recepty taky končí, a to ke konci tohoto roku :) Opět jsem nesplnila všechno, ale ráda jsem se koukala, jak se daří vám, někteří jste to vzdali, ale jiní jste splnili všechno a udělali jste mi tak hroznou radost. Podívejte se na můj seznam toho, co jsem vyzkoušela, jsou zde i linky na stránky k ostatním blogerům, kteří se zapojili ☺

Mějte se krásně a dnes nebo zítra ještě očekávejte ode mne nový HIIT trénink formou Tabaty :))) Já si jej dnes půjdu už podruhé odcvičit... jako néé dnes, ale podruhé :D

A z jakých dárků jste měli vy tu největší radost? :)

Pusu, Nikki.

35 komentářů:

  1. "jde to pomalu"? :) ale prd, tvé změny mi přijdou neuvěřitelný!
    knihy jsou úžasný:) a tvé knihkupectví bych určitě navštívila:) moc se mi líbí taška i FOODu si určitě užiješ!
    cukrovího jsem se letos vůbec nebránila a dvě tabaty si ráno taky odcvičila :D tak jsem zvědavá na tu tvou!

    OdpovědětVymazat
  2. jéé děkuju :)) na tabatu se těš, jen nevím, zda zrovna tobě dá zabrat :D ty už jsi taková zkušená :P

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím se Zrzunkou, jde ti to neuvěřitelně rychle!
    Jinak knihy jsou u mě taky dárkem číslo jedna :))
    Těším se na tvůj HIIT :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké dárky :) Jsem ráda, že v dnešní době ještě někdo čte :) docela dost (mile) mne překvapilo před Vánoci, kolik lidí jsem v knihkupectví potkala :)
    Náhodou ti to moc sluší a rozdíl za 23 dnů tam opravdu vidím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Samé super věci ! já dostala bežecké oblečení a už se těším jak ho nandám ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. prd zkušená Nikki, děsně dlouho se cvičení už nevěnuju :D to jenom občas trošku něco... ráda bych se do toho znovu opřela ale :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nikki, vypadáš úžasně! Co já bych dala za takový pokrok během 23 dní! :)
    Taška od Ronnie je opravdu luxusní!

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadáš opravdu VELMI dobře, ta změna je fakt vidět.

    OdpovědětVymazat
  9. ahoj Nikky, tve pokroky jsou paradni a na to, ze jsi chvili po porodu, tak smekam!!!! jinak darky pekne, super, ze Jezisek.vi, cim te potesit:-) ja bych ti nejprve chtela podekovat za adventni vyzvu, sama bych ssle.nevybecovala, ale.od tebeto bylo jako zakon;-) takze jsem splnila vseaz na to nenechat se vytocit, na to jsou experti ty moje jesterky:-D kliky 200, plank 2:30, ale hlavne mne to bavilo!!!! k Vanocum jsem.dostala keramicke nadobi a panve, takze muzu varit zdraveji, tak mam radost!! preju vsem krasny zbytek svatku a vstup do noveho roku hlavne s usmevem a elanem!!!! krasny novy rok! Rita

    OdpovědětVymazat
  10. Rita: jej, to nádobí ti závidím :) Plank jsem také měla za 2:30 než jsem otěhotněla :D chci se tam dostat znovu, zatím to ještě skřípe :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no v planku.bych nebyla kde jsem, nebyt tvych stranek!!! ja jsem po porodu 6 mesicu (celkem tri deti, takze finito), ale ted po druhym tehu to teda jde dolu mnohem hur:-/ ale tady to hltam, dovedla jsi mne k Zuzce light, pomohla.zorientovat se ve Jill, navnadila recepty, a hlavne mi ukazala, ze to jde i jen diky cviceni doma a premysleni nad jidlem.
      jo a prevzala jsem si jeden ze tvych cilu a sice 30panskyvh kliku naraz, tomu rikam vyzva, zatim na hony vzdalene, ale snadne cile jsou spatne cile;
      tvemu snu moc.drzim palce!!!!
      jo a k narozeninam jsem si objednala kettlebell, tak pak uz budu moct zase vice.obohatit cviceni a potrapit telo.

      Vymazat
  11. Já měla nejlepší vánoce letos! :) Toho fitness vybavení... mám domácí fitko už! :) Takže teď už výmluvy fakt nejsou na místě.

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné bříško, jsi moc šikovná :) až já budu mít někdy dítě, nechci se vidět jak budu válčit po porodu :D pak budeš mou inspirací, i když tou si už teď:)
    Taška je krásná, zasloužíš si ji :) já pod stromečkem taky našla sportovní tašku, sama jsem si ji vybrala ale musela jsem počkat až na zazvonění zvonečku :D potřebovala jsem ji jako sůl, tahám vždycky tolik věcí, že jsem tu starou doslova zničila:D
    Knihu Za facku jsem četla a byla moc pěkná :)
    Kettlebal je skvělá vychytávka! v posilce s ním zkouším akorát kettlebal swing a dělám zkracovačky, ale chtěla bych se naučit novým cvikům. Mohla bys pak napsat článek s nějakými cviky, které nejsou moc známé?:)

    OdpovědětVymazat
  13. Nikki, moc Ti to sluší :-)
    Knižky jsem také našla pod stromečkem, už se těším na ty zimní večery, až si je budu číst.
    Díky za tip na kettlebell DVD, už jsem si je na základě Tvého tipu v komentáři v předvánočním článku objednala, tak snad brzy dorazí.

    Adventní výzva splněna 14:2 ve prospěch usmívajících se smajlíků: http://tamarinysny.blog.cz/1312/adventni-vyzva-nikki-finn-vysledky a červnová výzva splněna na 100%: http://tamarinysny.blog.cz/1312/cervnova-vyzva-nikki-finn-vysledky

    Měj se krásně, těším se na další články, výzvy a motivující výsledky :-)

    OdpovědětVymazat
  14. ty blaho tak ty tvoje pokroky,spadla mi huba na stul,luxusni,a to je muj sen,po porodu doufam ze bude všechno v poradku abych mohla zacit znova :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Nikki vypadáš úžasně, tvoje práce jde krásně vidět!

    Adventní výzva se mi v pohybové aktivitě nepovedla. Byla jsem nemocná, prakticky celý prosinec jsem necvičila. Tak se už těším, jak začnu znova, protože centimetry, které šly během října a listopadu dolů jsou z části na některých místech - hlavně břichu nahoře :-( Prosinec je kritický měsíc - Mikuláš, moje narozeniny, Vánoce....ach jo....

    Ježíšek byl letos štědrý. Manžel se předvedl. Jsem zvědavá na cvičení s kettlebellem, protože jsem pod stromečkem měla hned dva :-)

    Všem přeji hezkého Silvestra a šťastný vstup do nového roku.

    OdpovědětVymazat
  16. Terezko, to je supr, kettlebell je prima věc, dost často jej vytahuju :) K-Swings jsou uplně super na celé tělo ;))) tak pomalinku začni, uvidíš, že to s ním půjde rychle :)

    OdpovědětVymazat
  17. omg nikki vypadas bozsky za takovou chvilku od porodu...nemam slov:)

    OdpovědětVymazat
  18. Ty jsi neuvěřitelná, jak makáš. Ty pokroky jdou sakra vidět! Jsi dobrá. :))
    Já jsem měla radost ze všech dárků, které jsem dostala, nicméně jeden z nich, sportovní tašku Nike, jsem obzvlášť ocenila, protože batoh, který jsem nosila do posilovny, byl zároveň mou "aktovkou", ve které jsem tahala i věci do školy, takže žádná sláva.

    OdpovědětVymazat
  19. Krásně se ti zvedá prdý..teda zadeček :) Gratuluju!

    OdpovědětVymazat
  20. krásná, moc ti držím palce, jsi moje hvězdička!!! děkuju

    OdpovědětVymazat
  21. Zase je jednou vidět, jak změna váhy ještě neznamená změnu na těle a naopak! Nádherně se zpevňuješ :)

    OdpovědětVymazat
  22. Musím se pochlubit, že tvoji Adventní výzvu jsem splnila do puntíku, fakt že jo, nejvíc jsem se bála, že nedám kliky, že nezvládnu cukroví nebo nový recept, jenže ouha, nejhorší úkol byl těch 7 dní bez sladkého, to byl tedy boj. Nakonec jsem je tak porušovala, až jsem je musela držet naráz!!!! před Vánoci. :D A 500 kliků jsem nakonec dala jako nic, svoji hranici 2, 31 min v plank pozici jsem překonala až na 4,10 min a to mi dodalo odvahy přidat do seznamu na příští rok další výzvu ;) Tvůj seznam mě také hodně inspiroval, takže díky ti za něj a celkově velký dík za to, že píšeš tenhle blog, přispíváš ke změně, kterou procházím, velkou měrou a za to ti budu navěky vděčná. MTR :)

    OdpovědětVymazat
  23. KA: moc děkuji a skládám poklonu, jak ses s výzvou poprala..mazec ten plank, jsi šikula :)

    Holky, moc díky za komentáře... :)

    OdpovědětVymazat
  24. Taky mám reebok tašku z téhle řady, ale o trochu větší :)
    A seš náhodou šikulka, pokrok mezi 4.12. a 27.12. je obrovský! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Nikky, vše moc krásné! Já 23. nacvičila na akutní operaci do nemocnice. Naštěstí mě 24. k obědu pustili do domácí péče, takže to byl pro mě největší dárek, že jsem mohla být zase s rodinou. Snad budu mít i chvíli čas a na blog napíšu, co jsem stihla z adventní vývzvy a Zdravě z mého stolu. :-) Těším se na další podobné výzvy.

    OdpovědětVymazat
  26. Bubble: to je super zlato.. tak se pěkně leč :))) a užívej vánoční pohody s rodinkou :))

    OdpovědětVymazat
  27. Dekuji za inspiraci. Na tyhle stranky jsem narazila v lete, kdy se mi konecne darilo zit tak, jak jsem chtela, s cimz sla dolu i vaha. Asi i diky tomu, jak jsem cvicila a zdrave jedla, tak jsem necekane otehotnela. Ted jsem v sestem mesici a i diky Tobe, Nikki, nemam strach, ze se po porodu nezvladnu vratit do kondicky pred a i lepsi.
    Drzim pesti a preju hodne stesti, at se v novem roce dari!

    OdpovědětVymazat
  28. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  29. Nikky, jedno jediné - jsi fakt dobrá! A moc děkujeme za fitness zápisník :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)