Proč miluju Boba Harpera a nesnáším zároveň

Kdo cvičí s Bobem Harperem, určitě už si párkrát na jeho adresu zanadával... víte, co fakt na něm "nesnáším" já? Ten jeho škodolibý smích :D Ten, co říká, jak vám dal co proto, a přitom se vás ani nemusel dotknout a vy po jeho workoutu ležíte, vyčerpaní a on se slastně usmívá nad tím, jak svou práci děsně miluje :D Prevít...

6 komentářů:

  1. Já jsem s Bobem zatím necvičila, ale v lednu se na něj chystám :-)

    OdpovědětVymazat
  2. zrovna dneska jsem s bobikem cvicila a moc se mi to cviceni libilo, takze si ho brzo zase zopakuju, ale ja si ty hlasy vypinam. jillian uz nemuzu ani slyset, shauna T. znam jenom podle vzhledu, a ne hlasu. posloucham svoji hudbu. nemam moc rada rock, co on si tam pousti, takze neznam ani jeho smich:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Mna ide z jeho smiechu tiez mrdnut.... hlavne, ked mam pocit, ze ledva zijem:-)

    OdpovědětVymazat
  4. z Boba jsem měla vždycky strach, nebo spíš respekt. Takže jsem jej pořád odkládala, až donedávna a teď jsem fakt nadšená. I když jsou jeho cvičení náročná, tak ho přesto miluju! A k té hudbě, která hraje v pozadí, byť to není můj šálek kávy, tak se mi to u jeho vídeí kupodivu líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já umírám a on se mi směje? :D vrrr :D tak to jsou přesně mé pocity :¨)

    OdpovědětVymazat
  6. To bylo první co mě napadlo, když jsem si přečetla titulek ke článku! :D To mu vždycky strašně nadávám, když stim začne! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)