Nové fotky a pár "zbytečných" slov :)

Ahoj děcka, dneska jsem se opět fotila, protože uběhly 2 měsíce od mého prvního focení po porodu, na fotkách to moc nejde vidět, ale změny jsou velké. Nyní si prožívám přesně to, co někteří z vás, centimetry jdou pomalinku dolů, váha de facto stojí (ale to díky kojení, nešetřím se v kaloriích, abych nepřišla o mlíčko, takže se soustředím spíše na kvalitu kalorií), těch pár deka snad ani nemá cenu zmiňovat, ale tělo v zrcadle vypadá sakra o velký kus lépe. Ani se mi nechce věřit, že mám 69 kilo ☺ To jen tak mimochodem.

Dnes jsem na sebe navlíkla kraťásky, se kterýma jsem cvičila minulý rok v prosinci, říkala jsem si, že je asi ještě neoblíknu, oh, jaký omyl. Oblíkla a ještě je musela ohrnout v pase, aby mi nepadaly. To je úplně skvělý pocit, protože po návratu z porodnice jsou zrovna tyhle ani omylem nezapla. 

Takže trošku focení po dnešním ránu, jak vidíte, na zrcadle mám přilepenou Adventní výzvu :D Fakt mě to baví a zrovna včera přítel nechápal, že mě vytočil (udělal to schválně!!!) a já se usmívala. Tak se strašně divil, že se mu nepovedlo mne naštvat a já mu dokonce poděkovala, že jsem tímhle splnila jeden úkol ve výzvě :D Užívala jsem si ten moment a i přítel byl evidentně tou změnou nadšený, jelikož se smál jak tydýt :D

  
ta kvalita fotek je tak záměrně, zkoušela jsem v telefonu s tím kouzlit :D

Takže tohle jsou mé porovnávací fotky, foceno před dvěma měsíci.
 

Jaké změny pozoruji? No zadeček se krásně zvedl a kulatí se, stehna (z těch jsem nadšená lidičky) se vyrýsovaly, samozřejmě, že to není furt ono, ale když si vzpomenu, jak jsem byla celá povolená a rozkydlá, tak to, co vidím dnes je prostě sto a jedna. Znáte ty pocity? :)) Bříško jde nejhůř, ale jde... moc necvičím na přední část bříška, spíše zpevňuji ty boky, zepředu jsem ještě stále opatrná a chci tomu dát čas. Ruce, ty dostaly zabrat úplně ze všeho nejvíc, krásně se mi tvarují, snad za měsíc vyfotím i nějaké detaily, teď jsem pro to ještě neměla prostor. Ať žijou kliky a těžší činky ☺ Vždycky, když už si myslím, že je už nezvednu, tak si dávám za úkol je zvednout ještě jednou :D

Jak se stravuji? Jak jsem řekla na začátku, jím tehdy, když mám hlad a kalorie neřeším, protože na nich ubrat NESMÍM, chci nadále kojit a mlíčko potřebuji. Dávám si však pozor na kvalitu jídel, ne vždy to jde, ale na pokožce pozoruji mé snažení a taky na celkovém zpevnění, za které sice může cvičení, ale bez jídla by to určitě nešlo a nevypadalo to dobře. MILUJU SVOJE SVALY :D :D :D 

***

Jedna fotka mé svačinky, víc toho nafoceného pro vás nemám, mám zrovna období, kdy mne to fakt nebaví, v tomhle obdivuji Monču z fitness as a lifestyle, ta to dělá pravidelně a čím dál líp... úplně jsem z její vytrvalosti naštvaná sama na sebe :D 


Cheerios teď jím s jogurtem skoro pořád :D Cpu do toho ještě třtinový cukr, krásně to křoupe mezi zubama :D 

V poslední řadě, dnes plánuji sepsat a dokončit plán svých cílů a úkolů na příští rok. Budou i zde k mání na blogu a dám vám o tom echo i na FB, až tak učiním. Dneska si dám asi nějakou jógu, dost pravděpodobně se Zuzkou, chtěla jsem ještě dokoupit nějaké drobnosti prckovi na Mikuláše, ale je tam takový větřisko, že si vůbec neodvážím vzít malou ven, i když bude samozřejmě zachumlaná v kočárku, nevím, nevím... 

Mějte se krásně a cvičte!!!! Vyplatí se počkat si na výsledek. Za měsíc dva uvidíte v zrcadle jiného člověka a není to tak dlouhá doba, jak se při vyslovení zdá... věřte mi, dělám to už nějaký ten pátek :D

Pa. Nikki. ♥

28 komentářů:

  1. Tvé pokroky jsou skvělé. Jsi důkazem, že to vůbec nemusí být tak těžké, jenom musí člověk chtít :) A děkuji za zmínku o mně - ono už je to takový zvyk si to jídlo nazdobit a vyfotit :D Navíc mě to překvapivě pořád baví - aby taky ne, když to ostatní ocení a každý týden pochválí. To to pak dělám s radostí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super pokroky! A super že máš rozum s jídlem, to hodně maminek po porodu když chtějí hubnout blbne a nejí pořádně. Nejvíc vidím změny přesně jako před 15 měsíci u mě - hrudní koš. Jak byl od těhu břicha dole roztažený a pak se krásně vrací zpět :) Sluší ti to, double-mamino ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadáš skvěle, změny jsou znát!! Já jsem rodila v červenci, tak jsi pro mne velkou motivací!!
    Krásný adventní čas, Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Tý jo, jsem o něco menší, dneska jsem si navážila taky 69 Kg (a mám z nich strašnou radost, konečně po pěti měsících jsem pod 70!!!), ale tak krásnou postavu ještě stále nemám. Pokroky ale jsou, i když pomalejší, a díky tvému blogu mě to pořád drží! Jsi úžasná motivace :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadáš vážně dobře! :) Na cheerios už jsi mě nalákala v jednom z článků, kdes je zmínila. Jsou fakt tak dobrý? A jaký mají přesný složení prosím? Možná bych to vážně měla vyzkoušet..

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,
    vypadáš čím dál tím líp :)) ten vítr je tam fakt děsnej, mně teď stačilo jít jen do schránky a málem mě to odneslo. :-D
    a kliky jsou nejlepší, miluju ten pocit, když jich dám více než minule:)

    OdpovědětVymazat
  7. Můžu se jen zeptat, kdo spí na té matračce vzadu?

    OdpovědětVymazat
  8. si kocka nikki:)
    btw brala bych aspon kousek z tvych prsou:)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadáš báječně, hlavně ty nohy! Kdejaká osmnáctka by ti mohla závidět :)
    a Cheerios jsou mňamka, přítel je pravidelně baští, ale mají (teda aspoň ty jeho :D) poměrně hodně sachrů :/ tak si je moc nedávám

    OdpovědětVymazat
  10. Trixxie: to jsou ale zdravé sacharidy, obsahují 75% celozrnné mouky :) cukrů jako takových maj málo :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezký pohled ;-)
    Jinak u nás stále bezvětří, inverze... ale taky se dočkáme.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Kris, zopakuju co tu zaznelo, vypadas moc dobre. Jde videt, ze jsi pred otehotnenim neco delala, protoze telo se vylozene trese na to, dostat se tam, kde uz bylo. Ty svaly jsou tam taky, jen chtely cvicenim povzbudit. Tim jen chci rict, ze tobe samo gratuluju a ostatnim zenam, nota bene maminkam vzkazuji, ze jestli pred ditetem necvicily, tak ty zmeny nejspis budou pomalejsi (ale budou!) :-*

    OdpovědětVymazat
  13. Já si myslím, že ti to ohromně sluší už teď a že by jsi klidně nemusela už vůbec hubnout, kdyby se ti chtělo :-) Mám ráda zdravé křivky a myslím, že až pořádně zpevníš břicho po miminku, tak budeš mít naprosto ideální postavu :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Kris, prosím tě, jak to máš na blogu nastavené, když chceš do textu vložit obrázky, že se ti v něm hned zobrazí? Mám v tom pěknej bordel, v textu se mi nejdřív zobrazuje zdroj (např. stazenysoubor.jpg) a teprve po rozkliknutí obrázek, navíc v různých velikostech. Vypadá to blbě a nepřehledně :-(

    OdpovědětVymazat
  15. Miri, to nevím... normálně v editaci natáhnu obrázky skrz to okénko a ono se to samo zobrazí. Možná, dkyby se ti povedlo vyfotit plochu jak to děláš ty, tak bych mohla pomoci :( není to třeba prohlížečem? co máš za prohlížeč?

    OdpovědětVymazat
  16. Ardi, moc děkuji :) je to ironie, ale mně se teď moje tělo také líbí i tak :D bříško určitě potřebuje, ale přesto jsem spokojená, už nemám takové sny o těle jako třeba před rokem. To jsem ještě chtěla mít strašně moc svalů a teď už nějak ne, ráda bych zůstala třeba jak Jillian, prostě jen doladit nějak na oko :)

    OdpovědětVymazat
  17. Kris, mam Google Chrome a print screen se pokusim udelat a poslat ti to na mail. Kontaktovala jsem i adminy webnodu, protoze takhle to opravdu vypadat nema ;-) Dik za odpoved!

    OdpovědětVymazat
  18. Máš můj velký obdiv! Bereš se taková, jaká jsi a jsi spokojená! :) a k výzvě - už ji mám také vytisknutou, dokonce i pro rodinu - a to se bude plnit :)

    OdpovědětVymazat
  19. celá rodinka, jo? teda :) to máte zase obdiv můj :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ty jsi úžasná:) Jen tak dál, jde ti to skvěle:)

    OdpovědětVymazat
  21. vypadáš úžasně! jde vidět, že si hubená i když máš stále "těhotenské bříško" Nikky brzy budeš jako proutek! :) moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  22. dneska bych ráda dala víru a naději všem holkám, co mají pocit, že stagnují. od zimy jsem shodila pouhých 5 kg a kolikrát jsem měla pocit, že snad zase přibírám...stojí ale za to vydržet a věřit. konečně jsem shodila celé 3 cm přes stehna, která mám nejsilnější. dělala jsem pár drobných chyb, to si musím přiznat, ale vydržet se vyplatí, NEZOUFEJTE, buďte pozitivní:)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)