Můj fitness zápisník




Můj fitness zápisník - 30 denní verze (stran 90) - stáhnout PDF
Můj fitness zápisník - 60 denní verze (stran 106) - stáhnout PDF

79 komentářů:

  1. Ten je skvělý ! Nálepky z ovoce se mi moc líbí, to by mě nikdy nenapadlo :) Určitě si ho vytisknu. Jsem tak ráda, že jsem tvůj blog objevila, jedu s tebou každou výzvu, vždy mě dokážeš motivovat :) Přeji jen to nejlepší do budoucna :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nikky, díky !!!!! Jsi prostě skvělá, deník vypadá úžasně, už jsem se začetla a odtrhla jsem se jenom proto, abych ti za něj mohla poděkovat! :) :D Já se letos na to zkouškový asi nic nenaučím.... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Velka vdaka je fakt super:-) Perfektna praca, este raz vdaka za ochotu...

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělá práce! Moc se těším na to, až si to vytisknu a pořádně prozkoumám. A taky se moc těším na tvoje další výtvory.
    Mimochodem, v tom videu máš takový hrozně příjemný hlas. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělej nápad, stahuju a hodlám splnit ty všechny výzvy navíc :) a taky děkuju za lehké zdravé recepty :)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý Nikki ! Moc moc díky. Zápisník se mi strašně líbí a už se těším na plnění výzev :)

    OdpovědětVymazat
  7. Muselo ti to zabrat spoustu času a muselo to stát hodně práce. Jsi šikovná. Děkujeme:)

    OdpovědětVymazat
  8. Nikki paráda. Moc díky a hned jdu tisknout :-)

    OdpovědětVymazat
  9. ahoj nikki, aj ja sa velmi tesim na tvoj zapisnik. Vo februari to uz bude rok, co cvicim a uz je to aj poriadne vidiet:-) chcem sa spytat, ci je problem u mna alebo kde, ze mi ide velmi potichu tvoje video, takze nic nepocujem:-/// dakujem! si uzasna, ze si urobila taky kus prace pre nas cvicenia chtive...:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jak já už jsem se nemohla dočkat! :) moc děkuji! :* ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Kurde, ty jsi šikovná, takový parádní zápisník. To bys mohla i vydat. Jsem jednou něco podobného hledala, v knihkupectví měli něco podobného, už si nevybavím přesně co tam bylo.

    OdpovědětVymazat
  12. Je úžasný, určitě moc pomůže mně i dalším :)

    OdpovědětVymazat
  13. petrinka: Taky mi to jde strašně potichu, musela jsem si zapojit repráky k noŤasu, abych to vůbec slyšela

    OdpovědětVymazat
  14. Teeeda fantastický! Muselo ti to dát určitě hodně práce, ale výsledek stojí za to! Začnu si zapisovat od 1. ledna :) Ve videu tě sice není moc slyšet, ale až si to dám do sluchátek tak to bude ok ;) Přeji krásné Vánoce a bohatého Ježíška! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Je úžasný! :) Něco takového jsem potřebovala a jsem ráda, že jsem to našla.. Moc Ti za to děkuji:)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj holky, moc děkuji a zároveň sr omlouvám za zvukovou stopu, nevím, kde se stala chyba, tak tohned zitra za světla pretocim... přeji prima vecer ;)

    OdpovědětVymazat
  17. ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚŽASNÝ !! stahuju obě verze :) a jednu daruji mamince ještě pod stromeček :)) jsi skvělá !!!! A ten zápisník je naprosto skvělej !!

    OdpovědětVymazat
  18. http://moje-promena.blogspot.cz/ tady jsem tě vychválila:)

    OdpovědětVymazat
  19. Je vidět, že sis s tím dala práci. :))
    Moc se mi líbí, jak jsi to oživila těmi postřehy, receptíky, super! :))
    Pro ty, co nad sebou potřebují bič, a mají nutnost si všecko hezky zapisovat, proč ne. :))

    OdpovědětVymazat
  20. Moc děkujeme!! Myslím, že todle ocení snad každý! Muselo to dát spoustu práce!

    OdpovědětVymazat
  21. MOC DĚKUJI! Už se těším, jak si ho v pondělí zajdu vytisknout! Jsi mi velkou motivací! Blíží se plesová sezóna, tak nesmíme zahálet.

    OdpovědětVymazat
  22. Teď jsem to komplet dočetla a musím se znova ozvat. JE TO PERFEKTNÍ, jsem nadšená!!! Velké díky za tvoji práci a pilnost :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Mám staženou delší verzi a moc se mi líbí, neříkám, že vužiju všechno, ale určitě se bude hodit :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Nikky, zápisník je úžasný, děkuji. Jen video jsem nedokoukala, protože jsem to neslyšela.

    OdpovědětVymazat
  25. Ano Pavli, já vím, proto je u videa napsáno, že to přetočím ;)
    Ať zápisník slouží :)

    OdpovědětVymazat
  26. Už je v tisku a chystá se pro mě i pro maminku pod stromeček:-) Děkuju mockrát.

    OdpovědětVymazat
  27. Děkujeme Ježíšku! Už odpočítávám dny do startu <3

    OdpovědětVymazat
  28. Je skvělý akorát nemám funkční kopírku tak to přepisuju ručně

    OdpovědětVymazat
  29. Tak ten je úžasný :) Jsi skvělá, že jsi si s tím dala takovou práci :)

    OdpovědětVymazat
  30. Nikky - trochu mimo mísu - bude zase proměna " do léta " ?

    OdpovědětVymazat
  31. Helenko, netuším. Uvidím podle času, je to časově velmi náročné a momentálně si to nedokážu představit. Uvidím na jaře. :)

    OdpovědětVymazat
  32. Nikky - děkuju za odpověď a chápu to :) Koneckonců, každý si svou proměnu do léta může udělat sám, že :)
    Přeju ti krásnou čtvrtou adventní neděli a celé Tvojí rodině klidné a požehnané Vánoce.

    OdpovědětVymazat
  33. Tak mám před sebou 30stránkovou verzi, černobílou, ale vůbec mi to nevadí, sedím v práci, neutíká mi to...a tak si zvýrazňovačema a propiskou krátím čas právě vyplňováním deníku, díky za zpříjemnění "nejen" dne:)

    OdpovědětVymazat
  34. Vaness: já to mám taky na půl černobílé a na půl barevné a nevadí mi to :) a nemáš zač :)

    OdpovědětVymazat
  35. Výborně jsi prostě nejlepší ze všech...:) uvidíme, pokusím se a super mockrát Ti děkuji:)

    OdpovědětVymazat
  36. Teeeda, to je fakt bezvadné, díky moc! Myslím, že mi to hodně pomůže :) Jsi skvělá.. A krásné Vánoce ;)

    OdpovědětVymazat
  37. Tak tohle je vážně parádní věc :) Dosud jsem si tak nějak nešikovně zapisovala kdy, co a jak dlouho cvičím, do bločku, ale nedokopala jsem se každý den, i když už jsem cvičení měla za sebou. Co se týče jídla, hlídám se, abych jedla pravidelně a problém mi to nedělá, občas jsem si zapisovala, co jsem snědla do aplikace "kalorické tabulky" ale taky jsem u toho moc dlouho nezůstala. Proto Ti moc moc děkuju za tenhle zápisník, nemůžu se dočkat, až ho použiju :) Krásné Vánoce i Tobě :)

    OdpovědětVymazat
  38. Naprosto parádní, moc děkuji.. díky tomu jsem si uvědomila, že se nemusím cítit viná za to, že v tuhle dobu neodolám a zobu cukroví, neznamená to, že se tím vracím tam, kde jsem začla.. Doma si dám NTC, ale přesto se už neskutečně těším, až půjdu po svátcích zase do fitka, dám si pořádně do těla budu mít ten blaženej pocit, že jsem všechno to "na víc" vypotila :) Hezké svátky!

    OdpovědětVymazat
  39. Nikki, moc děkuju za Tvá slova. pustila jsem si video až dnes. člověk čistý jako Ty je pro mne opravdovou motivací. musím přiznat, že mne dost demotivovala na poslední 2 roky zdejší mistrině, která sype clenbáče a efedr. po desítkách a svým chováním opovrhuje všemi okolo. všichni chlapy sou z ní hotoví, že má tělo, ale mě příjde tak plná jedu....částečně mi přišla veškerá snaha na nic, všechno okolo krásy zkažené a úplně sem se toho ještě nezbavila, ALE TY.............DÉKUJU

    OdpovědětVymazat
  40. Dostala jsem dnes pod stromek dva dárky...jeden od mého syna a druhý od Tebe :) Během pohádky "po obědě" jsem si poskládala do folií a desek fitness deníček a pokud zdraví dovolí, přijdu se v srpnu na mé čtyřicáté narozeniny pochlubit s proměnou. Přeju ti jen to nej z celého <3

    OdpovědětVymazat
  41. Lucka: moc děkuji :)

    Helena: to je krásné :) vrhnem se do toho spolu jo? Já mám taky stále co měnit :D hned v lednu "začnem" i se zápisníčkem :)

    OdpovědětVymazat
  42. Pod stromeček jsem si nadělila krásnou složku na zápisníček a už se těším, jak ho po svátcích začnu používat :) Moc díky, udělala jsi ho úplně skvěle! :) Přeji pěkné svátky a úspěšný nový rok :)

    OdpovědětVymazat
  43. Nikky - vrhneme :) Jsem "nadžusovaná" jako nikdy :D

    OdpovědětVymazat
  44. tvoje stránky sleduji už čtyři měcíce a něco málo se mi už podařilo zhubnmout. Nyní jím od půlky prosince klasická jídla a cítím se hrozně těžce a opravdu je mi zle. dnešní dojídání salátu tomu moc nepřidalo. Opravdu se moc těším na druhého ledna a jdu do toho sváma. Už jsem si založila notýsek do kterého jsem si přepsala nějaké recepty z tvých stránek, v práci vytisknu zápisník a jedeeeem :) Děkuji ti Nikky za nový pohled na svět. Diety se řeší stále všude dokola ale až ty jsi mi to dokázala lidsky přiblížit a otevřít oči

    OdpovědětVymazat
  45. Děkuji moc, hned si stáhnu 30 denní verzi. Od 1. ledna začínám :) ... Jsi opravdu velikou motivací a sleduji tě už hodně dlouho :).

    OdpovědětVymazat
  46. Právě jsem dobojovala svůj boj s tiskárnou a mám ho :D juhuuu

    OdpovědětVymazat
  47. tak jsem na ten zápisník jukla a teda to mne vyrazilo dech, to je promakané do posledního detailu, včetně receptu/rady na každý den, krásného hesla ... no teda fakt stíháš s dvěma děckama strašně moc!!! parádní práce!

    OdpovědětVymazat
  48. Jen nevím co přesně psát do té snídaně, když tam je kolonka moje strava :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen proskrtnout, ze je splněno. začínající mají problém snidat, učí se to, proto ta kilinka zvlášť :)

      Vymazat
  49. Mohu se zeptat, chtěla bych si také zápisník vytisknout, ale líbil by se mi ve velikosti A5, abych ho mohla nosit i sebou, ale nevím jak na to. Když ho zmenším a dám tisk, tak se mi tiskne doprostřed stránky A4.

    OdpovědětVymazat
  50. VL K: musíš si zadat, že chceš tisknout víc stránek na list a zadej číslo 2, pak se ti vytisknout dvě A5 na jednu A4 :)

    OdpovědětVymazat
  51. Nikki,tak i já jsem se dočkala :-) určitě si výzvu co nejdřív sebou vezmu na Flashku (zatím je teda na ploše) a nechám kajsik vytisknout ! Opravdu další peckovní typ,jak mít nad sebou pomyslný bič :-) a ještě mě to bude bavit :-D

    OdpovědětVymazat
  52. Nikky, tak už mám SVŮJ zápisník, přesně dle tvé rady jsem si zadala tisk a mám ho ve formátu A5, kamarád mi ho dal do kroužkové vazby s průhlednými deskami a je opravdu skvělý. Budu ho tak moci nosit sebou.
    Protože už teď vím, že nezvládnu cvičit každý den, tak tu verzi na 30 dnů budu mít na delší dobu, ale budu krásně vidět, který den jsem cvičila a který ne. Na prázdné zadní stránky si budu psát jak jsem jedla a pohybovala se mezi cvičícími dny.
    Takže za mě veliká spokojenost a už se těším až do něj začnu psát. Díky Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  53. Vlaďka: to je skvělé :) držím palce, ať to jde :) jsem ráda, že se líbí a bude ku prospěchu :)

    OdpovědětVymazat
  54. Nikky napadlo mě, že bys mohla dát do dalšího zápisníku fotky cviků...myslím,že by to ocenilo spousty z nás :) Já osobně si hledám na googlu, jak co vypadá a jak co cvičit..protože se mi to plete..asi jen to..jinka mu dívám všech pět hvězdiček, je suprový a já se těší, jak do něj začnu psát své, snad už, pokroky :))) Maruška
    PS: Doufám,že se Vám vede s Eliškou v nemocnici už líp.. :(

    OdpovědětVymazat
  55. Aj ja moc ďakujem, že si si s tým dala prácu a sprostedkovala ho nám.

    OdpovědětVymazat
  56. Zápisníček vytisknut, obohacen o pár foteček jako motivace a ted se bude jen zaplnovat informacemi a snad i splněnými úkoly !!! :) moc díky za zpracování ! :)

    OdpovědětVymazat
  57. tak jsem si zápisníček hezky stáhla a nechala vytisknout na A5 a svázat...:) už se moc těším jak do něj začnu zapisovat. Přišel mi akorát vhod..půl roku jsem totiž pořádně necvičila, nechávala jsem si totiž dělat tetování a pak jsem byla dlouho nemocná...no prostě všechno křížilo moje plány..:( sice jsem nepřibrala, s kondicí na tom ale budu asi dost bídně...a tohle je to právě nakopnutí do mého snažení...díky moc Nikki!!!:)

    OdpovědětVymazat
  58. Ahoj. Veľmi pekná stránka a toto je skvelý nápad, tento Zápisník. Myslím, že mnohým to pomôže vizualizovať si svoje úspechy, svoje ciele, svoju postupnosť. Je dobré motivovať sa týmto spôsobom.

    OdpovědětVymazat
  59. Začínám s ním hned od zítra:) Skvělá věc Nikki, díky!

    OdpovědětVymazat
  60. Nejde mi ti vubec nic komentovat :( jen protože nemam google blog.. ale mám na blog.cz to mě štve :( Jinak jsi super , zápisník mám a chci do toho skočit po hlavě!:D:)

    OdpovědětVymazat
  61. Skvělý Nikki, fakt super práce, jsi úžsná! :)

    OdpovědětVymazat
  62. Tak tohle je fakt bomba :) Jen škoda, že do toho přímo nejde psát na PC :D nebo alespon mě ne :D Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  63. Ahojky,
    včera jsem se vrátila ze studijního pobytu v zahraničí a s hrůzou stoupla na váhu - ,,jen" 7kg nahoře. S ještě větší hrůzou přemýšlím, jak se vrátit zpátky a možná trochu níž :-) Takže začnu s tímhle zápisníkem, o něco lepším stravováním a stahováním cvíča s Jillian Michaels z Ulozto :-) Moc děkuji autorce za tyhle stránky plné rad a motivace a za Fitness zápisník :-) Držme si palce holky :-)

    OdpovědětVymazat
  64. toto je úžasné!
    Celý február som mimo domova a už na sebe vidím, že som čo to pribrala a tak sa teším keď prídem domov a budem sa môcť vrátiť k vlastnej strave a takisto k pohybu a toto je perfektné!

    OdpovědětVymazat
  65. skvele presne niečo také som potrebovala - mám v pláne, poriadne sa oprieť do tréningu a upraviť si stravu v priebehu 4 mesiacov a takýto motivačný zápisnik mi v tomto veľmi pomôže :) chcem ešte zhodiť 10 kíl a cítiť sa ešte lepšie ako doteraz, keď sa mi podarilo zhodiť 18 zbytočných kíl - ďakujem

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)