Holiday Circuit


Některé tréninky jsou prima, tento jsem našla na Instagramu. Mimochodem, kdo je "tam", může sledovat moji maličkost zde

9 komentářů:

  1. Včera jsem si na instagram do sledovaných přidávala fitnessky, jsi tam hned s nimi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky Miško, taky jsem si přidávala hlavně fitness stránky :D a ještě přidám :)) musím to pořádně ještě ""poznat" :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja uz se tak tesim az nebudu nemocna budu se do toho zase vyrhnout! Tak dlouhou pauzu od cviceni (10dni) jsem uz fakt dlouho nemela =D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, máš moc hezký blog! Chceš se navzájem odebírat ?

    Můj blog zde http://lucieglam.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Jen co budu fit, tak se na tohle vrhnu, vypadá to dobře!

    OdpovědětVymazat
  6. Jen se na ten obrázek dívám a už mě bolí celé tělo :P

    OdpovědětVymazat
  7. zajímavý workout, už tě taky sleduju!! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)