pondělí 23. prosince 2013

Den předvánoční (612) - zase s autem kdesi v poli

Přeji vám všem ty nejpohodovější a nejkouzelnější Vánoce vůbec. Žádnou kostičku v krku a bramborovému salátu dejte co proto. Já už mám ten letošní hotový a neustále jsem chodila ujídat, tak jsem jej musela strčit za okno, to se nehodí toto :D

Upekla jsem ještě jednu várku perníčků, zítra se pustíme do zdobení stromečku a pravděpodobně upeču vánočku na Boží hod vánoční. Dnes mne čeká ještě vánoční workout se Zuzkou a zítra už jen dokopat posledních pár úkolů z Adventní výzvy. Jak jsem dopadla vám ukážu po Vánocích (kde se v příspěvku pochlubím svými dárečky) a doufám, že se také pochlubíte dárky a jak jste dopadli s výzvou. Nemusíte se stydět, pokud jste nezvládli všechno. Já také ne. V něčem mne zbrzdila nemoc a v něčem jsem prostě odkládala úkol až na poslední chvíli, ach ta prokrastinace :D


Ráno jsem prvně do výzvy vyzkoušela ovoce se jménem Pitahaya neboli Ohnivého draka :) Vůbec to není ohnivý, tak jak říká název, naopak, je to velmi jemné ovoce, fakticky chutná, má to malá černá zrníčka vesměs jako v kiwi, a docela se to vlastně i chuti i struktuře zelenému kiwi dost podobalo. Jen to nebylo vůbec kyselé, ale jemně sladké a byla to dobrota a já si to strčila ráno do své snídaně s müsli a malinami.


No a během toho, co vám tohle píšu, tak jsem dostala telefonát od přítele, že je opět "vysypanej" kdesi na poli. Asi mi to neuvěříte, ale naprosto stejnej scénář tady byl i loni. 23. prosince se vracel z práce z Olomouce domů a jelikož měl zdržení, volala jsem mu a on mi sdělil, že přijede hodně pozdě, že vysypal auto. Dnes naprosto ten samej telefonát, akorát o velký kus dál od nás a navíc v místech, odkud mu neměl kdo pomoci. Nehorázně mě štve, že hodný lidi, co neustále pomáhaj se sami pomoci nedovolají. Včera v noci jel pro někoho z rodiny do Olomouce a kvůli tomu se ani neviděl s námi a nespal doma. Dnes se vysypal de facto 15 km od domova, tedy tam, kde kdysi bydlel a nikdo z rodiny mu nepomohl. Každý ruce od těla. Ani se nesnažili zařídit pomoc. Jen prostě "nemůžu"... bla bla bla...  Naštěstí se dovolal alespoň kamarádovi, který ho z té bryndy vyhrabal. Zítra ovšem zkažený trochu Štědrý den, protože musí jít onu dodávku odtáhnout. Už druhé Vánoce. To samé. Jen aby bylo jasno, nemá auto kdesi položené v poli proto, že by neuměl řídit, ale proto, že už dvakrát se projevila technická závada na vozidle jeho šéfa. To stejné auto, stejný šéf... stejné Vánoce.. doufám, že se nebude opakovat situace z loňska s plozením dětí... by mě jeblo :D

Tak aspoň, že ho mám už na cestě domů ♥

Přeji tedy krásné Vánoce, já je vypiplu k dokonalosti, protože moje rodina, ta banda, je pro mne to nejdůležitější na celých světě... Bože, asi bych bez nich byla polomrtvá ☺

Krásné Vánoce děti ☺

17 komentářů:

  1. Užijte si všichni doma nádherné Vánoce :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ale chudák :( To je fajn, když nikdo nepomůže :(
    Jsem se normálně zasmála s tím plozením dětí :D
    Nikki i Vám a Vaší rodince přeji krásné Vánoce, šťastné a veselé a hlavě pohodu!

    OdpovědětVymazat
  3. To s tím přítelem mi je moc líto, opravdu platí za dobrotu na žebrotu :(
    Každopádně Tobě i Tvé rodině přeji moc moc hezké svátky a hlavně už klidné a pohodové :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nikki, krásné Vánoce Tobě i celé Tvé rodině!
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Tobě taky Nikki, šťastné a veselé a musím říct, že díky tvému článku jsem se poprvé rozhodla vyzkoušet workouty od Zuzky Light. Věděla jsem o ní už dobře půl roku, ale nikdy jsem neměla dostatečnou kuráž si ZWOW zacvičit. Tak dnes jsem to riskla a přes všechna očekávání se mi podařilo odcvičit 5 kol a 4 jump squots k tomu ( nutno podotknout, že jsem neměla zvednutou nohu při breakdance push ups) Nálada o to ještě lepší Přeji Ti a tvé rodině nádherné, požehnané Vánoce :) :)

    OdpovědětVymazat
  6. chudák salát,jak skončil :D my všechno co ujídáme (cukroví a spol) strkáme na schody na půdu, tam je větší kosa než v lednici.Bohužel tam jsou i mé milované kyselé okurky, takže když jdu pro ně je to kalamita :D
    Ty ještě pečeš? blázínku, máš už jen odpočívat :)
    já jsem pekla štolu už předevčírem a čeká v lednici už značně ujezená...Vánočku budeme mít protekčně upečenou z Globusu (přítel tam pracuje jako ochranka a zná se s pekařkama :D)
    Zákon schválnosti vždycky platí, mrzí mě to, ale snad si užijete zítřejší večer bez dalších kalamit :) šťastné a veselé :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nikki přeji tobě, tvé rodince i tvým čtenářům nádherné a klidné svátky plné zdraví a pohody :)

    OdpovědětVymazat
  8. "plození dětí.. by mě jeblo" :D pobavilas mě :)
    Ať to dobře dopadne, hezké Vánoce :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné vánoce a štěstí a zdraví v roce 2014! Díky za Tvůj blog, je pro mě velkou inspirací...

    OdpovědětVymazat
  10. Děvčátka moje, taky vám všem přeji :)) Už jsem s přítelem doma spolu, mám za sebou Zuzku a jdu balit poslední dárky :D Pak chci fotky a info o vašich dárečcích :)

    OdpovědětVymazat
  11. Přeji krásné a klidně prožité svátky. A snad přes prvotní nesnáze bude zbytek svátků v pohodě. Hlavně zdraví.

    OdpovědětVymazat
  12. I tobě ty nejkrásnější a nejpohodovější Vánoce přeji!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Aj ja sa pripajam a prajem Tebe a vsetkym fanusikom tohto blogu krasne a pokojne Vianoce

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)