Den 608 - výročí a akce v "kaufu"

Vážení, od Vánoc nás dělí už opravdu jen pár dní a tohle je poslední příspěvek, který zde před nimi vidíte. Zítra se konečně dočkáte mého dárku pro vás, Můj fitness zápisník na vás už netrpělivě čeká, bude k mání dokonce ve dvou verzích a je také připraven video průvodce, který vás se zápisníkem seznámí :) 

V troubě mi voní poslední cukroví, které letos peču, a to zázvorové, které jsem vyzkoušela z časopisu FOOD. Vypadá to všelijak, ale je to dobrý, jen jsem musela z původního receptu odejmout víc než 50% cukru, jinak bychom se z toho pokakali :D Do školy, do družinky, tam všude budeme zítra naposledy donášet cukrovíčko a víte co, jsem fakt ráda, že už bude po všem- Nechápejte mne špatně, já si svátky vždy užívám, ale už je toho hodně a cítím na sobě, že jsme opravdu ve finiši a těším se na klid a odpočinek :) Přesto hrdě říkám, shon před vánocemi miluju :)


Včera jsme s přítelem měli výročí, 5 let od seznámení a já dostala jako každoročně nádhernou kytičku, i když v tento den prostě nic nečekám, přítel nikdy nezapomene. K tomu knihu od mé oblíbené autorky. Na Vánoce se těším dvojnásob, protože konečně budeme spolu, jak víte, přítel prodává stromečky v Olomouci a nemůže každý den jezdit domů... takže se vlastně skoro nevidíme. Až na včerejšek :) 


Dnes si dám po nemoci první workout, včera jsem to zkusila jen delší procházkou s kočárkem a snad už to dnes půjde. Začnu zatím zlehka, vůbec netuším, co to se mnou udělá. Ale co jsem vám hlavně chtěla říct. S Vánocemi finišuje i naše Adventní výzva a kdo má problém stejně jako já s novým ovocem, tak se vydejte do Kauflandu. Koukejte, kolik báječných věcí pro nás na svátky připravili. Já asi prvně v životě vyzkouším ovoce s názvem Pitahaya. Často jej vidím v salátech a fakt mě moc zajímá :) Mějte se krásně a Vánočně... a já jdu dolů pro dárek mému nejmilejšímu ... kluci z PPL musí mít pěkný fofr :)) Nikki.



9 komentářů:

  1. Ahojky :) koukám, že nejsem jediná, kdo využil akce v Kauflandu a splnil tak další z bodů Vánoční výzvy ;) jen když na to teď koukám, ona papája stojí opravdu 169,-? o_O mimochodem, já jsem dnes vyzkoušela mučenku a kumquat, v mučence na mě čekal po rozkrojení neidentifikovatelný vetřelec, ze kterého se tedy poté vyklubala výborná změť semínek, ale první dojem byl opravdu příšerný... :D

    OdpovědětVymazat
  2. avokádo za 60 kč?:Dvšak ještě před pár dny bylo za 18 :D a k ceně manga se nevyjadřuju.. :D

    OdpovědětVymazat
  3. gratuluji k výročí, 5 let je už dlouhá doba :) my máme s přítelem 1 rok na Štědrý den :)
    Ovoce v kaufu jsem viděla, ale mají to šíleně předražené. Min týden jsem sehnala avokádo v Albertu za 9 Kaček, jen jsem ho zapomněla u přítele:D

    OdpovědětVymazat
  4. lol papaya za 169kc? a to sem ji v tydnu videla v tescu u nas za 69kc a rikala si jestli se nepo...?:D avokada sem nakoupila ted za 9,7kc v tescu a dokonce ten tmavsi druh, takze za me urcite ne za 60kc.
    taky gratuluju k vyroci nikki a preju krasny svatky:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jůů. My máme 5leté výročí také za chvíli, resp. na Silvestra, kdy jsme se dali oficiálně dohromady. :D
    O tom předvánočním shonu mi ani nemluv, ještě nemám žádné dárky, tak mám co dělat. :D
    Užij si Vánoce, kočko. :)) *

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluju k vyroci! Jste dal jak my, nam vyroci vychazi na 16/12, ale letos to byl teprve treti rok (bereme to hopem) ;-) Jinak relaxuj, at si ty Vanoce taky troslu uzijes a naberes silu do noveho roku plneho splnenych snu :-*

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji k výročí, my jsme se seznámili také 18.12., ale letos je to už 9 let ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluju k výročí :-) Svatbu neplánujete? :-)
    Hezky si všichni užijte vánoce :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)