Den 596

Včera byl přesně ten den, kdy jsem nestíhala vůbec nic a docela mi přišlo i vhod, že jsem měla volný den a nemusela cvičit a jen jsem odpočívala. Nevím čím to je, ale vždycky, když jeden den necvičím a pak se probudím, jsem ráno dolámaná a zbitá, jako bych snad trénovala se Shaunem ☺ Dnes mám v plánu dát si buď Boba Harpera nebo ... Boba Harpera. Nějak nemám náladu na ženský :D Dokonce jsem přemýšlela, že bych vyzkoušela alespoň kousek z programu T25 od Shauna... no, uvidíme. 

Jinka si musím postěžovat. Víte, dochází mi inspirace co nakoupit příteli k vánocům. Inu, inspirace by byla, já vždycky tak po očku sleduji, co by si přítel přál a pak si napíšu seznam. Jenže. Došlo k tomu, že mi zkazil plány na celkem 6 různých dárků a já už jsme vážně v koncích. Chtěla jsem mu koupit termo-ponožky. Dělá v zimě venku a neustále o nich básnil a bylo mu líto za to vyhazovat peníze. Tak jsem mu je chtěla koupit sama k vánocům, no nekoupil si ji nakonec sám minulý týden? Palestinu šátek mám já a on o ní stále básnil, že ji měl taky kdysi a někde ji ztratil. Tak já lítám po obchodech jak blbá a hledám onen šátek. Dnes přijel z práce s tím, že se našla u šéfa v garáži. Takže tak. Příští měsíc odjíždí pracovně na 4 týdny do Francie. Chtěla jsem mu koupit termosku, aby měl u sebe neustále teplý čaj nebo kafe. Nedovezl si teď od maminky termosku, když tam byl na návštěvě? Před měsícem tady básnil o MP3. Říkám si, výborně, skvělé, mám pro něj dárek. Dnes je všechno jinak, už ji nechce... takže jsem opět škrtla další položku ze seznamu.. a tak bych mohla pokračovat dál... dnes jsem tedy už vypěnila a zeptala se ho, co mu mám tedy k vánocům koupit, když mi to nejlepší, co jsem pro něj měla přichystáno, doslova odvolal. Jsem fakt v koncích, mám pro něj tři dárky, nebo spíše dárečky - znáte to, jen tak do počtu... opravdu paráda.... ☺


Jeden z těch dárečků jsou vůně do auta od firmy Yankee. Nevím jak vy, ale já už strašlivě dlouho toužila nějaké vůně a svíčky od nich vyzkoušet a dala jsem šanci těmto voskům do aromalamp. Christmas Eve voní překrásně... až jsem zesmutněla, že jsem nekoupila něco většího, ale chtěla jsem to prostě vyzkoušet a příště půjdu do klasické svíčky :)


Včera mi také přišla knížka z nakladatelství ANAG, jak jsem postřehla, Jillian už máte většinou taky doma, tak se do toho vrhněte a pište své postřehy. Já ten svůj napsala v recenzi zde.


A zde mám Jillian už pěkně pohromadě ☺ Miláček můj ... nesnáším ji!


Včera jsem také prvně zkoušela mangové smoothie a bylo skvělé, dokonce ho bylo tolik, že jsem zbytek dala do mrazáku do mističek a k večeři pak tuhle mango věc jedla jako zmrzlinu ☺ 



No a jelikož se vám líbil Miki, tak jsem vám jej nafotila znovu ☺ Je to skvělý hlídač Elišky, někdy hlídá až moc, jak pořád štěká a bafá na všechno, co se v domě šustne, až mi to leze na nervy to jeho hlídání :D Ale je to skvělý pes a vždy na mě kouká s vyčítavým pohledem, proč, když mi hlídá barák, tak já jsem na něj protivná ☺ Jenže, vysvětlete mu, že mi tím svým hlasitým "hlídáním" budí mimčo ☺

Jinak je to děsný čuně pes :D Jestli jste viděli pohádku Lady a Tramp, tak Miki, to je právě celý Tramp... miluje feny a nepraktikuje žádné očichávání, jde rovnou na věc! Fakt čuně :D

No a poslední věc, kdo by v Olomouci chtěl koupit vánoční stromeček, tak u Terna prodává od včerejška stromečky můj přítel ☺ Budem do Vánoc víceméně bez něj, tak doufám, že se nebude opakovat situace z loňska :D Další nával nadšení ze shledání v podobě dalšího miminka už bych fakt nezvládla :D

Nikki ♥

14 komentářů:

  1. Tak poslední odstavec mě vážně dostal :)))

    Jinak s dárky to mám podobně, když už něco vymyslím, tak mi vlastně řeknou, že to nechtěj, nebo si to stihli pořídit....

    http://noifjustlift.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. O dárcích pro přítele mi ani nemluv, letos jsem také v koncích. Darebák dokonce ani nějak neříká, co by si tak přál, takže mi to parádně stěžuje. :D Navíc, jak jsme spolu 5 let, mám pocit, že už jsem mu vše dala k nejrůznějším svátkům, narozeninám, výročím i Vánocům. :D Tak jsem zvědavá, co má hlava nakonec vymyslí.

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé čtení. :)) Hlavně poslední odstavec pobavil, ale já si myslím, že ty bys to opět zvládla. Vždycky, když čtu od Tebe nějaký nový příspěvek, tak si říkám, jak to ta ženská dělá, že je tak aktviní? Ona stíhá prostě všechno! :)) A to mě vždycky nakopne a řeknu si, uklidni se a makej, taky to stihneš a dokážeš.
    A k těm dárkům, naprosto Tě chápu, já to taky tak praktikuju, během roku si tvořím seznam, ale dost ho proškrtám, když si manžel půlku toho pořídí sám. Ale vždycky něco zbyde i letos už to mám "z krku". A já si to neuvěřitelně užívám, to vymýšlení a nakupování dárečků. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nikki když jsi zmínila toho Boba, můžeš mi doporučit něco na ruce popř.i stehna (může být i Jill) jsem na ty povislé ruce asi nějak víc zaměřená a vadí mi to víc jak cokoli jiného no a jelikož mám na kotniku sádru tak bych dala zabrat aspoň této části popř.stehnům pokud to tělo dovolí. Jinak článek super, vidim, že vanoce (svátky klidu a relaxu :-P) dají zabrat všude. Tak krásný zbytek soboty a zitra hezkou druhou advent.nedeli. Kamila

    OdpovědětVymazat
  5. A ta pesta Jamie Olivera nakonec také padla jako dárek?

    OdpovědětVymazat
  6. Petra D. jojo, to pořád platí :) Mám ještě něco v záloze, ale víš jak.. už moc toho nenavymýšlím :D

    Kamila: Kami, Bob je nejlepší na zadek a stehna, Jillian na ruce. To ti řeknu z vlastních zkušeností... chce to činky do ruky, kliky a pořád posilovat, ona se ta kůže nakonec poddá a pěkně se ty prázdná místa jakoby vyplní a bude to hezky vypadat... já měla taky povislé ruky, no hnus to byll, když sjem začala cvičit, jak rosol, činky ale udělají svoje ;)

    U Boba si dej vesměs cokoli a tvůj zadek i stehna zapláčou :)


    Drahunka: děkuji za komentář :)

    OdpovědětVymazat
  7. jee yankee candle! Stala jsem se na nich závislá! :D. Brzo půjdu na nákup, protože mi ještě chybí právě nějaká přímo vánoční :-). Taky mám pouze ty vosky a stačí mi to. Velkou svíčku bych si asi nekoupila, protože ráda střídám vůně a tak mi vosky vyhovují :-)

    http://wonderlandbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Jako by jsi mi mluvila z duše - dárekpro přítele, jedna velká záhada :) a nebo jak říkáš, vše, co jsem měla naplánované, si koupil sám. Tak snad ještě něco vymysíme ;) a teda, ten tvůj poslední odstavec -ten pobavil nejvíc :D

    OdpovědětVymazat
  9. Nikki, jestli mohu poradit, až budeš dávat vosky od Yankee Candle, nedávej je celé, odkroj kousek. On ten vosk se totiž nikdy nevypálí, jen prostě vyvoní, takže je lepší dát méně a za čas vyměnit ;) Já jich dostala loni na Vánoce pěknou nadílku a stále jich mám spoustu nenačatých :)

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Nikki, upřímně se musím smát, když píšeš o svém hafíkovi, neb my máme opačný problém. Máme fenku, plemeno Basenji, které ale neumí štěkat. Takže hlídá způsobem, že stojí u dveří, když je někdo na chodbě. Tak jsem přišla i o boty, když Bibča zas stále jednou u dveří a já na ní volám,ať tam nepostává, že pániček přijde déle. No a dnes už vím, proč tam stále, neb když jsem šla ráno do práce, zmizely mi boty :-)))).

    OdpovědětVymazat
  11. Holky, kde se dá ta Yankee candle sehnat? Jsem blázen do svíčeka a aromalamp, ale teď jsem měla výpadek a o adventu mám fakt nutkání něco doma pořád pálit. :-) Jo Nikki, taky mám ten stejný problém s dárkama. Dělám si průběžné seznamy, ale jednou jsem už zoufale na manžela vyjela, že mu už asi nikdy nic nedám, když si to koupí včas a že vůbec rodině nedá šanci, když si to nakonec koupí sám. Jak na potvoru vždy těsně před narozeninama, vánoci či svátkem. Teď už je trochu ukázněnější a občas "nenápadně" vypustí, co by rád, takže letos mám nakoupeno. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. ..dneska si jdu vyzvednout novou knížku od Jill, už se nemůžu dočkat... sbírku mám trochu širší, mám i Winning by Losing a Making the Cut, je to sice v angličtině, ale v pohodě to přelouskávám :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)