Dekorace, výzva, vánočky a tak všechno!

Jééé, advent dnešním dnem začal a já jsem strašlivě šťastnej člověk :) Mám hrozně moc ráda tenhle čas a navíc, dnes je venku opravdu krásně, sice je sníh a trošku chladno, ale svítí sluníčko a vypadá to opravdu pohádkově. 

Dnes startuje Adventní výzva, doufám, že ti, co se ještě nezapojili, tak se k nám přidají, je už nás opravdu dost a já se moc těším, až budu s vámi plnit úkoly :) 

Včera jsem se synkem dělala po bytě výzdobu, Eliška se jen koukala a brblala nám do toho :) A tak jsem vám nějaké drobnosti nafotila.

Za poslední týden jsem nezhubla ani deko, dokonce ani centimetry nešly dolů, ale za to vidím velkou změnu v mých rukou a jsem za to hodně ráda. Vyhledávala jsem hodně tréninky na ruce, pořád jsem klikovala poslední dva týdny a je to znát, jsem na ruce úchylná :) 
Co se týče kil, mám v tomhle hodně svázané ruce, protože kdybych ubrala razantně kalorie, sice by šla kila dost dolů, ale taky bych přišla o mlíčko pro malou a to fakt nechci dopustit. Nemůžu jí to udělat. Jiná věc by byla, kdyby byla na umělém mléku, ale už jsme se o tom bavili i s přítelem a prostě tentokrát to půjde opravdu jen velmi pomaličku, ale za to budu mít vůči sobě čisté svědomí. Navíc, když vidím, jak už mlaská papulkou jen co k ní ulehám, protože ví, co bude následovat :D Je rozkošná :) 

Přeji vám krásnou neděli, natočila jsem pro vás ráno i video, moc času na něj nebylo, člověk nikdy neví, kolik ho má v případě spinkajícího miminka :) Může to být půl hodina, ale taky tři minuty :D

Omlouvám se za kvalitu, ale ta se přesunem na YouTube prostě kamsi vytratila. Štve mě to, ale co už :)

Nikki ♥



***


Moje výzva už je na papíře a jdu bojovat :)


Vánoční hvězda, každý rok ji musím mít :) 

Malá dekorace na skříňce Elišky :)

Tyhle minivánočky budu péct těsně před vánocemi :) Jsou úžasné :)

A takhle vypadá můj bloček, kam si sepisuji a sestavuji workoty :) Těším se, až vám
představím můj fitness zápisník, tam takový chaos nebude :D

29 komentářů:

  1. Hrozně milé video :) I když to poprvé byla jen ta fotografie. :D Já budu mít teda advent pracovní, ale aspoň nějaké ty svíčky zapálím. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám v plánu na dnešek nový workout. Akorát to bude Bob, protože jsi mě inspirovala jeho virtuální tělocvičnou :) Vánoční hvězda taky bude :) A pro FOOD dneska letím. Díky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Davi, tak svíčku zapal určitě :)) A ať ti to v práci uteče, teda nechtěla bych dneska makat ... :( Ale zase v tom nejsi sám, přítel taky pádil dnes ráno v 6 pryč ... tož sa držte chlapiska :D

    OdpovědětVymazat
  4. Už sa teším na výzvu :) A Nikki ty si riadna kočka! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Viděla jsem tvé první video a musím říct že na mě působíš neskutečně mile:-)
    Jinak ta výzva je super nápad, ráda bych si ji vyzkoušela:-)
    Advent nijak nevnímám, "neslavím".... nevím proč...

    OdpovědětVymazat
  6. díky za výzvu, jenom jak má vypadat ta supersada kliků? 500 kliků naráz/za den? :D

    OdpovědětVymazat
  7. MS Moriarty: stačí si přečíst článek k výzvě ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Hezké video, jsi mi po hlase strašně sympatická :-) (a příteli taky, prý máš hezčí hlas než Jillian :-D) A vánoční hvězda je hezká :-) My už máme malinký stromeček, chystám se vyrábět nějakou tu výzdobu - asi vločky z papíru a tak... A už mám v plánu 13 druhů zdravého cukrové a vánočka je samozřejmost, na ni už znám recept nazpaměť :-) Jenom letos nemáme adventní věnec, máme v bytě detektor kouře, tak bychom neradi svíčkama vyhlásili poplach...ale zato máme adventní kalendáře :-)
    Do výzvy se určitě pouštím, dneska chci udělat pár kliků, chtěla bych pokořit tu 500 :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Leni: :D tvůj přítel mě rozesmál :D a vidíš, já vždycky chtěla mít takovej hrubší hlas, chraplák :D některým ženám takovej chraplák hrozně sekne :D

    Teda, tolik druhů cukroví, jsi šikovná, já budu dělat tři druhy, které už tak jsou u nás zaběhlé a je jistota, že se vždy sní a pak vymyslím jeden druh zdravej, ale musím ještě vybrat, možná najdu inspiraci v tom Food časáku, je tam toho dost :)
    Adventní věnec taky míváme každý rok, až teď mi došlo, že letos není :D ale nevadí.
    A 500 kliků chci taky pokořit :) budem krásné baby :D

    OdpovědětVymazat
  10. Jéjo, niežeby som Ťa Nikki nepočula už, ale musím sa usmievať taká pozitívna energia ma zaplnila, sympaťáčka veliká :-) Teším sa na výzvu!

    OdpovědětVymazat
  11. Parádní, příjemné video ;o)) Výzva je super a taky jdu do toho. Jsi pro mě velkou inspirací a za to moc děkuji, Nikki. Jen těch kliků nedám 500, ale zkusím 300, cvičím teprve 3. týden, takže pro mne je toho mnoho nového, ale těším se a nezahálím ;o))

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jsi tak miloučká, krásné video :)
    svíčku jsem ani nekoupila, hlava děravá :( budu muset počkat na příští neděli...
    Ty vánočky jsou krásné, akorát mě by se snimi asi nechtělo piplat:D

    OdpovědětVymazat
  13. Kristinko, skvělé video. Mám pocit, že jsi díky Elišce snad ještě krásnější a vypadáš i mnohem mladší! :* Moc ti to sluší, kočeno.
    O adventní výzvě pořád uvažuji, tak uvidíme, zda se nakonec dokopu k tomu, abych se k vám všem připojila. :))
    Na vánočku se letos chystám i já. F.O.O.D. časopis jsem si začala kupovat až díky tobě, protože jsem ho tu u tebe zahlédla, takže na něm jsem také dost dobře závislá. :D To nové číslo si během příštího týdne budu muset hned koupit! :))
    A vánoční hvězdu si chci také koupit. :))

    OdpovědětVymazat
  14. Nikki, hezké video, jsi moc sympatická :-)
    Těším se na adventní výzvu, už ji mám přepsanou ve fitness bloku.
    A FOOD si určitě koupím, chci vyzkoušet alespoň jeden nový zdravý druh cukroví.

    OdpovědětVymazat
  15. Hezké video, jsi hrozně sympatická :). Taky mám občas mnohem větší radost z nově vytvarovaného svalu, než z úbytku centimetrů :).

    OdpovědětVymazat
  16. Nikki, jsi strašně milá a sympatická! Výzdobu máte moc hezkou! Já nebudu péct pro jistotu vůbec,stačí mi,když ujídám na návštěvách u rodiny. Sladké je pro mě hrozný zlo,tak ho pro jistotu doma mít ani nechci. Ty vánočky vypadají roztomile,tak držím palečky,ať se ti povedou! A o výzvě hodně uvažuji,jen nevím, můžu dělat i dámské kliky? Já udělám klučičích pořádných až k zemí asi tak jeden :-(

    OdpovědětVymazat
  17. Nikki, moc pěkné. Já dělala vánoční výzdobu dnes, odzkoušela jsem i cinkací stromeček a světýlka :). Vánočku peču podle tohoto videa - http://www.youtube.com/watch?v=ZpaOV_rQW5Q&list=PL0A763B99F4BF42B7 a vždycky se povede :).

    OdpovědětVymazat
  18. Tak s výzvou se připojuji i já :)
    Svíčka ráno při snídani hořela, ale zbytek dne se vyhl zdravé výživě úplně obloukem! Ale co, pro jednou se snad nic nestane :)
    Na videu Vám to moc sluší a souhlásím se zbytkem, že jste sympaťačka :D
    Hezký večer, V.

    OdpovědětVymazat
  19. Krasne video a dekuji za tyto inspirativni stranky.

    OdpovědětVymazat
  20. Kytky...chlapi jsou v tomhle jini. No, Kristynko, nejen chlapi ;-) Ja jsem zalozenim minimalista, ale fakt extremni, resila jsem s manzelem, jestli na tu zarovku, co nam dlouho visela ze stropu dat opravdu nejaky lustr, kdyz je vlastne funkcni :-DDD Kytky beru jako praci navic, u nas to vypada zabydlene jen diky tomu, ze muj chlap je vic ta zenska, ja mam nejak chlapskej mozek. Slusi ti ty fialovy stiny, mas asi hnedy, nebo hnedozeleny oci, pujde k nim i pekne seda, hnedozelena apod..Jo, a jsi sympatanda, to tu padlo od holek prede mnou.
    Do vyzev momentalne nejdu, pripojim se do akci az po porodu (ted se snazim vratit ke zdravemu jidelnicku...coz je vyzva sama o sobe)..

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Nikky. Chci tě poprosit o radu ohledně kettlebelu a vin-bellu. Vidíš mezi nimi nějaký zásadní rozdíl? Na jednom fóru jsem se dočetla, že vin-bell nestojí za nic, ale z hlediska ceny by pro mě byl lepší kettlebell. Nerada bych se unáhlila s nákupem, tak bych byla ráda kdybys mi napsala svůj názor. Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  22. Madiik: také bych volila kettlebell, už jen z toho důvodu, že vin-bell ani trenéři nevyhledávají :)

    OdpovědětVymazat
  23. ...velmi milé video :), mám tak trochu problém s "vánoční náladou", protože pro mne znamená prosinec hodiny a hodiny přesčasů a žiju dvěstěprocentně ve znamení práce... žádné cukroví, žádný úklid, žádná výzdoba...když byl syn malý, tak jsem se ještě vyhecovala, ale teď už je to o čistém "přežití"... přeji všem, aby nedopadli jako já....

    OdpovědětVymazat
  24. díky za krásné video, působíš strašně mile!!!!! :-)
    já teď dělala vánočku ze špaldové mouky, málo tuku, málo cukru, manžel sice rozdíl poznal :-D už je podezíravý, ale kluci jí baštili o sto šest a snědla se vlastně za 4 dny :-D za chvíli budu muset dělat dvě :-)
    a díky za výzvu, už jsem to psala, ale musím to zopakovat, neuvěřitelně to člověka namotivuje!

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj časopis FOOD se u nás bohužel neprodává ale chtěla bych se zeptat jestli máš nějaký odkaz na to zdravé vánoční cukroví.Do adventní výzvy se taky pustím ale s těma klikama to je STRAŠNÝ tak skusim dámský jelikož cvičím od dneška tak od toho moc neočekávám

    OdpovědětVymazat
  26. Já ji tedy mám také vytisklou :) tak uvidíme co se z toho vyklube :) ze mě :D zrovna jsem byla jsem se podívat na plesové šaty na můj maturitní ples a opravdu bych v nich chtěla vypadat dobře. Takže opět chodím zase do bazénu a začnu opět s Jill. Příště napíšu jak se to vyvýjí :D

    OdpovědětVymazat
  27. Nikki, máš horzně milé vystupování :) uplně mě to video potěšilo.. Výzdoba je super, ta o Vánocích musí být, naštětsí jsme to stihli i u nás doma vše :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)