12 minutový HIIT - AMRAP

Dnešní trénink je zaměřený pro všechny, ale především začátečníky a mírně pokročilé, kteří chtějí vyzkoušet nějaký HIIT trénink. Tento trvá 12 minut a jeho úkolem je odcvičit co nejvíce kol následujících cviků (viz obrázek).


Kliky můžete samozřejmě dělat s úpravami na kolenou, dřepy se zátěží mohou být i bez nebo jen s minimální váhou navíc, záleží čistě na vaší pokročilosti. I vy zkušenější si můžete udělat trénink náročnější, kliky můžete dělat klasické military, a do rukou si při dřepech či cviku na břicho vzít pořádnou nálož.

Moje skóre:
Abych vás trošku namotivovala, já jsem během 12 minut dokončila téměř 6 kol. Činku jsem měla 3 kg a kliky jsem prozatím jela na kolenou, přeci jen znovu začínám ☺

Tak se do toho pusťte, ještě se mrkněte na obrázky a videa, jak správně cvičit. A nezapomeňte, HIIT není žádné lážo plážo. Musíte do cvičení dát 100% úsilí a jet na maximum, jinak dost určitě nebude fungovat jak by mělo.

push ups
(dejte si podložku či ručník pod kolena)

weighted squats
(pozor na kolena, dřep vypadá tak, jako byste stáli před zdí, zadeček dozadu)


weighted russian twists 
(nezapomeňte zvednout nohy ☺)


side to side hops 
(můžete si dát i překážku v podobě činky či ručníku)

Další tréninky najdete zde :)

14 komentářů:

  1. Už kvůli tomu třetímu cviku si ho dnes dám. Ten se mi fakt líbí... :) (obzvlášť ti předcvičující chlapci :D:D:D)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle je super návod se vším všudy. To nejde si to nedat. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No, tak to bude mazec. Jen nevím jestli to dám v týdnu, nebo to raději odložím na víkend.

    OdpovědětVymazat
  4. No tak to bolo teda ... ešte stále dychčím :) Povedala som si, že ak dám aspoň polovicu z toho čo ty tak som dobrá. Urobila som tri kolá a budík ešte stále nezvonil, tak som cvičila ďalej a zvonil presne keď som končila posledný cvik piateho kola. Som na seba celkom hrdá. Díky za nápad na tréning som rozmýšľala čo dnes dám a ty si to za mňa vyriešila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super, zvládla jsem to 5x a 10 kliků a 6 dřepů :) díky!

    OdpovědětVymazat
  6. Tý jo tak to je mazec :-D Tak moje výsledky 7 kol plus 10 push ups 20 dřepu a 10 weighted russian twists.. :-D Jsem totálně mrtvá, ale je to super pocit :-) cvičila jsem na dřep se 4 kilovkou a na ty ruský s 2 kilovkou.. Jenom se chci zeptat zda jsem to počítala dobře u toho ruského (pravá levá) = 1 cvik.. Děkuju ti Nikki za tvoje workouty jsou super.. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. jsem slaboch, dala jsem to 5x ....ale super workout!

    OdpovědětVymazat
  8. Nejsem si jistá, kolikrát jsem to dala, ale 7x nebo 8x :D nějak se mi ta čísla na konci popletla..ale jsem úplně vyšťavená, protože jsem se konečně donutila něco dělat, takže díky Nikki! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Za mě paráda, spálila jsem 97kcal a u jillian v průměru 220kcal :) Dala jsem to 6x, zítra se teda budu snažit více :)) Díky Nikki :))

    OdpovědětVymazat
  10. ahoj, včera jsem se navnadila, dneska se do toho dala, a teď koukám, že já prostě špatně chápu, takže ty russian i side hop jsem cvičila 1=levá, 2= pravá, takže asi polovic toho, co vy tady, takže výsledky jsem nesrovnatelné, ale zas motivace si to dát znovu. je tedy vždy levá+pravá=1? cvičila jsem HIIT prvně ...
    díky

    OdpovědětVymazat
  11. Rita: cvičila jsi to dobře, pravá 1. levá 2.

    OdpovědětVymazat
  12. super moc děkuju za treninky i za odkaz na měření času. ty jsi prostě šikulka vynalézavá!
    osobně mám vždy největší radost z tréninku, který si takhle vymyslím sama a pak ho rovnou odcvičím. nebo někdy vymýšlím přímo při cvičení. mám opravdu radost z kondice, do které jsem se dostala po tom, co jsem jednou otevřela tvoje video s proměnou!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)