Z mého stolu (19)

bílý jogurt, skořice, med, lískové ořechy, jablíčko, goji

Parfait z řeckého jogurtu, blum, skořice, medu a Das Müsli (čokovišeň)


Ze zdravé výživy, můj nový objev, slazeno pouze medem

Smaženice z hříbků

Vícezrnné tousty s arašídovým máslem a banánem se skořicí

Vícezrnná kostka se šunkou, ledovým salátem a rajčetem.

Hovězí plátky s barmborem a salátem (vařil pro mne přítel a já snad poprvé v životě neohrnovala nos nad hovězím, které mi normálně nechutná a neskutečně smrdí. Tohle bylo fantastické ☺)

Bílá jogurt, třtinový cukr kvůli kiwi, bylo nehorázně kyselé, kakao a Das Müsli (čokovišeň)

Vícezrnný toust se sardinkami naložené v zelenině, ledový salát a vejce

Španělská rýže připravovaná na kokosovém oleji, mňam

ledový salát, dvě vejce s plátkem šunky, dva celozrnné tousty

12 komentářů:

  1. mňaaaam...samé dobrotky...najmä sladké verzie :P

    OdpovědětVymazat
  2. Ještěže jsem právě po obědě, jinak jsem se šla po něčem poohlédnout... Mňam!

    OdpovědětVymazat
  3. ja by som skôr uvítala inšpiraciu večier, tých je na internete čo najmenej

    OdpovědětVymazat
  4. Smaženice z hříbků, hovězí a kostka se šunkou byly mé večeře :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nikki ty toustíky jsou z kauflandu? Stále nemůžu najít ty nej... :) Jinak úžasné fotky a jsem ráda, že nemám hlad - by mi ukápla slina :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jojo, z Kaufu :)) také jsme dlouho hledala ty nej a tyhle jsou fakt skvělé a moc nám chutnaj, ještě docela šly grahamové :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mňamka :)) Vše vypadá krásně, achjo.. mám hlaad :D:D

    OdpovědětVymazat
  8. Nikki, musím se podělit o jeden jídelní tip, který jsem dneska vyzkoušela, a to vajíčkovo-avokádová pomazánka :-) takže: 2 vejce, asi 100 g cottage, 1/2 zralého avokáda, sůl, pepř, citron (trošku hořcice) - avokádo rozmačkat, přidat koření, cottage, zakapat citronem, k tomu pokrájené vajíčko a je to :-) je to výborný!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)