Team Bob a ZGYM - virtuální tělocvična Boba Harpera a Zuzky Light


Pro všechny, kteří neradi chodí do tělocvičen a posiloven z jakéhokoli důvodu, ať už se stydí, mají fitness klub daleko, nemají na členství finance nebo neradi cvičí před obecenstvem, je zde jedinečný projekt fitness společnosti WIN Entertainment. Nabízejí totiž všem takovým, kteří rádi cvičí doma v pohodlí a v klidu, hned tři virtuální tělocvičny z vlastní produkce. První vůbec, který se do tohoto projektu pustil, byl Bob Harper (Team Bob) v roce 2012. Následoval fitness klub pro mladé slečny plný rad a cvičení s názvem 17 Fit Club a nejnověji, od června 2013, se do podobného projektu pustila i Zuzka Light (ZGYM). Já jsem si dala za úkol, že vám od Zuzky i Boba tyhle projekty představím ve srovnávací tabulce, abyste věděli, jaké výhody a nevýhody pro vás pramení a co je těmito fitness ikonami nabídnuto. 

Pozn: já jsem byla členem Team Bob v roce 2012 a nyní nově od října 2013. Členem ZGYM jsem od jeho založení, tedy od června 2013. To jen pro pořádek, abyste věděli, že jsem členem delší dobu a nevycucávám si informace a postřehy z prstu ☺

(14. března 2014) Bob Harper momentálně nepřidává žádná nová videa. Po zaplacení se však dostanete ke všem doposud vydaným tréninkům, receptům, radám a programům!!!

Název tělocvičny Team Bob
https://bobharper.com
ZGYM
https://www.zuzkalight.com/plans/join-zgym/
Trailer

Kolik to stojí? $ 9.99 / měsíčně $ 9.99 / měsíčně
možnost platby na 3 měsíce ($ 26.99)
možnost platby na 6 měsíců ($ 50.99)
Možnost vyzkoušet zdarma? Ano (7 dní) Ne
Fitness programy Fitness Circuits
tyhle cvičební okruhy jsou psané verze tréninků s přiloženými demo videi, aby člověk věděl, co a jak cvičit, vychází 3x do týdne (možnost tisku)
Bob's Fit Food
je databáze receptů s video postupy, uvádí sám Bob Harper
Living Fit
Bob Harper v roli osobního trenéra, náročnější workouty, spíše na sílu, většinou pouze s jedním cvičícím
Team Bob
Bob Harper v čele jako trenér skupinového tréninku, mezi cvičícími jsou začátečníci i pokročilí, všechny verze náročnosti na jednom místě
Think Well Live Well
Bobovy video příspěvky plné rad a tipů při cestě za lepší postavou a zdravějším životem
Recipe Guide
návrhy jídelníčku včetně psané verze a video návodu. Od snídaně až po večeři.
Fitness Journal
prostor pro vlastní poznámky stylem zápisu do kalendáře
Message Boards
fórum pro komunikaci s ostatními členy
Zbeginner
seriál tréninků pro začátečníky (vychází nepravidelně)
ZWOW
posilovací tréninky s využitím síly vlastního těla a běžného vybavení
Zshred
kardio tréninky velmi často s využitím švihadla kombinované se silovými cviky
Zspecial
speciální tréninky nezařaditelné do ostatních kategorií (vychází nepravidelně)
Zropes
seriál tréninků se švihadlem (vychází nepravidelně)
Zyoga
tréninky zaměřené na rovnováhu a sílu (vychází nepravidelně)
fromZ
tréninkové plány sestavené samotnou Zuzkou s využitím kombinací workoutů z virtuální tělocvičny
• tělocvična rovněž obsahuje nepravidelně objevující se videa pro úvodní zahřátí před tréninkem a závěrečný strečink. Zuzka zde nepostuje video recepty, ani tipy a rady, jelikož to nabízí zdarma na svých webových stránkách i pro nečleny
Čím se platí? možnost platby pouze kreditní kartou možnost platby pouze kreditní kartou
Možnost zrušení členství Ano (7 dní před novým zúčtovacím obdobím) Ano (7 dní před novým zúčtovacím obdobím)
Jak zrušit členství? Musí se napsat email skrz kontakty zákaznickému servisu Na webu je tlačítko "cancel" pro zrušení plateb
Dají se videa stáhnout? Ne. Jde o streamovaná videa.
(Je však možnost přidat si doplněk do vašeho prohlížeče skrz který se dají videa pro vlastní potřeby stáhnout. Ovšem bez vědomí společnosti, tato funkce není povolena.)
Ne. Jde o streamovaná videa.
(Je však možnost přidat si doplněk do vašeho prohlížeče skrz který se dají videa pro vlastní potřeby stáhnout. Ovšem bez vědomí společnosti, tato funkce není povolena.)
Tréninkové programy 8 týdenní program Change Your Body, Change Your Life
obsahuje tisknutelný kalendář, tréninky jsou tvořeny z videí vydanými v rámci Living Fit a Team Bob (viz výše)
Bathing Suit Boot Camp
30 denní program vedený Bobem a trenérkou Maddie, obsahuje tisknutelný kalendář, tréninky jsou tvořeny staršími i novými videi
v rámci tělocvičny ZGYM ne
Použití náročných cvičebních pomůcek? Nejčastěji se cvičí s použitím vlastního těla, činek, kettlebellem a občas míčem. Nejčastěji se cvičí s použitím vlastního těla, činek, kettlebellem, švihadlem a židlí.
Délka tréninků? 15-25 minut 10-40 minut
Postřehy? • bez technických problémů
• není možnost vyjádřit se komentářem k tréninkům
• občas není možnost z videa určit cvičební plán (obzvláště problém u Team Bob, kde Bob víceméně jako trenér improvizuje)
• Bob funguje jako trenér, necvičí
• během tréninků uslyšíte spoustu rad, jako byste byli součástí jeho týmu a byli tak přímo v jeho tělocvičně
• nepochopila jsem systém prezentování videí, na stránce se to nedozvíte
• velmi milá a přátelská atmosféra během cvičení, Bob rád vtipkuje a směje se a práce jej ohromně baví, popohání cvičící, motivuje a hecuje, často se setkáte ve videích s jeho psem Karlem, který kolem cvičících chodí, jakoby se nechumelilo ☺ 
• bez technických problémů
• je možnost se podělit o pocity z tréninku v komentářích pod videem
• vždy je napsáno a přesně dáno, co cvičit
• předcvičuje Zuzka bez ostatních účastníků
• Zuzka upustila od video návodů jak cvičit, dává rady během cvičení, na co si dát pozor, ne však v takové míře, jako Bob, je však dokonalým příkladem jako cvičící, chce to koukat
• pevný řád toho, jak se video tréninky každý týden objevují včetně video trailerů publikovaných na You Tube
• jelikož Zuzka cvičí sama, slouží jako návod, jak moc bude ten či onen trénink náročný. Po každém tréninku celý okruh zhodnotí, jak se ji cvičilo, co ji dělalo problém a po celou dobu cvičení je v kontaktu se svými diváky. Nemá sice žádného domácí mazlíčka, co by se promenádoval po studiu, ale za to má skvělý vkus, milý úsměv a často jde slyšet, jak je při cvičení slovně motivována svým týmem ☺

18 komentářů:

  1. Nikki, díky za super shrnutí! V současnosti jsem členkou Teamu Bob (cca od poloviny září, kdy jsem se konečně odhodlala posunou dál a od Jillian jsem přešla k Bobovi ;-) ) a moc se mi to líbí. S Bobem je sranda, i když bych ho někdy za ty workouty nakopala :-D. U Zuzky to dle Tvých postřehů taky vypadá zajímavě, takže si nechávám v tomto směru otevřená vrátka a myslím, že jak se znám, brzy budu členkou i jejího týmu :-). Přeci jen jsou ty poplatky u obou dost přijatelné, rozhodně je to levnější než posilovna :-).

    OdpovědětVymazat
  2. O tomhle čtu prvně a je to super nápad!:) jen škoda, že se mi ta tabulka nějak špatně zobrazuje, není tu vidět celá.. ale rozhodně bych ''chodila'' do tělocvičny Boba Harpera:D

    OdpovědětVymazat
  3. Nikki myslíš, že to jde zvládnout, když mi angličtina moc nejde? A které líp? Děkuji za super informace! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jíťo: pokud zvládáš videa s Jillian, budeš i tohle :)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji - asi si to dopřeju jako dárek k svátku :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nikki ako vzdy skvele prepracovane info :)...len taka otazka, kde je lepsie sa podla teba zahlasit? kto ma lepsiu telocvicnu na naozaj vyuzivanie tych treningov doma....dakujem :)

    OdpovědětVymazat
  7. To zní fakt báječně, Nikki. Zuzka mi moc nesedí, ale s tím Bobem jsi mě nahlodala :-) A to moje stehna ještě rozdejchávaj včerejší Bobovo Ultimate Cardio :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Slavka: já bych řekla, že mají tělocvičnu oba dva stejně dobrou. Je spíše záleží na tom, jak moc na tom jsi pokročile. Bob Harper je podle mne spíše pro začátečníky až pokročilé, Zuzka pro pokročilé až velmi pokročilé. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zuzka Zropes ze ZGYM už dala pryč, jak jsem si všimla, od tý doby, co je vydala na DVD už tam nejsou

    OdpovědětVymazat
  10. Oprava, teď tam zase jsou :D tak to je divný :D minule jsem je tam nenašla :D

    OdpovědětVymazat
  11. Nikki, díky za přehled a já sama fakt nevím. Byla jsem rozhodnutá pro Zuzku, ale nalomila jsem mě s Bobem :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, uvažuji již delší dobu o členství u Boba. Mohla bych se zeptat, zda jsou tam i cvičební programy vhodné pro muže? Podělili bychom se o členství s přítelem :) Díky moc !

    OdpovědětVymazat
  13. V některých videích jsou i muži. V těch náročnějších, když jsou předcvičovány ženami, by se přítel určitě neztratil :) Chce to vyzkoušet, aspoŃ na měsíc, během toho to můžete zrušit, pokud by vám to nevyhovovalo

    OdpovědětVymazat
  14. Já tak celkově nechápu, proč muži nechcou cvičit Zuzku. Byla bych moc ráda, kdyby se k nám do diskuzí k workoutům připojil nějaký můž :) Když mi dneska říkal kamarád,že musí taky začít cvičit, říkám mu,ať cvičí se mnou Zuzku a on prej ,že takovej strečink dělat nebude :D :D Přitom když jsem to párkrát ukazovala kolegům,co chodí denodenně do posilovny, obdivuhodně na to koukali. Takže chlapi ! Nebojte se a přidejte se k nám ! I ze Zuzčiných workoutů se dělají svaly a nikdo neříká,že si potom nemůžete dát ještě 100 kliků navíc :D

    OdpovědětVymazat
  15. Skvele srovnani, diky! Ja jsem u Zuzky, Boba ani moc nezvazuju, i kdyz obcas jeho workouty cvicim. Co se tyce chlapu, tak musim rict, ze kdyz jsem se parkrat pochlubila jednem svym (uniformovanym) kamaradum, kteri byt fit maji vlastne v popisu prace a cvici temer denne, co jsem cvicila, tak par Zuzcinych workoutu zkusili taky (treba ten "365 reps"), tak jsem hned byla za hvezdu, protoze oni po nem byli uplne vyrizeni :-)))

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, zajímala by mě jedna věc. Jak je řešeno to placení s kartou? Musím to mít nějak povolené nebo jak to chodí? Pomocí karty jsem přes internet nikdy nic neplatila (vždy převodem). Poradila by mi prosím některá zkušenější? Chtěla bych se připojit k Bobovi.

    OdpovědětVymazat
  17. Jojo myslím,že to musíš mít aktivované bankou, aby jsi mohla platit kartou.U Zuzky se mi to odečítá pak už samo a kdybych to chtěla zrušit,dám ve svém profilu deaktivovat.

    OdpovědětVymazat
  18. Lenka: Mám Českou Spořitelnu, najdu to někde na internetovém bankovnictví?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)