Protein Delite a taška Reebok v akci pro čtenáře blogu


Pouze pro čtenáře blogu a na vaše přání Ronnie.cz opět přichystalo akční cenu na vaše oblíbené zboží a tím je Protein Delite a zároveň přidalo něco navíc - tašku od Reebok ve dvou různě barevnách provedeních, no obě jsou úžasné. 

Akční ceny jsou využitelné do 11. prosince 2013, takže nepropásněte příležitost a už objednávejte pod stromeček.

Na e-shop:

☺ Protein Delite ☺

☺ Taška Reebok SE ☺


Taška Reebok SE Tote - růžová Taška Reebok SE Tote - šedá Protein Delite (500 + 1000 g)

Taky nezapomeňte, že ještě stále jsou k mání speciální fitness balíčky, které jsme pro vás zkompletovali. Na nabídku balíčků se podívejte zde.

10 komentářů:

  1. ...díky za tip, mrknu..... ta růžová taštička je bombastická :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta taška vypadá sakra dobře! Že bych to zvážila a dala o ní Ježíškovi echo? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ó ta taška! :) Chápu to správně, že pro nás, Tvé čtenářky, prostě platí ta cena "u nás" nebo nám ještě z ní strhnou 30%? Jsem z toho trochu zmatená.

    OdpovědětVymazat
  4. juuu ten protein bych brala asi este napisu jeziskovy :-D mám sice pul pixly whey core 100 ale moc mi nejede musim to do sebe vzdycky rychle naklopit jinak je mi znej trosku blivno:-(

    OdpovědětVymazat
  5. taška vypadá hodně dobře, možná napíšu ježíškovi:-)
    a protein delite mám doma, jahodovo-bíločokoládový, ale už mi taky dochází tak se po nějaké slevě určitě mrknu:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Pája: ano, cena platí to "u nás" :)) akorát to tam asi není poznamenáno, jako v případě proteinu, protože tam šla cena opravdu dolů, já to kontrolovala :D

    OdpovědětVymazat
  7. Už jsem si ten protein chtěla objednat dříve, ještě že jsem s tím počkala. Teď už nebudu váhat. Díky! :)

    OdpovědětVymazat
  8. jůů taška je moc pěkná! jdu to omrknout

    OdpovědětVymazat
  9. Paráda, konečně se odhodlám koupit protein - teda Ježíšek :). Jakou mi doporučíte příchuť? Nemusím moc sladký. Díky :)

    OdpovědětVymazat
  10. Zrovna dneska se mi rozjel zip na mé úžasné sportoví růžové tašce, kterou nosím uplně všude! akorát ji dycky narvu k prasknutí chudáka :D
    Protein taky plánuju, jen je mi líto penízků o:) děkuju za tip :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)