čtvrtek 7. listopadu 2013

Nová příchuť od Das Müsli - čokovišeň ♥

Kdo mne zná, tak ví, jakou slabost mám pro jediné müsli, které jsem schopna zkonzumovat a tím je Das Müsli. Od té doby, co tahle značka vyrazila na trh se svou čokoládovou příchutí (která je mimochodem naprosto luxusní), objevily se zde také další příchutě včetně nejnovějšího mixu čokolády a višně. Čokovišeň jsem dostala na ochutnání a jak už u mne bývá zvykem, stačilo otevřít sáček, dostat pěknou facku od neskutečného višňového aroma, nabrat si zcela nevkusně plnou hrst müsli a strčit si jej do pusy. Och!!!

 

Já osobně bych asi ve vločkách snesla více čokoládových lupínků (hanba mi), ale chuť této novinky je opravdu vyvážená, ucítíte jak čokoládu tak i višně, a "müslím" si, že nejeden z nás chodí do těchto balíčků ujídat tuhle věc stejně nestydatě, jako kdyby hřešil podobně s brambůrkama.

Nejsem moc velký nadšenec hořké čokolády, ale zde to náramně sedí a s višněmi tvoří dokonale chutný pár. Podle mne výrobci dost ubrali na sladkosti, podle tabulky výživových hodnot je míra sacharidů na 60 g a cukry z toho tvoří pouhých 14 g (měřeno na 100 g výrobku). 

Jistě víte, že ovesné vločky nejsou jen kvalitním zdrojem sacharidů, ale také vyhledávanou pochutinou kulturistů, jelikož obsahují také dost bílkovin, nenasycených mastných kyselin, vitamínu B a železa a vápníku. Krom toho jsou ovesné vločky lehce stravitelné, regulují nám cholesterol v krvi a hlavně zasytí!!!

Takže, jak si vlastně u mne stojí tahle nová příchuť je vám už jasné. Jsem z ní nadšená, i když ne tak, jako z klasické čokolády. ☺ Das Müsli odpustí ☺ To však ale neznamená, že by mi nechutnala. Naopak. Sáček jsem měla neustále po ruce, když přišly chutě. Chutě na cokoli. Sáhla jsem do balíčku a narvala si pusu. Já si své müsli nezalévám mlékem, ale dávám si jej s jogurtem. Ráda si dělám různé parfait, které jsem si pro vás nafotila a pak si jej míchám občas ještě s vlastním výběrem ovoce. 

 


4 hvězdičky z 5

Tak tohle je mé hodnocení této příchutě. Nemohu výš, protože na čokoládovou verzi a na verzi s oříšky prostě nemá. Dost mě mrzí, že právě tato oříšková, ve které byl cítit i kokos a připomínal granolu, není na prodej. Byla to fantastická příchuť a já fakt věřím, že se brzy objeví. Nicméně, dnes jsme tu kvůli čokovišni. Čili, takové je mé hodnocení. Co považuji za velké plus je to, že tedy vůbec není přeslazená, člověk má pocit, že jí opravdu ovesné vločky s něčím, co celé verzi dodá příchuť, nekřoupe "cosi" obalené cukrem a dostává se mu to nejlepší. Když si uvědomím, co za müsli občas najdeme v obchodech, byla bych pro, aby jejich místo navždy nahradilo Das Müsli. A hned by byl národ zdravější, protože by pochopil, že i to "neocukrované" může být výtečné ☺ ♥ Zajímalo by mne, jak by tahle čokovišeň chutnala v proteinových kuličkách

Fotila Saša Petričková

Co v müsli najdeme?
• ovesné vločky
• čokoládové lupínky
• sušené višně
• čoko kuličky

Budou Vánoce. Co věnovat müsli jako dárek? ☺


15 komentářů:

  1. hmm, dala bych si. Moc pěkně nazdobené parfait :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mmm, to bych si hned dala :-) Čokoládu miluju a višně mám taky moc ráda :-) Nebo že by inspirace, co příště přidat do toho domácího? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Sašiny fotky jsou parádní :)
    Das Musli jsem měla to čokoládové, bylo dobré, ale na zadek jsem si z něj nesedla...holt mám radši zapékané, nemůžu si pomoct:D

    OdpovědětVymazat
  4. Já plánuji na Vánoce vlastní mix od mixitu. Čokoládovou verzi Das müsli koupíš v Globusu za 39,90 Kč ;) samozřejmě je to jiná značka, ale chutná to úplně stejně.

    OdpovědětVymazat
  5. Lsza: čekala jsem, kdo bude první a začne tady s mixitem :D Neskutečně se mi to protiví. A já věřím Das Müsli, ne Globusu ;)))

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá luxusně, kde se dá prosím sehnat? :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá mňamkově, kde ho prosím Tě seženu? Děkuju :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Kris, tak mam objednano 6kg musli (postovne zdarma :-)) a jsem pokusnym kralikem, tj. ze mi k ochutnani prijde nejaky novy druh musli a budu na nej psat recenzi, tak ti pak dam echo :-*

    OdpovědětVymazat
  9. Niki, dnes jsem poprve obdrzela zasilku s musli (cokoladove a jahodovo-jogurtove). Pisu ti okamzite potom, co jsem dojedla cokoladovou variantu. JSEM UNESENA! Chutnaji vyborne, je to zdrava a pritom i sladka dobrota, umim si predstavit, ze ted me ty radoby musli dobroty z obchodnich retezcu nebudou zajimat. Napsala jsem na dasmusli.cz, ze jsem na ne dostala tip pres tvuj blog (mojetelo.blogspot.cz). Timto ti dekuju za odkaz na ne! Urcite na jejich strankach nejsem naposledy, ale ted mam 6kg musli v zasobe, tak mi budou muset dat chvilku, nez se jimi prokousu ;-) Jo, zatim jsem nic noveho na ochutnani neobdrzela (myslela jsem, ze to bude v dnesni zasilce, tak asi to prijde zvlast)..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)