neděle 24. listopadu 2013

"Můj fitness zápisník" - vánoční dárek pro vás



zápisníček bude k mání online 20. prosince 2013
Kdo nebude mít možnost tisku, mohu u zdejší reklamní agentury
 tisk zápisníčku zajistit, cenu za tisk zjistím ☺

28 komentářů:

  1. Jee to mi bude zrovna koncit sestinedeli, tak mi to presne vyjde. Dekujeme Jeziiisku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Už se těším! :-) a Nikki máš tam rok 20113 :-D

    OdpovědětVymazat
  3. tesim se!
    zatim sjem si nic nezapisovala, ale tohle me nalakalo a začnu:-)!

    OdpovědětVymazat
  4. Monika: já vím, ale nestihla jsem to hned opravit, měla jsem malou na rukách a pak musela odejít :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jééééé, takové zápisníčky mám moc ráda :-) Už se těším, až si ho budu moct vytisknout a nosit u sebe :-)
    Tvůj blog mě inspiroval k tomu začít něco dělat, takže se na zápisník mooooc těším ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavé :) Nedávno jsem si koupila sešit s tvrdými deskami akaždý den poctivě zapisuji jídlo, cvičení, pocity, chutě atd. Hrozně moc mi pomáhá. Super nápad :)

    OdpovědětVymazat
  7. super nápad :))) já si vždycky plánovala, jak si to budu všechno zapisovat a zatim nic.. tak třeba konečně teď! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Geniální:-) Jsi úžasná, Nikki, děkujeme.

    OdpovědětVymazat
  9. Výýýborně jsi prostě nejlepšejší prostě patřím do tich věčně začínajících,....:) taaakže doopravdy super....:) a děěkuji mockrát...:)

    OdpovědětVymazat
  10. To je fantastický nápad . Moc děkuju. .super.

    OdpovědětVymazat
  11. Dokonalý nápad :) akorát se ted asi nedočkám :D

    OdpovědětVymazat
  12. Už teď se těším! Skvělý nápad, bude to takový dáreček pod stromeček... ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Nikki to je super, jsi zlatá :) Zrovna jsem v pátek něco podobného objevila u Cassey, ale za hříšný peníze a ještě v aj. A ty dneska přijdeš s takovým krásným vánočním dárkem :) Ty jsi nejlepší Ježíšek! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já si to většinou zapisuju do diáře, ale tohle je super nápad, který určitě i potěší. Jsem zvědavá na finální podobu!

    OdpovědětVymazat
  15. ..jsem také "zápisníčková", tak se těším, jak jsi to pojala...

    OdpovědětVymazat
  16. Paráda, tak na to se těším! Zapisuji si jen tak do tabulky míry a pohybovou aktivitu, tak jsem zvědavá jak bude vypadat tento zápisníček ! Pro mě to bude určitě další motivace!

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to jsem zvědavá jak to bude vypadat :)

    OdpovědětVymazat
  18. Bezva nápad, Nikki! Už se na ten tvůj vánoční dárek pro nás mooooc těším :) Jsi báječná, co pro nás děláš. Já si zapisuju pouze do deníčku, kdy jsem co cvičila, jak jsem jedla, a kolik vážím, ale na ten tvůj zápisník už se vážně těším a určitě si ho vytisknu!

    OdpovědětVymazat
  19. Neviem sa dočkať zápisníka, mám síce svoj zošit, ale mám rada pekné veci :) a rada sa nechám inšpirovať :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)