Zubařka, Eliška, Food a moje snídaně ☺

Je to poprvé, co vůbec můžu něco takového o zubařce říci. Opravdu tu svoji zbožňuji. A nenávidím svoji bývalou, která mi totálně domrvila tři stoličky. Když vám řeknu, že jsem u své bývalé zubařky trpěla celkem 12x za 6 měsíců a stále měla ony tři stoličky v děsném stavu, asi mi to neuvěříte. Neustále mi vypadávaly vložky, brala jsem prášky na bolesti, nechávala se akutně ošetřit u cizích lékařů, když ona měla dovolenou, jezdila na pohotovosti, až jsem si jednou řekla DOST! Už k ní prostě nepůjdu, i za cenu, že zubaře nebudu mít žádného. A opravdu jsem to dodržela.

Před dvěma měsíci jsem objevila novou zubní excelentní lékařku, která mi nabídla, že mě vezme do péče. Nikdy jsem zubařům nenosila dárečky, téhle dámě i její sestřičce jsou i ty drobnosti co nosím málo. Nynější zubařka mé tři stoličky vnímá jako nezachranitelné a dvě z nich jsou dnešním dnem venku. Čekala jsem, kdy to trhání začne bolet a ono nic. Skvěle mi to umrtvila, i mandle jsem necítila :D Třetí jdu trhat v pondělí. Je neskutečně ulevující vědět, že jsem v těch správných rukou a že holt pár stoliček mít nebudu ☺ Ale kdo nezažil ty opravdové bolesti, nepochopí. Když už prášky berete na úlevu tak často, že už nezabírají. Když se v noci bolestí budíte a máte pocit, že hlavou prorazíte zeď. A když přijdete k "zubařce", které z posledních sil věříte a ona vám opraví zub jiný!!! Zdravý!!! A netrkne ji, že si stěžujete na ten, který neustále spravuje, i když ji to říkáte, že vás bolí a přímo v ordinaci na to poukazujete. Neměli by takové osobě vzít licenci?

Takže jo... miluju svoji nynější zubařku ☺ A moje Eliška má pozítří 2 měsíce ♥


Jo a koupila jsem si nové číslo časopisu Food, už se těším, jak budu péct na vánoce. Jsem ráda, že většina receptů na cukroví už v receptech počítá se zdravějšími variantami mouky, cukru apod. Tak to má být ☺


Miluju bílý jogurt s jahodami ☺ nejlepší kombinace, mňam ♥ A včera jsem si koupila Cheerios, konečně je u nás dostali!!!! Jediné celozrnné cereálie (75% tvoří celozrnné mouky) a navíc stojí za to ☺


16 komentářů:

  1. Ta má teda kukadla! :))
    Jinak je fajn, že jsi teď s paní zubařkou spokojená. Sama vím, jak je pro mě důležité mít příjemnou a vstřícnou zubařku, protože jsem si takovou podobnou zlou, jakou jsi měla ty, zažila. Tak ať zoubky už nezlobí. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to máš tedy hrozné zážitky... Aspoň, že teď už to bude O.K. a zoubky budou zdravé a hlavně vše bez bolesti! :-) A Elince vše nej :o))

    OdpovědětVymazat
  3. Eliška je nádherná :)) a ten časopis musím koupit! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Eliška je prostě nádherná :-)
    S tou zubařkou tě úplně chápu. Dlouho jsem zubařky střídala, někdteré byly úplně příšerné. Teď mám úplně úžasného zubaře, umrtvuje mi to, tak mě nic nebolí a k němu se nebojím chodit tak moc jako k ostatním...

    OdpovědětVymazat
  5. Nikki, Eliška je krásná, ty oči :-)
    Food si určitě koupím, děkuji za tip!

    OdpovědětVymazat
  6. Ta už je velká a krásná :) A celý tatínek mi přijde :) Pro Food si taky musím zítra skočit :)

    OdpovědětVymazat
  7. Eliska je cely tato :-) krasna princezna.. a super ze si nasla dobru zubarku a dala ti to do poriadku... zuby su strasna bolest :-(

    OdpovědětVymazat
  8. Teda Nikki, mám radost, že máš pořádnou zubařku, já toho svýho zubaře taky hledala dobrých pár let, stálo mě to pokažený jeden zub, ale teď si fakt nemůžu stěžovat :) Navíc má děsně sexy chlupatý ruce :D

    OdpovědětVymazat
  9. dobrý zubař je základ .....Eliška má kukakadla, jak zrcadla :):):) moc roztomilé mimčo, gratuluji :)...vánoční pečení - za mne říkám NE, neumím, nebaví mě to, nejím to, vyfasujem něco od maminek, to pro moje chlapce bude tak akorát.......ale zato Cheerios naprosto miluju, ...však je taky doporučuje i naše drahá Jill...

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásná, jak vidím, ostatní chválí její kukadla, taky se přidávám:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Eliška je vážně celý tatínek :) :)

    Niki, na tvoje doporučení jsem si FOOD taky koupila a jako jeden z mála časopisů mi vážně zaujal! Je supr, že konečně přišli na to, že je důležité psát i zdravá sváteční jídla. A většinu těch zdravějších variant - jak tradičního cukroví tak i netradiční večeře vyzkouším :) :). Díky za tip!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)