Blogerka roku 2013 - fitnesáci, skončili jsme druzí ♥


Jeeee, strašně moc vám všem děkuji za hlasy, jelikož jsme skončili na druhém místě v Blogerce roku 2013  Když se to objevilo ve vašich příspěvcích, tak jsem na to koukala s otevřenou pusou a hledala důkaz, zda jste se nespletli. A nespletli, strašně moc děkuju, ani nevíte, co to pro mě znamená 


28 komentářů:

  1. Vždyť si to taky za všechno co pro nás děláš zasloužíš ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju Nikki! Rozhodně si t zasloužíš, jsi báječná! :) Přeju hodně úspěchů do budoucna! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji, bez debat si to zasloužíš!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. obrovská gratulace! :)) myslím si, že by sis zasloužila i první místo, ale druhé místo je taky super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji, také jsem hlasovala pro tebe :).

    OdpovědětVymazat
  6. Díky Tobě právě večeřím těžký žitný chléb s 20% tvrdým sýrem a červenou řepou..Půl roku jím a žiju jinak. Takže děkuji a poklona... pani Bloggerko :)

    OdpovědětVymazat
  7. Gratulujem a dakujem za Tvoj blok a ze ho stale pises a najdes si nan cas aj pri malinkej:-) ja som prave oslavovala 9 mesiac svojho fitnes zivota, ku ktoremu som sa dostala vdaka Tebe:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji moc Nikki! Držela jsem ti v této sekci palce. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Blahopřeji. Hlasovala jsem také pro tebe a moc jsem ti držela palce.

    OdpovědětVymazat
  10. moc moc gratuluju, děkuju za rady a povzbuzení, ale i za písničku Druhý dech. je tak něžná, pouštím si jí fakt často, když chybí láska.
    zlatíčko)

    OdpovědětVymazat
  11. Mám radost, moc jsem ti to přála! A jsem ráda, že i můj hlas pomohl! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)