Adventní výzva pro všechny


Zdravím Vás všechny, tohle je původní adventní výzva z loňského roku, ale říkala jsem si, že by se vám mohla hodit i letos a ti, co ji loni nedělali, těm by mohla zkrátit čekání na Vánoce ☺ Adventní výzva vznikla na popud čtenářky, která mne o ni poprosila. A tak ji zde máte ☺

Jelikož adventní čas začíná již tuto neděli, 30. listopadu, dovolte, abych vám představila Adventní výzvu. Tentokrát však bude výzva poněkud jiná. Nebudou zde přesně dané úkoly na každý den, ale je zde spousta naplánovaných úkolů, které byste (bychom) měli zvládnout do Vánoc. V jakémkoli pořadí. Nemusíte splnit všechno. Rozdělte si úkoly podle vlastní potřeby na části. Jde jen o zábavu, ne o život, takže pokud se vám něco nepodaří, neberte to tragicky ☺ 
Výzva má několik úkolů, které se vám na první pohled budou zdát nesplnitelné. Ale!!!

Například super sada kliků se skládá ze třech různých úrovní. 100, 300 a 500. Vyberte si úroveň, kterou chcete pokořit. A pak máte celý advent na to, abyste tohle číslo zdolali. Nepočítá se, když budete mít kliky v rámci nějakého tréninku ☺ Tohle je zkrátka navíc. Jeden den si dejte třeba 20 kliků, další den 30, další den 10 a pokračujte tak dlouho, dokud nedosáhnete svého vybraného čísla. Pokud si věříte více než na 500 zakroužkujte si požadovaný součet i třeba několika čísel ☺

Vánoční trénink se Zuzkou Light najdete na tomto odkaze. Je zde i video jak cvičit, přesný sled cviků a návod. Jde pouze o 12 minutový trénink. To zvládnete ☺ http://zuzkalight.blogspot.cz/2013/05/zwow-48-holiday-slim-down-20-prosince.html

U úkolu sedm dní bez sladkého máte sedm čárek. Pokaždé si za jeden úspěšný den čárku škrtněte, až splníte všechny dny, vybarvěte si smajlíka na důkaz splnění ☺ Opět, nemusí být 7x po sobě, prostě si to libovolně rozdělte. A sladké není myšleno být celý den bez cukrů, ale bez špatných cukrů - bonbony, zákusky, buchty apod. Samy víte, co by se baštit nemělo. Vánoce jsou plné nástrah, takže pozor na první cukroví :)) Med a ranní kašičky si samozřejmě dejte :)

Vypít 3 litry zeleného čaje po vás rozhodně nechci v jeden den :D Ale zkuste si opět tuhle výzvu rozkouskovat na několik dní. Pro koho budou i tři litry hodně, klidně si dejte výzvu splnitelnou pro vás a snižte si počet litrů třeba na dva či na jeden. Nechám na vás. Ale ať je to výzva!!!

Až nebudete mít trénink a bude se jednat o den, kdy byste měli mít správně volno, zkuste si dát jen lehký 10 minutový strečink. Tělu tím určitě prokážete službu.

Kombinace tří super potravin není striktně daná, potraviny v závorkách slouží vesměs jako návod a příklad. Zadáte-li si do googlu "super potraviny" určitě narazíte na výčet velkého množství takových potravin. Angličtináři mohou využít znalostí a vyhledat si seznam "superfood" ☺

Výzvu k vytisknutí nebo k zápisu ve Wordu si můžete stáhnout zde. K mání je také pdf soubor, ke stažení zde.

Komu stačí obrázek, může si uložit tuhle verzi. Na obrázek klikněte "otevřít ODKAZ v novém okně", otevře se v plné velikosti ☺


83 komentářů:

  1. Hrozně fajn nápad :) Jen tato neděle je 1. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mnoo moc hezky sis to pro nás připravila ;-) Díky, jdu do toho ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. do týdne bez sladkého nejdu ani náhodou, ale těch 100 kliků bych mohla ještě dneska udělat :DD

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné, obzvlášť ty kliky se mi vážně líbí, potřebuju se v nich totiž zlepšit. :) Určitě se zapojím a vyzkouším. Jinak zelený čaj vypiju každý den litr běžně, takže to už mám v podstatě splněno. :)
    Jsi hodná, že pro nás něco takového připravuješ, je to fajn motivace prozkoumat nové oblasti ve světě zdravého životního stylu. Díky :))

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je parádní nápad, určitě se do toho dám ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Markéta: dneska ne, až do "prvního" :D nepodvádět :D

    OdpovědětVymazat
  7. Otázka: počítá se jako sladké ovesná kaše s medem? Nějak si bez ní nedokážu představit život :-O :D

    OdpovědětVymazat
  8. Teri, spíše se tím myslí "sladkosti" :))) bonbony, čokolády, buchty, zmrzliny, ovesná kaše s medem je prima ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Užasný nápad, už se těším na 1. :-)
    Mám jeden dotázek
    Den bez sladkého je i bez cukru v čaji? :-( ani třtinový není povolen? :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Lusil: třtinový určitě nevadí :)) cukr potřebujeme, jen aby to nebyly ty špatné cukry, takhle to bylo myšleno :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super, těším se jak blecha! Díky Nikki! Sladké a zelený čaj bude pro mě velká výzva! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. To je skvělý nápad!!! :-) A těch 7 dní bez sladkého si myslela za sebou? Nebo během těch 24dní? Jen já si to trochu pozměním :-) Třeba si tam přidám i vegetariánské dny (které si často dělám) a jiné úkoly :-) Jsi skvělá Nikki!!! Je to vážně skvělá motivace ! :-) Škoda, že mi došly barvy do tiskárny :-( No musím si tu tabulku holt překleslit na čtvrtku :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Už teraz sa teším, chcela som si nejakú výzvu vymyslieť sama, ale takto mi to pôjde ľahšie. Budem mať "spoločnosť" a vačšiu motiváciu sa snažiť keď nás bude viac. Díky Nikki :)

    OdpovědětVymazat
  14. No, tak to určitě taky zkusím. Vypadá tom moc zajímavě. Super nápad a úžasně vymyšlené ;)

    OdpovědětVymazat
  15. To je super, určitě do toho jdu! :-) Zrovna jsem uvažovala, že bych si vymyslela nějaké úkoly, co bych chtěla splnit během prosince... tak místo toho budu plnit toto :-) Snad se mi podaří splnit všechno :-)

    OdpovědětVymazat
  16. No kliků se docela bojím, ale jdu do toho a dám si 500! a prostě to dám! :D

    OdpovědětVymazat
  17. Asi budu za blondýnu, ale musím se zeptat: s tím hrnkem horké čokolády se mám na tu pohádku jen dívat, dokud mi hrnek nevystydne, nebo se tím myslí i vypít ho? :D :D :D :D Já fakt nevím, jak si to přebrat. :D

    OdpovědětVymazat
  18. K vašim dotazům:

    KA: no určitě ho vypij, to by bylo trápení :D

    Nataly: všechno je to možné rozložit na oněch 24 dní :) A s těmi vegetariánskými dny mě to mrzí, protože ty jsem měla v plánu a zapomněla je tam dát, tak si připiš, já to udělám asi podobně :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, napsala jsem o té výzvě u sebe na blogu (samozřejmě s odkazem) a použila jsem i tvůj obrázek, nevadí? Jestli jo, klidně to smažu...

    OdpovědětVymazat
  20. Caroline: stáhni si verzi 2007. je horor takhle vás navádět :D ale pomůže :) jo a popřípadě si vytiskni obrázkovou verzi... určitě ti to vytisknou i někde přímo z flashky nebo mejlu tam kde se kopíruje :)

    OdpovědětVymazat
  21. Super výzva Nikki, pustím se do toho s vámi :-) jsem na sebe zvědavá, už se těším na výsledky :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Skvěléé!!! Moc super nápad, Nikky :) Díky, jdu do toho!

    OdpovědětVymazat
  23. Jů to je super konečně stíhám začátek nějaké výzvy :-) Moc se mi líbí ukol vypít zelený čajík mám předem splněno :-) piju každy den litr Matcha mnam . Snad mě tahle výzva nakopne zpátky ke cvíču to jediný ted flákám ale zase jsem se konečně naučila pořádně a zdravě jíst

    OdpovědětVymazat
  24. Nikki, promiň, jak ty kliky, za celou dobu výzvy? :-) díky
    Rita

    OdpovědětVymazat
  25. To je super, pridam se taky, nejhorsi bude asi to sladke, ale dam to!!

    OdpovědětVymazat
  26. Super výzva! Hodně úkolů už dělám automaticky, díky tobě :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Tak to je opět naprosto úžasná výzva. :-) Takže holčiny hurá do toho ;-)

    OdpovědětVymazat
  28. Nikki si úplne super :) už sa teším na zápisníček :))) ale ak ti môžem poradiť, daváj takéto dokumenty do .pdf lebo napríklad mne sa smajlíci poprehadzovali. Ale inak si ťa veľmi vážim, máš nádhernú rodinu (snád uvidíme nejaké vianočné rodinné foto) a to čo robíš pre nás, že nás všetkých takto podporuješ je neuveriteľné. Za všetkých ĎAKUJEM :-*

    OdpovědětVymazat
  29. už teď vím, že ne všechno splním, ale určitě jsem si našla řadu bodíků do kterých se pustím :), díky

    OdpovědětVymazat
  30. Bezva Nikki! Přidám se. Jsem vzědavá, kolik toho zvládnu. Něco bude hračka a něco náročnější (v pohybu jsem stále omezená). Výrobu dekorací jsem letos rozjela ve velkém. Vyfotím pak na blog pro inspiraci. :-) Zelený čaj piju každý den, takže to bude taky hračka. S pečením cukroví bude to sladké oříšek, ale miluju mandarinky, co se o vánocích prodávají, tak to snad přežiju. :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Jeee super... Ještě jsem žádnou výzvu nezkoušela takže jdu do toho. Těším se jak malé děcko! Nejradši bych začala hned ale aspoň je čas na přípravu.

    OdpovědětVymazat
  32. Jdu do toho a snad dopadnu lépe než při té minulé výzvě :)

    OdpovědětVymazat
  33. Tatiana: to je mi líto, že se ti to přehodilo, ale já jsem to záměrně nechala ve wordu, aby si každý mohl sám s tím pohrát a třeba i něco přidat nebo změnit. Asi máš jinou verzi Wordu, já mám 2007. A s pdf zatím nekámoším, kdybych to dala do readeru, tak si tam nikdo moc nic neupraví. Ale příště se pokusím, můžeš zatím využít obrázek :) proto tu je "kdyby náhodou" :D

    Rita: o těch klikách to je napsané přímo v příspěvku, zakroužkuj si cíl a pak postupně plň :))

    OdpovědětVymazat
  34. Nikki, moc díky, tahle výzva nemá chybu. Máš to skvěle připraveno, ten plán ke stažení je prostě super!

    OdpovědětVymazat
  35. Jaj, pěkné, vytiskla jsem si to, tak uvidíme. Hlavně ty kliky, to bude moje smrt, já si dám asi menší cíl, třeba 30. Dyť já zvládnu tak 2 udělat

    OdpovědětVymazat
  36. Zuzka: pokud je pro tebe výzva 30, tak si tu nulu u té tří stovky klidně škrtni :)) Možná budeš sama překvapená, jak ti to nakonec půjde :)

    OdpovědětVymazat
  37. Niki to je perfetkní! Chtěla jsem se zapojit už do minulé výzvy, ale byla jsem nemocná, tak snad to tentokrát klapne. Jen dotaz, můžu kliky zaměnit za něco jiného? Třeba dřepy, nebo sklapovačky? Já nemůžu kliky dělat, moje zápěstí říká ne :-(

    OdpovědětVymazat
  38. Vanda: určitě jo :) Vždy raději hledat alternativu, než to vzdát, to se mi líbí :))

    OdpovědětVymazat
  39. Nikki, tak potom chápem :D ale pustím sa do toho :) super nápad to je

    OdpovědětVymazat
  40. Tatiana: jsem si kvůli tobě to pdf stáhla ve zkušební verzi a učím se na tom :D ale jo... už to pokročilo, není to vůbec těžký :))) to jsem ráda.

    OdpovědětVymazat
  41. Úžasný :) určitě jdu do toho :) Už jsem přemýšlela nad klikovací výzvou a teď jí mám přímo před sebou, vymyslela jsi to parádně!

    OdpovědětVymazat
  42. Nikki, já ti musím poděkovat už teď za tu výzvu!!!! jdu do toho, dneska jsem byla nakupovat, mám dva nové druhy zeleniny, jedno ovoce, zkoumám zdravé recepty a zdravé cukroví :-) prostě jednoho parádně nakopneš :-)
    Díky
    RIta

    OdpovědětVymazat
  43. můžu si tam započitat adventní věnec co jsem dnes vyrobila :-)
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=681964431835306&set=a.681964405168642.1073741839.100000652654149&type=3&theater

    OdpovědětVymazat
  44. Páni, teď jsou mým životem samé výzvy. :-D První byla měsíc bez nákupů všeho zbytečného - hadříky, kosmetika atd - úspěšně dokončeno. Teď jsem jela týden bez pšenice a sladkého - taky úspěšně splněno a navíc se cítím bez pšenice báječně! To dodržuji dál, žít bez pšenice.
    Takže Tvoje výzva je vážně pro mě jak dělaná - kliky snad zvládnu, sladké není problém být i po celou dobu bez něj, cvičení se Zuzkou light (chtěla bych pravidelně) no nevím, snad se najde čas, protože jsem mimo domov od 8 do 21:30. Jen víkend volný. No a zelený čaj piju pořád, takže no problem. :)
    TAKŽE ŽENSKÝ, VÝZVÁM JEDNOU ZDAR! :)

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj Nikki,tak už mám výzvu uloženou na ploše a od zítřka jdem do toho !!! Díky moc za super nápad - jen tak dál a všem mnoho zdarů ;-)

    OdpovědětVymazat
  46. Moc hezká výzva :) Rozhodně se přidám :) Jen jsem marod, tak začnu tím, co se dá splnit i když člověk leží a zbytek snad doženu :)

    OdpovědětVymazat
  47. Holky, mám takový blbý dotaz, ale počítá se, když si dám třeba 30 kliků, ale udělám 15 a minutu si odpočnu a pak dalších 15, jako 30 nebo musí být 30 v kuse?

    OdpovědětVymazat
  48. A ještě jedna otázečka, plank je myšleno na rukou nebo na loktech? Díky :-)

    OdpovědětVymazat
  49. Lenka: to není blbý dotaz :) určitě si tak kliky můžeš počítat :)) úkolem je během výzvy jich udělat prostě počet, jaký si určíš. I kdyby to mělo být 5 ráno, 5 odpoledne a 3x10 večer, sečteš to a postupně plníš :) Plank se dá dělat jak na rukou, tak na loktech, záleží na tvé kondici, na rukou je těžší, je to jako s klikama, budto na kolenou nebo ne, jde hlavně o to, abychom si dali za cíl bonus a naše tělo sílilo :)) tak hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  50. Tak už mam první cíl splněn:) novou vánoční dekoraci :) a už se těšim, až si sednu a sepíšu cíle pro rok 2014.. vlastně proč je nesepsat hned:) jdu na to... tady je mááám:) http://moje-promena.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  51. jupííí, po prvním dni si odškrtávám vánoční dekoraci :-) a prvních deset kliků, ani jsem nevěřeila, že už dám pánské :-) ale nejvíc se těším na tu horkou čokoládu u pohádky, jen kdyby na tu chvíli někdo si vzal tu moji smečku :-D abych si to i vychnutnala ....
    už se těším na další cíle :-)
    krásnou adventní neděli!

    OdpovědětVymazat
  52. Když sis dala tu práci, připravit to, tak já do toho jdu taky. Vypadá to zajímavě a jsem sama na sebe zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat
  53. Jdu do toho. Nikki, jsi skvělá, díky moc za to, co pro nás děláš.

    OdpovědětVymazat
  54. začínám smolit seznam cílů na příští rok, snažím se při zadání úkolu/cíle dodržovat SMART...sešit už asi nestačí, to už si zaslouží zpracování v PC :):)

    OdpovědětVymazat
  55. Teeeda Nikki :) ochotnejšiu ženskú som v živote nevidela :) Milujem tvoju stránku, chodím sem snáď milion krát za deň :D

    OdpovědětVymazat
  56. Tak jsem právě docvičila Zuzku Light...jsem totál. Nevím zda je to tím, že jsem včera cvičila 50min Totally ripped core od Boba Harpera nebo tím, že jsem slaboučká, ale totálně mě to odrovnalo a lilo ze mě jako po 30ti minutovém HIITU od Jill. Zvládla jsem 3 opakování...bleee :D

    OdpovědětVymazat
  57. šikula Teri :) to porovnání ZUzky a Jill je přesný :D

    OdpovědětVymazat
  58. mám za sebou první den bez sladkého!!! a pohoda :-)

    OdpovědětVymazat
  59. paráda! přidávám se :) vypadá to jako zábava.. chtělo by to podobný seznam na každý měsíc :D

    OdpovědětVymazat
  60. Tak si tak pročítám pořád ty úkoly, abych si mohla každej den něco odškrtnout, pokud to půjde a na nic nezapomněla.. Zelenýho čaje vypiju v práci cca litr denně, sice s příchutí, ale tak snad se to taky počítá :) Jen mě zatím znervozňuje ten bod s tím, že se mám usmát, když mě někdo vytočí, protože od začátku se to zatím nikomu nepodařilo, vím, že je ještě brzy na to "házet flintu do žita", ale pokud do 24. nebude takovej nikdo, tak to beru jako výzvu "nenechat se nikým vytočit" a budu víc spokojenější :D a s ovocem a zeleninou budu mít trošku problém, musím se podívat někam, kde mají větší výběr, co jsem ještě neodzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  61. Jani, když tak mi řekni, já tě vytočím takovým způsobem, že se možná zapomeneš i usmát :D

    OdpovědětVymazat
  62. Nikky, předem velké díky za tuhle výzvu, něco takového velice vítám zvláště teď před vánoci :) postupně mi přibývají smajlíci a dnes jsem ochutnala poprvé kaki, které včera přinesl Mikuláš :) také přibývají kliky, které jsou pro mne velikou výzvou, ještě jsem si přidala že budu chodit spát nejpozději ve 22:15 alespoň 10 dní a nerozčilovat se a nezvyšovat hlas na děti alespoň 15 dní, ale to je tedy jedna z nejtěžších výzev :) přeji všem krásný advent a mnoho úspěchů :)

    OdpovědětVymazat
  63. Tak plním, co zatím můžu. Na výrobky se můžete mrknout tady - http://myamiablelife.blogspot.cz/ . Nikky fakt hezká výzva. Hned má ten předvánoční čas jinou šťávu! :-)

    OdpovědětVymazat
  64. Tak nakonec jsem splnila 15/16, jenom kliky jsem nedala (protože jsem hlava děravá a zapoměla jsem každý den tich pár kliků udělat..) :D

    OdpovědětVymazat
  65. Perfektní výzva Nikki. Zkoušela jsem ji i minulý rok, ale ne všechny úkoly se zadařily. Takže se připojuji i letos a doufám, že zdolám všechny :-) A hlavně jsem si sama pro sebe určila svou adventní výzvu: odcvičit všechny tvoje tréninky, které jsi na blogu v záložce Treéninky zveřejnila. Je to super pocit, když vím, že Vánoce budou nenažrané a člověk dá tělu trošku víc zabrat :-) Hezký den všem :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)