čtvrtek 31. října 2013

Kardio HIIT - trénink pro mírně pokročilé


Mám zde pro vás další trénink, který jsem si sama vytvořila a odcvičila, trval cca 10 minut. Jak je vidno, je zapotřebí švihadlo a kettlebell. Pokud jej nemáte, můžete použít těžkou činku či jinou těžší zátěž ☺ Můj kettlebell má 6 kg. 

Trénink asi už nebude pro úplné začátečníky, ale myslím, že mírně pokročilí si s ním dobře poradí.
Chcete-li si jej udělat náročnější, celé kolo zopakujte ještě jednou nebo i dvakrát. Jsou zde vlastně jen 4 cviky. 
○  Skoky přes švihadlo
○ kliky
○ kettlebell swings 
○ "jízda na kole" pro bříško.

Já dělala jiný cvik na boční břišní svalstvo, který ovšem nevím, jak se jmenuje :D Takže jsem napsala něco náhradního. Cviky se v počtu 10-20-30 zase zpětně opakují, takže si nemyslete, že je to napsáno na obrázku špatně ☺ 

Pokud jste začátečníci, dejte si místo 100 přeskoků třeba jen 50 jumping jacks, kopání do zadečku, nebo jakýkoli jiný cvik, u kterého se vám rozproudí srdíčko. 

Ať se vám daří a workout líbí ☺ 

Dotazy směřujte do komentářů. Cviky najdete určitě na googlu nebo youtube, pokud nevíte ☺


Nenesu zodpovědnost za zranění či úrazy způsobené doma, ve fitness centrech či kdekoli jinde. Každý cvičí s vlastním úsudkem ohledně svého zdraví a zdatnosti, nejsem rovněž odpovědna za nesprávné provádění cviků, za nesprávné užívání či manipulaci se sportovním vybavením potřebnými pro tréninky v rámci Record Games.

8 komentářů:

  1. HIIT trénink mám moc v oblibě, dnes už mám odcvičeno tak se na to vrhnu zítra. Dobrý nápad udělat něco takového:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky, super cvičeníčko :).. Ale zjistila jsem že díky švihadlu mě nějak začali bolet kotníky :-D Tebe kotníky nebolí? Já jenom jestli si mám odpočinout nebo jet i přes to a to tělo si zvykne :D Je fakt že je to pro něj nový pohyb. Cvičím Insanity každý den takže pohyb je, ale tohle asi je nezvyk :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, nebolí... ani nikdy nebolely. Momentálně to cvičím pouze v ponožkách s protiskluzovou podrážkou, jsou to ponožky přímo na cvičení. Možná za to můžou botky, není to možný? Zkus třeba vyměnit obuv, zda to bude lepší. Nicméně, pokud to bolí, necvičila bych, možná bych ještě zkusila snížit zátěž, protože je možné i to, že je to hodně najednou...

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji moc Nikki :-) No skákala jsem s botkama na běhání s tím že jsem doufala že to odpruží :-D.. Zkusím to mu dát pár dní lehčí zátěž :-) A uvidíme.. Měj se hezky a ještě jednou děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
  5. ďakujem Niki za workout, dala som si ho po Zuzkinom Zcut Cardiu 1 ešte a teda myslela som že sa nedoskáčem, bohužiaľ na Erasme nemám môj krásnučký kettlebell tak som si to nahradila drepmi s výskokom, a cvičím bosá - viem že to nie je nič moc na kĺby ale som empatická k susedom:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Nikki a jak pokračuje tvoje šťastná sedmička? :) už netrpělivě čekám na další článek :)

    OdpovědětVymazat
  7. To je super, že si začala vymýšlet tyhle kratší workouty, hrozně se mi líbí a mám se tak po cvičení s Jill čím "dodělat" :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)