Jak vypadá jídelníček instruktorky jógy Heidi Kristoffer

Jako instruktorka jógy je Heidi neustále v pohybu. Jelikož má nízkou hladinu cukru, musí jíst často, tedy každých pár hodin. Je vegankou a tudíž si musí vymýšlet vlastní kombinace jídel, které ji napumpují energií jak před tréninkem tak i po něm, přesto si však nemůže dovolit zaplácnout žaludek ničím těžkým, aby byla schopna neustálého pohybu. Tvrdí, že je velmi ráda, když ví, co přesně její tělo přijímá, takže i proteinové koktejly nebo tyčinky si dělá vlastní. Pojďme se podívat, jak vypadá její typický jídelníček. Zde jsou fotky z jednoho dne. 

Vstává kolem čtvrt na šest, jelikož má brzy ráno soukromé hodiny. Svůj den začíná vodou s citrónem a zeleným čajem. Citrónovou vodu navíc pije neustále po celý den a postupně si svou láhev vždy doplňuje.


Jelikož pak žádnou další lekci nemá, přichází se domů najíst. Dnes si dala tofu salát s mrkví a celerem v celozrnné tortile. Tofu je totiž skvělým zdrojem proteinu, takže si jej připravuje velmi často jako zdroj energie před svými hodinami.


Na večeři si toho vždy udělá víc, aby jí zbylo i na druhý den na oběd. V tento den měla zázvorovo-kokosové kari, ve kterém jsou hřiby, cuketa, fazole, žlutá paprika, brokolice, zelí, cibulka a to vše s těstovinami a bazalkou. 


Na svačinku si dává obvykle hořkou čokoládu, ale dnes bylo na řadě opečené jablko se skořicí a zázvorem podávané s mandlovým máslem, které nám dodá zdravé tuky a proteiny. 


Heidi je často zima, takže si ráda dopřeje teplý čaj. Odpoledne si dává lékořicový, který je skvělý na zažívání. A k tomu opět citrónovou vodu.


Večeří vcelku brzy, kolem páté hodiny odpoledne, jelikož v sedm večer začíná její blog lekcí v tělocvičně. Dělá si velké saláty s jakoukoli zeleninou, kterou má zrovna k mání. Tento na obrázku se skládá z různé listové zeleniny, zelí, brokolice, okurky, mrkve, řepy, rozinek a ořechového čedaru. Salát je jemně zalitý citrónovou šťávou se solí a pepřem.


Domů z lekcí jezdí na kole a aby na to měla energii, dává si před cestou malou svačinku složenou ze semínek a oříšků. Stačí ji jedna hrst namíchaných dýňových semínek, slunečnic, sezamu, sušených fíků, sojových oříšků, sušeného banánu a rozinek.


Heidi se dostává domů vcelku pozdě, večer si tak dává lehký snack, aby se druhý den ráno neprobudila hladová. Miluje čerstvé ovoce a v dnešním menu si dopřála nakrájené mango.

14 komentářů:

  1. Tak mně by takový jídelníček vůbec nevyhovoval, ale je zajímavé nakouknout, jak to má někdo jiný (kor někdo, kdo se živí instruktorstvím jógy). Každopádně v čem se s ní shodnu, je ta citronová voda - už několik měsíců (možná to bude už tak rok), nepiju ještě kromě čajů (a jedné kávy denně) skoro nic jiného... Teď se tu přehnala nějaká chřipka - u přítele v práci ji měli všichni, i on ji chytil a já nic, ačkoliv vždycky jsem na to byla náchylná. Sám přítel řekl, že to mám určitě z toho, jak se pořád prolejvám citronem :D

    OdpovědětVymazat
  2. také bych to takto teda nedávala... ale tu vodu s citrónem se chystám zařadit- ideálně hned.. jdu na ni :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak zjesť toto za celý deň - asi už okolo obeda padnem na hubu od únavy :) - ja zjem tak 3x viac =D! ale kto robí jógu, pravdepodobne nepotrebuje prijať toľko energie

    OdpovědětVymazat
  4. Takto jíst bych asi nevydržela :D, ale je hezké, že si to sama takhle vytvořila a ví, co je pro ni nejlepší :).

    OdpovědětVymazat
  5. mňam to zazvorovo-kokosove kari by som si dala veru:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ta jídla bych zkusila možná jednotlivě, ale živit se takhle každý den, to ne...

    OdpovědětVymazat
  7. ..to se teda nedivím, že je jí "často zima",... možná kdyby se místo pití čaje pořádně najedla, tak by její organismus měl více energie k jejímu ohřátí :)....

    OdpovědětVymazat
  8. Renata: :D tohle mě napadlo taky, musím říci :)) Dokud jsem si nevzpomněla na svou maminku, která i v létě spí v teplých ponožkách a teplácích a také furt do sebe valí čaje. Přitom ROZHODNĚ nejí málo :-) Ta jídlo neskutečně miluje :)

    OdpovědětVymazat
  9. Skvele denne menu a mne by chutilo urcite vsetko:) kokosove kari asi najviac, to zboznujem. Chyba mi tam nejaka polievka, aj ked ani ja ju nejem kazdy den, no prave ta asi telo najlepsie zahreje a aj zasyti a to skoricove jablcko by som si dala na ranajky:)

    OdpovědětVymazat
  10. Čtu teď knížku o čínském přístupu k jídlu a je to fakt hodně zajímavé. Má to logiku. Podle toho, co tato instruktorka jí, tak se není čemu divit, že je jí často zima. Má tam přavážně potraviny, které tělo ochlazují. Charakter mění i zpracování. Očividně tělu něco chybí a ty čaje to nedohoní. Nicméně pro inspiraci zajímavé. Já bych taky padla hlady už dopoledne.

    OdpovědětVymazat
  11. Souhlasim s Renatou, taky by mi zima byla..

    OdpovědětVymazat
  12. Je pravda že na každého funguje něco jiného. Mnoho lidí si myslí (četla jsem to na jedné FB stránce), že jí málo, ale mě to tak nepříjde. Když jí to vyhovuje, tak proč ne:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Tohohle bych se teda taky nenajedla :-) I kdyz je fakt, ze vetsinou jedno z mych dennich jidel (obed nebo spis vecere) vypada podobne. Dnes jsem treba mela k obedu quinou a k tomu nakrajene avokado, rajcata, tofu a cele posypane oprazenymi dynovymi seminky. Kokosove kari vypada uzasne, to musim zkusit. Ja si rada delam kokosovou polevku s krevetama a chilli, zvlast v zime:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)