Co na vás chystám?

Všechny vás zdravím a důvod, proč jsem dnes za vámi přišla je prostý. Říct vám, co se bude v následujících týdnech dít na blogu ☺

Jak víte (nebo nevíte), včera jsem celá překvapená objevila svůj / náš blog v TOP 10 soutěže Blogerka roku. Pro mne bylo už samotné překvapení, když jsem se dozvěděla o nominaci. Včera jsem procházela své oblíbené blogy a koukala jsem, že spousta blogerek tohle momentálně hodně prožívá a upozorňuje na soutěž s děkovnými řádky za možnost být také v TOP 10. No jo, jenže to jsem ještě netušila, že když rozkliknu odkaz, najdu v kategorii life i Moje tělo ☺ Mám z toho radost a jsem zvědavá, jak dopadneme. Je to prostě hrozně milé a pro mne nečekané a za všechny hlasy, kterými jste tento blog obdarovali, moc děkuji ☺ A můžete pokračovat 

Za dva měsíce jsou vánoce a nevím jak vy, ale já se hrozně těším. Už když jsem byla malá, vánoce u nás měly vždy svoje kouzlo, protože nám je rodiče prostě uměli připravit. Hlavně tedy maminka. Tento rok budeme poprvé nejen v novém, ale také ve čtyřech a v seskupení, v jakém jsme předtím nefungovali. Je z nás rodina a já se na naši premiéru hrozně těším. Co vás ale asi bude zajímat mnohem víc, budou vánoce zde na blogu. Momentálně mám rozjednáno velkou spoustu spoluprací, která se dotkne také vás. Budou vánoce přece!!! A já bych vás ráda seznámila s nějakými velmi zajímavými produkty, které byste si mohli přát pod stromeček a také budou soutěže. 

Kromě toho se již brzy vrhnu do cvičení s Jillian a se Zuzkou, se kterou mám v plánu hlavně sérii Beginners. Ale uvidíme, třeba budu mít sílu na víc ☺ A samozřejmě vám o tom chci psát a navnadit vás, ať v tom jedete se mnou, kdo se ještě nerozhodl. Prozatím se můžete dívat jak válčím s první padesátkou dní po porodu, v tomhle článku neustále aktualizuji svůj pokrok, to co cvičím, najdete zde i fotky jídel a mé poznámky a různé postřehy z průběhu předpřípravy pro mé další cvičení. 

A na závěr, na co se ještě můžete těšit do konce roku.
  • fotky jídel
  • recepty (i ty od vás)
  • přeložené články (tipy, rady...)
  • moje články na různá témata
  • společné výzvy (již brzy opět)
  • ukončení výzvy Zdravě z mého stolu (snad pohnu sama se sebou :-D)
  • recenze na workouty Boba Harpera a Jillian Michaels (a možná přijde i Shaun T. ☺)
  • e-book zdarma Bloček mého těla (ten název berte s rezervou, zatím jen pracovní)

To je zatím vše, mějte se prima a užívejte pátek ☺ A víkend ☺


PS: sliby se maj plnit nejen o vánocích - > stále jsem nestoupla na váhu 


6 komentářů:

  1. Moc se těším na ty společné výzvy :-) I na všechno ostatní :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Juhuu už jsem zahlasovala a věřím, že to vyhraješ/m !!! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. taky sem pro tento blog hlasovala protoze se me nikdy driv nestalo ze bych z jednoho blogu precetla fakt uplne vsechny clanky...to vubec:-) takze to je potreba ocenit;-) a na spolecne vyzvy se neskutecne tesiuuum to me moc bavilo:-):-) takze se na vsecko moc tesim:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé super mockrát se těším...:) už jsem hlasovala i v desítce doufám, že tě se všema pohneme na nějaké první příčky moc bych Ti to přála... Moc se těšim na nové "předvánoční" články mockrát děkuji a těšim se na jídla, nýbrž nyní jsem docela dost polevila tak musím zase začít....:)hlavně večeře....:) (nafoť, i kdyby tam měla bejt jen tmavá šmouha děkuji...:))měj se krásně a ať se Vám daří...

    OdpovědětVymazat
  5. Je přece jasné, že když hlasovat, tak pro tebe :) včera jsem to objevila a dnes jsem ti dala svůj hlas :) a už semoooc těším na tvé další články :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)