Zprávy z Krnova

Momentálně si držím hlavu v dlaních, protože ani nevím, jak začít, co vám všechno psát, co vás zajímá nebo nezajímá, tak to vezmu velmi stručně. 

Za posledních 24 hodin jsem si odbyla nepravidelné kontrakce, díky kterým jsem nemohla do porodnice prostě odjet, ležet a skuhrat můžu i doma. Byla jsem z toho sice zmatená, proč tak dlouho a žádná pravidelnost, ale dnešním dnem kontrakce ustoupily a nám se aspoň zadařilo předpřipravit se na porod, protože "tam dole" je už vše nachystané. Měli jsme se dostavit opět v úterý na další kontrolu, ale po ultrazvuku pan doktor rozhodl, že žádné přenášení nebude a v pondělí, pokud neporodím sama o víkendu, bude v 7 hodin ráno porod vyvolán. Vzhledem k mírám, které naměřili na mé pánvi, mám ji úzkou, mě zařadili pod dohled nad vysoce rizikovým těhotenstvím, protože maličká/maličký už teď momentálně má 4200 g váhový odhad

Hrozně ráda bych věřila tomu, že odhad je odhad a ve skutečnosti může být miminko menší, jenže já mám naprosto jinou zkušenost, která mi na psychice moc nepřidává. U prvního mimča se totiž v odhadu sekli o půl kilogramu a malej mi dal pěkný záhul, žádné malé drobné miminko. Ačkoli i teď slýchám ze všech stran, jak mám malé bříško a že budu mít určitě malé miminko. Jsem vyléčená. Nevěřte velikosti bříška ☺

Upřímně, bojím se. Nefalšovaně se bojím. Když mi doktor sdělil váhu miminka, padla mi hlava do dlaní. Slzy jsem statečně držela, abych si nepřiznala, jak mnohé se tímto sdělením uvnitř mě na přístupu k porodu mění. 

Já vím, nějakým způsobem miminko určitě porodím, umřít mě nenechaj ☺ A asi nejsem dobrej příklad v tom, abych nedělala hysterku a podobný věci. Kupodivu, jsem nadmíru klidná a jen mi šrotují v hlavě kolečka. Z počátečního šoku mi nezbylo nic jiného, než si každou minutou dodávat odvahy, že to přece zvládnu. Bojím se, ale zvládnu. A třeba nakonec budu mile překvapena a moje malé boubelaté miminko vypluje na svět jak torpédo, rychleji, než bych doufala ☺

Takže holky, nejpozději v pondělí 23. září, tady bude o jednoho človíčka víc. A vy můžete uzavírat sázky, bude to Panna (do 22. září) nebo Váhy (od 23. září)?

N.

PS: přítel se snažil být srandista, že umí "dělat" krásný velký miminka ☺ Asi mu ukážu, že umím dělat krásný velký monokly ☺

46 komentářů:

  1. Nikki, urcite to dobre dopadne, ved si bojovnicka a tes sa uz na malinku, a ze uz nebudes 2v1 :)

    vela sil :*

    a je super, ze ta humor neopusta!

    OdpovědětVymazat
  2. Já už si myslela, že je miminko na světě, když se článek jmenuje tak, jak se jmenuje, ale pěkně jsem se sekla. :D
    Držím tobě i malé palečky a doufám, že vše půjde hladce! :)

    OdpovědětVymazat
  3. ještě to vydrz Niki,drzim ti palce,je to by bylo krasne toho 23.zari,moje mamka se sestrou mají svatek o den později a muj pritel narozeniny,to by se me krasne pamatovalo,hlavne at mas rychly porod,a prcek at je zdravy,to same i ty,jinak mas v brisku pěkného macka,ja mela teda ditko 3850g a dalo mi to zabrat,a brisko jsem mela velke jako u dvojcat,takze,jestli velke ci male brisko,mas pravdu,na vaze miminka to nic nemeni :-)myslim na tebe :-)

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj, u druhého dítěte jsme měli odhad přes 5 kg, ale měl "jenom" 4330g, rodila jsem císařem. hlavu vzhůru, dobře to dopadne! držím pěsti :)

    OdpovědětVymazat
  5. Držím pěstičky, ať všechno dobře dopadne. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nikki, moc držím palce. :) A monokla mu dopřej. :D

    OdpovědětVymazat
  7. To zvládneš, to malé bude teda pěkný macík, ale neboj se ničeho, za pár dní bude po všem a konečně vás bude o jednoho víc :) tak se drž, budeme na tebe myslet :)

    OdpovědětVymazat
  8. Držím vám palce,vše zvládnete.Před 6.měsíci taky odhadovaly váhu miminka na 4200g a nakonec měl 3700g. A kdyby jsem to měla brát dle břicha tak by to snad muselo být slůně jak obří břicho jsem měla.

    OdpovědětVymazat
  9. Ať to dopadne pokud možno co nejlépe :) Tím PS jsi mě pobavila! :)))

    OdpovědětVymazat
  10. Upřímně, do vyvolání bych se vůbec nehrnula, to je masakr i tak, nicméně přeji hodně štěstí,na ty jejich odhady bych moc nedala, ale psychika je mrcha-)) třeba si to miminko rozmyslí samo-)

    OdpovědětVymazat
  11. Niky. Přeju ti pohodový porod. Nestresuj se aby to pro tebe nebylo ještě těžší. Věř, že před 4 měsíci jsem byla na tom stejně i já. Měla jsem jít na vyvolání, protože měla malá už 4200g jako máš ty. A vše by bylo moc komplikované. Nakonec jsem se vyvolání vyhla a hned druhý den po kontrole jela porodit to moje sluníčko. P.S. V pondělí mám narozky. Tak na tebe budu myslet.

    OdpovědětVymazat
  12. Myslím na tebe! Už jen chvíli a bude to za vámi. :-)Že ti chlapi umí být tak vtipní v těch pravých chvílích... :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Nikki držím moc pěsti, ať to dobře dopadne a máš to už za sebou :) Když jsem viděla nadpis, tak jsem taky myslela, že je malá už na světě :)

    OdpovědětVymazat
  14. Drž se a mysli pozitivně, určitě to bude snažší než si představuješ ...mě to čeká koncem listopadu ... :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Tyj Nikky, jak to tak čtu, tak jsi na tom hooodně podobně jako moje mamča :) Nejen velmi blízkým termínem, ale i okolnostmi :) Mamča měla termín 15. srpna a malému se na svět nechtělo. Odhad váhy byl tak 4100g, což nás všechny udivilo, jaký to je "macek" :D Hrozil císař, pokud by to nešlo klasicky, což i mamka chtěla spíše, protože se taky dost bála. Přenášela asi týden a pak ji porod zhruba den vyvolávali. No a 22. srpna se malý večer nakonec na svět vyklubal - pěkně přirozenou cestou a bez komplikací. Stihl to tak akorát do znamení Lva, které jsme si přáli. V neděli bude mít bráška měsíc a má se čile k světu. Píšu ti to sem proto, že tě to třeba aspoň trošku uklidní, že mamča na tom byla skoro stejně a vše dopadlo naprosto perfektně :) Měj se a drž se! Těším se na fotečky malé :)

    OdpovědětVymazat
  16. Určitě bude vše v pořádku a zvládneš to levou zadní :) držíme v Brně palce! Jinak já myslím, že to bude 23.září, Váhový miminko-jako já :P

    OdpovědětVymazat
  17. nikki drzim pesti at to vsechno probehne hladce!:)
    drz se!

    OdpovědětVymazat
  18. Neboj Niki, taky jsem měla porod vyvolávaný u první a i druhé dcery a u té druhé ač měla taky skoro 4 kila to byla procházka růžovým sadem, pokud je dole vše připraveno budeš mít mimi cobydup.

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Nikki! Myslela jsem si, že porod prvního dítěte nepřežiju, a to měla dcerka pouhých 3,45kg. U druhého dítěte jsem měla odhad přes 4kg. Syn měl 4,30kg. Rodila jsem klasicky. Šlo to jak po másle. Sice to nebyla procházka růžovou zahradou, ale celkově vzpomínám na porod docela ráda a klidně bych šla i do třetího. Udržovala ses ve fyzické kondici, takže to zvládneš. Držím palce. Škoda, že to není o týden později - to se narodil syn. Ať jste holky zdravé. P.S.: Už se nemůžu dočkat, až zase začneš cvičit!

    OdpovědětVymazat
  20. Držím moc palce, ať to jde jako po másle a doktoři se s tou váhnou seknou :) Ale jestli to odhadují správně, tak prcek bude vážit stejně jako kdysi já :D Čím dál víc si proto uvědomuju respekt k maminkám, které rodí "obříky"... promiň, mami :D

    OdpovědětVymazat
  21. Nikki drz sa, ty aj tvoje miminko momentalne potrebujete pohodu, spravte si to co mozno najprijemnejsie. A hlavne prajem ti, nech to mas co najskor a bez problemov za sebou

    OdpovědětVymazat
  22. Ne že bych ti snad přála vyvolání porodu, lepší je když to přijde samo, ale 23.9. jsem se narodila já takže za mě toto datum je nej :-D Ale přeju ti ať to máš co nejdřív za sebou!
    A nezvažovali u tebe SC když máš úzkou pánev a takto velké mimčo?

    OdpovědětVymazat
  23. Myslím že ja by som sa asi tiež bála :) ale držím ti palce a prajem ti aby si to mala čo najskôr a njalepšie za sebou :))
    a dúfam že panna, lebo to som aj ja! :DD

    Kat

    OdpovědětVymazat
  24. Držím palce ;-) A ať už to dopadne jak chce, panna je fajn, jednu mám doma 8-) Hlavně, ať jste zdraví ;-)

    OdpovědětVymazat
  25. Poslední větou s monokly jsi to naprosto zabila:D Manžel se má na co těšit.
    Přeji hodně štěstí a věřím, že všechno proběhne rychle a v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  26. Nikki, drž se, ono to podruhé prostě musí jít líp!
    Myslím na Tebe!

    OdpovědětVymazat
  27. Nikki drž se , přeji ti aby se rozhodlo miminko samo a nemusel tem porod být vyvolaný, Já ho měla vyvolaný třikrát dětem se ode mě nechtělo ani v jednom případě a všechny byly velké, daly mi zabrat to ti povím ale uvidíš žeto zvládneš a ta uleva pak to bude nádhera neboj se přidáváš si pak akorát stres ono to dopadne tak jak to má dopadnou a věř že jen dobře. Já měla děti 385 g 4250 g a pak 3970 g a velké 53 cm

    OdpovědětVymazat
  28. A možná anit o vyvolání nebude od věci třeba to budeš díky tomu mí rychle za sebou já odrodila všechny děti do 4 h od píchnutí vyvolávačky , tak tfuj tfuj tfuj

    OdpovědětVymazat
  29. Já mám 23. narozeniny takže doufám že se narodí v pondělí :P. Budu držet palce :)

    OdpovědětVymazat
  30. Držím moc palce, ať všechno v pořádku dopadne! Jestli to stihne jako panna, tak to musíš pochopit, my panny jsme takové stydlivé a potřebujeme více času,) Myslím na tebe.

    OdpovědětVymazat
  31. Taky se přidávám k zástupu držícímu všechny palce, které vlastní! Neboj, dobře to dopadne a ty budeš už zase šťastná maminka!:)

    OdpovědětVymazat
  32. Nikčo určitě to bude všechno v pořádku budu ti držet palečky =) a jestli se mimi narodí v pondělí tak bude narozené na stejný den jako já =)jen o 19 let později =) a váha a panna ? oboje protože je to astronomicky každý rok jinak =) držím ti palečky =) a hodně štěstíčka=)

    OdpovědětVymazat
  33. Nikčo určitě to bude všechno v pořádku budu ti držet palečky =) a jestli se mimi narodí v pondělí tak bude narozené na stejný den jako já =)jen o 19 let později =) a váha a panna ? oboje protože je to astronomicky každý rok jinak =) držím ti palečky =) a hodně štěstíčka=)

    OdpovědětVymazat
  34. Moc držím palce, všechno bude fajn! A u mě se taky sekli o půl kila - miminko bylo nakonec o tolik menší.. hlavně, že jsem se vyděsila.. ach jo..

    OdpovědětVymazat
  35. Taky se přidávám ke klanu " držících palců " :))
    Hlavně ať je to rychlé a bez komplikací :)

    PS:Moje zkušenost - malej měl klasicky 3.5kg, ale
    odhad před porodem přes 4kg...takže je to
    fakt jen "odhad" :)

    OdpovědětVymazat
  36. Nikki, odhad může a nemusí být přesný, kašli na něj. Držím palce, ať se drobátko rozhodne vyplout bez pomoci. A i když se tak nestane a bude mít svoji hlavu, tak to dobře dopadne. Těším se na pozitivní zprávy !!!

    OdpovědětVymazat
  37. Tak Niki věřím, že už je mimi venku. Neboj vše se zvládne, já měla děti vždy přes 4 kg a byla jsme hodně mladá a zvládla jsem to také. Ano bála jsem se také.
    A datum jse super. Můj vnouček je 23.9. a narodil se odpoledne a Váha vstoupila do své vlády kolem třetí ráno, takže je to taková váhavá panenka. Držím palce a věřím, že teď už oddechujete. Martina

    OdpovědětVymazat
  38. Nezapomeň nás co nejdříve informovat! Snad vše dopadlo dobře!!

    OdpovědětVymazat
  39. Drzim pesti, at vsechno dobre dopadne. Uz se moc tesim na zpravu, ze miminko je na svete :).

    OdpovědětVymazat
  40. Kris, at to dobre dopadne. Obavy chapu, ma je vetsina maminek, ale ber to tak, ze jsi kazdym dnem bliz a bliz k miminku v naruci. Mam pocit, ze u deti nad 4kg se kolikrat i zvazuje cisar, ale nevim, jak ve tve porodnici...Ja si odrodim sve "druhatko" az v unoru, tak jsem zvedava na pribeh o (urcite snazsim a rychlejsim) druhem porodu! :-*

    OdpovědětVymazat
  41. Jeee, ted mi vlastne dochazi, ze v tuto dobu, co ti sem pisu, to mas uz asi za sebou. Tak mi dovol ti jako prvni poprat :-P Uzivej si prvnich chvilek s miminkem v porodnici, zdrave basti a tes se, az to tady zase roztocis!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)