Jmenuji se Eliška (aneb příchod na svět v krnovské porodnici)

Přišla jsem se vám pochlubit a ukázat se :) Jmenuji se Eliška a v pondělí 23. září 2013 jsem se v 11.20 narodila v krnovské porodnici. Měřím 50 cm a vážím 3560 g. Moc toho o svém příchodu na svět nevím, takže nechám mluvit raději svou mamku :)

Chtěla bych vám z celého srdce poděkovat za ta kvanta gratulací k té nejnádhernější bytosti, která obohatila můj život. Tedy, k té další :) Myslela jsem, že žádné další dítě nelze milovat víc, než to první. Ach, jak jsem se mýlila :) Lásku k vlastním dětem nelze rozdělit na menší a větší. Potvrdil mi to pondělní příchod Elišky na svět.

Jak víte, maličká měla váhový odhad 4200 g a bylo nutné vyvolání. Ten měl nastat v pondělí v 7 hodin ráno. Když píši, že měl nastat, tak nenastal. Eliška se o slovo přihlásila sama ve 4 hodiny ráno. Kontrakce mne probudily a nedaly už spát. Začala jsem počítat a zjistila, že Eliška o sobě dává vědět každých 4-5 minut. Vydrželi jsme doma přesně hodinu a půl a já dala povel: "Musíme jet." Za další půl hodinu jsme přicestovali ke krnovské porodnici, kde se příchod naší holčičky hlásil už po 3 minutách. Byla jsem ráda, že se žádné vyvolávání nekonalo a my byly umístěny i s tatínkem na pokoj, kde jsme byli sami, protože maminka z pokoje rodila. Takže jsme měli takovej malej "nadstandard" :) 

Asi do desáté hodiny jsem se svým milým ještě mezi kontrakcemi vtipkovala, ale pak už jsem jen tiše poprosila: "Prosím, už mě jen drž a nemluv." Pochopili jste správně. Tatínek byl u všeho. Nevím, proč jsem se toho tak děsila a nechtěla ho u sebe, protože byl naprosto bezvadný. Přeci jen jsem měla tu možnost jej kdykoli vykázat, ale nebylo třeba. 

Od desáté hodiny skončila veškerá sranda. Kontrakce sílily, prodlužovaly se a dávaly o sobě znát každých 90 vteřin velkou intenzitou. I ta slzička ukápla. Naštěstí jsem nemusela až tak moc prožívat to, co u prvního porodu a tím byly bolesti v zádech. Cítila jsem je, ale nebyly tak strašné, jaké jsem si pamatovala u prvního miminka. 

Kontrakce sílily a já začínala být vyčerpaná, ruce se mi třásly a pak přišla sestřička s otázkou, zda kontrakce sílí. Moje odpověď? "Rozhodně." Tatínka povolali jít se převléknout a mě vzali na sál. 

A teď sledujte ty časy :)

V 11 hodin příchod na sál.
První kontrakce na žíněnce s míčem. Nevyhovovalo.
Druhá kontrakce na záchodě, prý mám vyprázdnit měchýř (to se snadno řekne, ale hůř udělá v takovém stavu - maminky ví :))
Třetí kontrakce - už ležím na lůžku. Tam, kde mi to i posledně vyhovovalo nejvíc. 
Čtvrtá kontrakce - "Lásko, už musím tlačit. Sežeň doktorku."
Je 11.10.
"Nemůžu doktorku najít." 
Sakra!!! "Ale já musím tlačit!" 
Kontrakce... nemůžu mluvit. Přichází lékařka - úžasná Lucie Mužná.
"Paní doktorko, říkala, že už potřebuje tlačit."
"A voda pořád nepraskla? Podíváme se na to."
Paní doktorka počká, až mi přejde kontrakce...
"No jooo, nám už to drží jen ta voda, tak to píchnem..."
Kontroluju čas. Chytám se pevně za ruku svého přítele. Vím, že to bude bolet. Pamatuju si to. Přichází kontrakce. Je to jasné... asi ji ukopnu hlavu!!! Voda je propíchnutá... vnímám jen hlas doktorky, že jí je nějak moc a že ten "plod" nebude tak velký. Asi pětkrát, šestkrát do miminka uvnitř mě zatlačí, aby vyteklo co nejvíce vody. Bolí to, bolí to tak moc, že ji prosím, ať už do mě nic nestrká.
"Já vím, že jsem protivná." Supr, nicméně tenhle postup zopakuje ještě dvakrát.
"Do - pr - de- leee!!!" Ujede mi nahlas.
"Klidně si zanadávejte."
Je 11.15. 
Jak dlouho tu ještě budu? Jen o pár hodin dřív jsme s přítelem uzavírali sázky, do kdy dáváme malé čas, že se narodí. Padaly dva společné tipy. Do 13. hodiny tady bude. Ne, do 12. hodiny tady bude. 
"Musím tlačit..." Než to dořeknu, tlačím. Tlačím jak o život, až mám pocit, že se mi spodní část těla odděluje od té horní. 
"Tak tlačte!" řekne mi porodní asistentka. Asi ji dám facku. "Však tlačím!!!!" - "Ještě zatlačte."
Doktorka mě vytrhne z transu: "Už tady máme hlavičku."
Asistentka potvrdí: "Už je tady hlavička."
Přítel se nadšeně skloní nade mnou: "Miláčku, už je tam hlavička!!!" - Mám bolesti, nejsem hluchá, chce se mi zařvat, ale jak vidím štěstí v jeho očích, vím, že mi tím říká, ať dám do toho všechno. 
Jedno zatlačení - půl hlavičky.
"Budeme dělat nástřih?" ptá se porodní asistentka. Slovo NÁSTŘIH tady ani nevyslovuj babo!!!!
"Já myslím, že nebude třeba, jde to krásně." Miluju tu ženskou.
Druhé zatlačení - hlavička je venku. Už???
"Ještě ramínka, maminko, tlačte, tlačte, tlačte..."
A já tlačím... a pět minut po propíchnutí vody mi na bříšku přistává malá nádherná princezna, která je na první pohled menší, než mé první miminko. Spletli se. Určitě se spletli. Je dokonalá. A je moje!!! 
A přítel se nademnou sklání a líbá mě silně na čelo. A pak malou. Pořád mi drtí ruku!! ☺ 
Ještě přestřihnout pupeční šňůru, pár rad od doktorky, které všechno odkývám... do teď nevím, co mi říkala. 
A najednou, aniž bych to pořádně zaregistrovala, jsme na pokoji sami. 
Eliška si dává do nosu, tatínek rozesílá smsky... a já jsem znovu zamilovaná. Vím to, protože se usmívám jak blbeček ☺ 

Pondělí 23. září, hodina po příchodu na svět, vzpomněli jsme si, že taky máme foťák ☺

Úžasný a pyšný tatínek, taky foceno na sále ☺

Eliška na pokoji.

Úterý, 24. září - moje lásky. Miluju je všechny.

Středa 25. září - Eliška se mění každým dnem.

Čtvrtek 26. září - s maminkou.

Pátek 27. září - tatínek si nás odváží z Krnova domů. 

***

A střípky z porodního sálu, které nesmíte nikdy nikomu říct!!!
První pohled na mé netěhotné tělo ještě na lůžku.
1. Vidím si na ni!!!!! :D
2. Sakra, nalevo jsem se blbě oholila ... oops... 
3. Na bříšku bude práce... ach jejej... Jilliaaan HELP!!!!!
4. Bože, já mám dceru!!! (To říct můžete ☺)

Eliška se narodila na první podzimní den, na podzimní rovnodennost, na první den ve znamení Vah a její porod splnil všechna má očekávání. Měla jsem pravdu. Před týdnem. Třeba "se bojím úplně zbytečně." Líp to totiž ani dopadnout nemohlo ☺ ☺ ☺ ♥ ♥ ♥

138 komentářů:

  1. tá je nádherná!! nikki gratulujem k prekrásnej dcérke, hlavne nech ste zdravé :-*

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k Elišce! Je to nádherná malá holčička. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je nádherná :-). Velká gratulace Vám i celé Vaší rodině :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Panebože, to je krásný! Obrovská gratulace, malá je nádherná. Ať se daří a jste zdravé jako rybičky. Jste moc pěkná rodinka.:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, tvuj blog sleduju už hodně dlouho. Sleduju a obdivuju, i závidím ale v dobrém! Ale teď teprve mě vážně tento článek donutil přispět. Moc krásně jsi to vylíčila. Dojemne. Přeju Tobe i Elišce hodně zdraví a štěstí a ať se Ti daří! ještě jednou, moc krásný článek. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jůůů, ta se povedla! Moc gratuluji a přeji hodně sil a krásných zážitků .)

    OdpovědětVymazat
  7. Velká gratulace, Kristinko! :))
    Eliška je úžasná a kluci taky.

    OdpovědětVymazat
  8. Je krásná princezna <3 sluníčko malé :-) gratulace

    OdpovědětVymazat
  9. Téééda ja myslela, že tatínek je tvůj syn, ale to neber špatně, spíš jako lichotku, že vypadá opravdu mladě (tak na 20 nejvíc) ach jo proč ty muži mají tak skvělé geny :D..

    Gratuluju moc k holčičce! :) Ještě mám sice pár let na to abych měla děti, ale musí to být skvělej zažitek, tak ať roste do krásy! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásní jste všichni ČTYŘI :) Jak ta láska z vás všech sálá, radost pohledět :) Normálně jsem si u toho článku i pobrečela, krásně napsaný :) A ten závěr - střípky jedna až tři, hihi, u toho jsem se zase smála :D

    OdpovědětVymazat
  11. Velká gratulace :-) Eliška je moc krásná.. A přeji do budoucna hodně štěstí a hlavně zdraví.. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Strašně moc gratuluju a Elišce přeju spoustu štěstí a zdraví do života. Je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  13. Slza mi ukápla :) Gratuluju moc moc moc a ať vám dělá jen radost <3

    OdpovědětVymazat
  14. Téééda, moc gratuluju :) Mě čeká porod druhého mimča v březnu... a tď, jak jsem si četla popis toho tvého, tak se snad začínám i těšit :) Moc gratuluju - porod je ta nejhorší bolest a největší radost na světě... Ať malá krásně roste a celá tvá rodina je zdravá a spokojeně šťastná!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  15. strašně moc gratuluju!!!!! tenhle článek mě úplně rozněžnil, díky za něj, docela se teď těším, až taky někdy přibude do rodiny přírůstek... :)

    OdpovědětVymazat
  16. Nikki, málem jsem to pro slzy nedočetla, moc moc moc gratuluji, dnes abstinent neabstinent si dám večer panáka. Ovšem ty závěrečné poznámky mě položily :-) :-) :-) Máš nádhernou rodinu!

    OdpovědětVymazat
  17. Člověče, v tobě se ten literární talent nezapře, měla jsem co dělat, abych se nerozbrečela! Strašně moc gratuluju k nádherné holčičce, je skvělé, že jste to zvládly tak rychle a že se doktoři spletli v odhadu :)

    OdpovědětVymazat
  18. Niki moc Tu gratuluji! Je krasna! Vlastne cela rodinka je krasba! At se Vam vsem ctyrem jen a jen dari! :) A trosku jsi me s tim porodem vydesila :D

    OdpovědětVymazat
  19. Mooooooooc gratuluju a přeju Elišce i celé rodince hodně štěstíčka, zdravíčka a lásky do života. :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Gratuluji ještě jednou i tady. Je krásná a hlavně, že jste všichni v pořádku. Slavila jsem s Váma i moje narozky. Takže super. Šikulky :*

    OdpovědětVymazat
  21. Obrovské gratulace, hlavně zdraví a plno sil :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Nikki, strašně moc gratuluji! :) Hodně zdravíčka a štěstíčka :)

    OdpovědětVymazat
  23. krásný příspěvek :) moc a moc gratuluju k miminku :) btw. máš moc krásného a milionového přítele :) ať je pyšnej, taťka, má být na co!! hodně zdravíčka :)

    OdpovědětVymazat
  24. Niki velikánská gratulaceee, Eliška je nádherná a přeji jí vše nej nej nejlepší do života, hlavně zdravíčko ;)

    OdpovědětVymazat
  25. Kraasne, nadherne a sladke :-) vela stastia a zdravia zelam malej Eliske a jej maminke :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Také gratuluji k Elišce. Je to krásná holčička s krásným jménem :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Nikki krasne si to napisala :-) Velka gratulacia a teraz uz len vela zdravicka a ostatne pride aj same :-) prajem rychle zotavenie :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Jsem taky ve znamení vah a tak přeju maličké jen to nejlepší do života! A všem hlavně zdraví :)
    P.S.: Tatínek je krásnej chlap, měla bys ho fotit častěji! :)

    OdpovědětVymazat
  29. Eliško vítej na světě, ve znamení vah jako jáá :) je náádherná Nikki, gratuluji:) a tatínek se synem jsou také krásní, prostě dokonalá rodinka:) už se těším na tvůj první workoutek :D hodně zdraví a užívej si miminko:) závidím ti to:)

    OdpovědětVymazat
  30. Gratuluji! :-) Eliška je krásná :-) krásně jsi to popsala, jsem uplně dojatá a málem mi ukápla slza :-)))

    OdpovědětVymazat
  31. Nádherný článek :)! Strašně moc ti to přeju, je super, že jsi tak šťastná maminka a máš takové poklady doma :).

    OdpovědětVymazat
  32. Normálně jsi mě rozbrečela, a to nejsem žádná měkota 8-) Gratuluju a držím pěsti ;-)

    OdpovědětVymazat
  33. moc gratuluji!at jste v poradku a mala dela jen radost :)

    OdpovědětVymazat
  34. Nikki moc moc gratuluju! Eliska je nadherna, moc se vam povedla! :) Preju te male vsechno nejlepsi do zivota a hodne zdravicka, at vam dela jenom samou radost!
    Popis porodu bajecny a vtipny, jako vsechno co napises! ;)

    OdpovědětVymazat
  35. Krásná! Gratuluji, a hodně zdraví vám všem! (A pevné nervy ;) )

    OdpovědětVymazat
  36. Moc gratuluju nikki! Uzasna rodinka:) btw tak to je mala stejny znameni co muj pritel:) super. Tak se drzte:)

    OdpovědětVymazat
  37. Eliška je úžasná, at roste krásná a zdravá, gratuluju!!!

    OdpovědětVymazat
  38. Plakala som od asi tretej vety, som úplne namäkko. Je úžasné ako sa všetko mení, celý svet je úžasný... Gratulujem vám, držím palce, želám hlavne zdravie, ste nádherná rodina!

    OdpovědětVymazat
  39. Gratulujem a prajem vela stasticka a zdravicka ako pre malu Elisku tak aj pre zvysok rodinky.

    OdpovědětVymazat
  40. ježiš ta je překrásnáááá !!! velikánské gratulace, ať princezna hezky roste a je zdravá!:)

    OdpovědětVymazat
  41. Nádherně napsáno, moc gratuluji! (A že to šlo bez nástřihu je dost velké plus :-) )

    OdpovědětVymazat
  42. Až mi ukápla slza, jak krásně jste to podala! Moc krásná rodinka, gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  43. Moooooc gratuluju, Eliška je překrásná :-* Tak si užívej miminka a hlavně ať ste obě zdravé :)

    OdpovědětVymazat
  44. Je nádherná! Moc gratuluji a přeji hodně štěstí. :-)))

    OdpovědětVymazat
  45. Nikki, moc gratuluji, malá je nádherná!
    Jsem tu nová, Tvoje stránky jsem objevila v době Tvé "nepřítomnosti", za tu dobu jsem si je stihla pročíst a úplně jim propadnout :)
    Ať vám malá krásně prospívá!

    OdpovědětVymazat
  46. Achjo, úplně jsi mě rozbrečela :D Eliška je nádherná! Gratuluju moc :)

    OdpovědětVymazat
  47. Gratuluju! (a trochu závidím :-D). Malá je tak nádherná :-)

    OdpovědětVymazat
  48. Gratuluji! :) povedla se Vám nádherná holčička. Přeji Vám hodně zdravíčka. :)

    OdpovědětVymazat
  49. Niki uplně mě mrazí, hrozně moc gratuluju, jsem moc ráda, že to proběhlo tak "hladce" a že jste obě v pořádku. Teď už jen přát ať je hodná a hodně spinká ať si z počátku hodně odpočineš a pak ať už máš čas si zacvičit;) Ještě jednou gratuluji:)

    OdpovědětVymazat
  50. Moc gratuluji :-), tak ať se má čile k světu, roste do krásy a dělá všem jenom radost. A hlavně ať tě nechá vyspat a vykonat v klidu i ony potřeby :-D

    OdpovědětVymazat
  51. Je moc krásná Niki:)) Hrozně moc vám všem gratuluju a su moc ráda, že jste obě v pořádku:)) užívejte si toho nádherného drobečka:)))

    OdpovědětVymazat
  52. Nikki ja to obrecela! Gratuluji a vitam Elisku na svete. Jste krasni :-)

    OdpovědětVymazat
  53. Niki gratulace největší :-) ať je malá Eliška zdravá a ať Vám dělá jen radost:-)

    OdpovědětVymazat
  54. Málem jsem začala brečet štěstím =) Strašně moc ti gratuluji =) malá je kouzelná !!! =)

    OdpovědětVymazat
  55. Ahoj Nikki, po přečtení článku mám slzy v očích jak mě to dojalo (přeci jen už jsem rodila před několika lety). Přeji ti, aby vám princezna (ale i její starší bráška) dělala jen samou radost.

    OdpovědětVymazat
  56. Nádherná dcerka, celá rodinka :) Gratuluji a přeji mamince i malá mnoho zdraví!

    OdpovědětVymazat
  57. Moc gratuluji, Nikki, i pyšnému tatínkovi samozřejmě :) Eliška je vážně nádherná!!! Úplně mě to tvé vyprávění rozbrečelo, jako z nějaké pohádky se šťastným koncem:)

    OdpovědětVymazat
  58. uff ja to cele docetla ...NIki moc ti ještě jednou gratuluji,to cosi naspala jsem hltala kazde slovo,a brecela stestim,ze jste to zvladli,mas nadhernou rodinku :-)

    OdpovědětVymazat
  59. Za prvé bych chtěla pogratulovat k Elišce je nádherná, no jo, prostě Eliška. :). Jinak celé rodině mnoho společných radostí.

    A za druhé, ten popis tohoto porodu vypadá tak nějak krásně hladce. Tedy v porovnání s mojí sestřenkou, která rodila včera. A nakonec císařem, jelikož přišli na to, že dítě má dvakrát kolem krku a pod ručkama omotanou pupeční šňůru. Holka si užila svoje, ale nakonec je v pořádku ona i novorozený Honzík- téměř 4kg chlapeček.

    OdpovědětVymazat
  60. Gratulujem k nádhernej dcérke! Hlavne nech ste obe zdravé :) Napísala si to naozaj krásne, počas toho ako som to čítala som sa celý čas usmievala ako blb :)
    Prajem vám veľa šťastia :)

    OdpovědětVymazat
  61. Moc Tobě i tatínkovi gratuluji! Máte úžasnou dcerušku, jste krásná rodina! Moc moc gratuluji, jste obě moc šikovné, že jste to tak dobře zvládly! :)

    OdpovědětVymazat
  62. Také moooooooooooooc gratuluju!!!!!!! Vítám Elišku mezi váhy (jsem taky váha). :-) Je náderná!!! Kéž jste všichni zdraví!!! Je legrace číst, jak je celý ten průběh a pocity podobné. Moc si to rodinko užívejte!!!

    OdpovědětVymazat
  63. Gratuluji!!! Je nádherná :) je mi 16, ale děti miluji moc a nemůžu se dočkat svých :D Závidím ti :)

    OdpovědětVymazat
  64. gratuluju!!! je nádherná! Hlavně ať jste všichni zdraví a užijte si to :)

    OdpovědětVymazat
  65. Nikky, velká gratulace. Moc Vám to společně sluší! A krásné fotky máte!

    OdpovědětVymazat
  66. Nikky, gratulujem z celeho srdiecka :) zvladli ste to uplne krasne a ten popis... slzicky sa mi tlacia do oci, pri spomienke na narodenie mojich deticiek, este to mam v zivej pamati-ten moment je tak silny ze sa mu nic nevyrovna :) drzte sa a hlavne vela zdravicka malickej a tebe skore zotavenie ;)

    OdpovědětVymazat
  67. krásná holčička! gratulujeme :) odpočívejte

    OdpovědětVymazat
  68. Málem mi ukápla slzička, gratuluju moc, je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  69. No, tak já tady řvu jak želva :D Nikki obrovská gratulace!!! Malá je nádherná! Můj Leošek měl o deset gramů méně když se narodil, už si ani nepamatuji, že byl někdy tak maličký :) Hrozně moc Ti závidím jak si to užíváš, já měla hrozné poporodní deprese, malý dny i noci proplakal ... Užívej si maminkování :) a těšíme se na Tebe :)

    OdpovědětVymazat
  70. je překrásná ! :) gratuluju k bezproblémovému porodu :)

    OdpovědětVymazat
  71. Moc gratuluju k malé princezně! Jste šikulky :)

    OdpovědětVymazat
  72. Až mi tečou slzy... Může snad člověk chtít víc, než takové štěstí?:) Posílám srdečné přání pevného zdraví a užívejte si všichni 4 všechny ty krásné okamžiky... :)

    OdpovědětVymazat
  73. I já se přidávám ke gratulacím, popis mě rozesmál a fotky dojaly, strašně vám to sluší!!

    OdpovědětVymazat
  74. Moc gratuluji, nádherné, mám oči zalité slzami <3

    OdpovědětVymazat
  75. V záplavě komentářů se ten můj nejspíš ztratí, ale moc moc gratuluju ke krásné holčičce a super porodu! Kočička je princeznička už teď, tak ať roste hlavně do zdravíčka a do krásy (však má po kom!)

    OdpovědětVymazat
  76. Vyjmu kousek z popisku fotky. ZÁŘÍ S MAMINKOU. Krásné miminko, gratuluji celé rodince. :-)

    OdpovědětVymazat
  77. ach, to je nádhera! :) Přeji jen to nejkrásnější a hlavně zdraví, Nikki! :-*

    OdpovědětVymazat
  78. Krásně se to četlo:-)) moc gratuluji k Elišce a ať vám dělá samou radost:-))

    OdpovědětVymazat
  79. Moc ti gratuluji k novému a krásnému přírůstku! :) Je to krásné..
    Ta čtvrtá fotka je nádherná - máš opravdu velké štěstí - máš krásného synka, krásného a mladého přítele a ještě takový krásný uzlíček! :)
    Tak ať se Elišce na tomto světě líbí..

    Ps - už se nemůžu dočkat tvých článků, ve kterých budou opět vidět tvé fitness úspěchy. :)

    OdpovědětVymazat
  80. Musím se přidat ke všem gratulantům, tak krásnou holčičku ti moc přeju a hlavně, že jste to obě tak hezky zvládly a jste zdravé! :)
    Hodně štěstí! :)

    OdpovědětVymazat
  81. Mela jsem tam spatne "i" :-) Nikki gratuluji v vasemu malemu zazraku. Eliska je nedherna! Stejne jako cela tvoje rodinka! Mejte se krasne! Zuzi.Ce

    OdpovědětVymazat
  82. Nikki strasne moc gratuluji!!!!!jen to nejlepsi tobe i tomu drobeckovi!!

    OdpovědětVymazat
  83. Super, gratulace :) Těším se, až do "toho" (fitness) zase spadneš :)

    OdpovědětVymazat
  84. Moc gratuluji díky tobě jsem začala cvičit Jillian a po 20 dnech jsem zjistila,že budu máma.Takže jsem cvičit přestala,ale už se těším až budu mít mimčo u sebe a zase začnu.Ať jste v pořádku a šťastní!

    OdpovědětVymazat
  85. Nikky, slzím a brečím, je to krásné a dojemné! Vzpomínám na svůj porod a přeji vám hodně štěstí, ať je vše stále tak krásné jako první pohled na Elišku! :)

    OdpovědětVymazat
  86. Velká gratulace... Eliška je překrásná a má svátek na moje narozeniny, tak si vždy připiju i na její zdraví :-)) těšíme se nejen na fotky a zprávy o cvičení ale snad občas ukážeš i Elišku. Co na ní říká velký bráška?? :-)

    OdpovědětVymazat
  87. Skvěle napsaný článek, a moc gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  88. Gratulace! I slzička ukápla při čtení! Hodně zdravíčka všem!

    OdpovědětVymazat
  89. Jeej, keď to čítam tak sa mi chce plakať :D ( To je hrozné aká som citlivá :D ) Ale hlavne som chcela napísať že gratulujeem :)) A Eliška je nadhernaa :))
    Vidim si na ni :D:D:D:D Tak to ma pobavilo asi najviac! :D
    Ale inak, keď si to takto čítam, tak sa bojím až jedného dňa budem náhodou rodiť ja, toho sa fakt bojím... možno ešte viac ako doteraz :DD

    OdpovědětVymazat
  90. krásně napsané :) až mi z toho ukápla slza :). Gratuluju k miminku:*a´t je hodná a miluje sport jako její maminka :)

    OdpovědětVymazat
  91. Moooc GRATULUJU Nikki, je kouzelná, přeju vám všem hodně zdraví a ať jste všichni spolu moc a moc šťastní ;-)

    OdpovědětVymazat
  92. Nikki moc gratuluju a ať jste vy dvě i kluci zdraví ;)

    OdpovědětVymazat
  93. Az ted jsem se konecne procetla tak uzasnym clankem. Pripomnelo mi to mne v muj den kdy mi vse prislo tak dlouhe. Tyhle dny se nedaji nicim nahradit. Gratuluju Nikki k princezně, je kouzelna :-) unikve

    OdpovědětVymazat
  94. Milá Niki, mám radost, že jak jsem tu psala, že bude lepší, když bude mít malá rozum a přijde před vyvoláním, tak že toho dostála. Super! Super, že se ti vyhnul i nástřih a vidíš, s tou váhou se spletli-) Prostě to vyšlo báječně! Hodně zdraví, spánku a ať se vám všem daří! Btw. chlap s miminkem je fakt sexy-)))

    OdpovědětVymazat
  95. ELiška je nádherná Nikki!!! Pyšný tatínek je opravdu pyšný :-) ;-)

    ty střípky z porodnice mě dostaly xD... Ale chápu to xD....

    Hlky, havně buďte obě zdravý, přeju ti, aby Eliška moc nezlobila, aby byla zdravá pěkně rostla do krásy a aby i maminka měla všechno, co kvůli malé musela odložit ;-)

    OdpovědětVymazat
  96. Malá je nádhernáááá :) Opožděně gratuluji :) Krásně jsi to celé napsala...skvěle jsem si početla . Jsem z Krnova a moje nadšení pro zdejší sestřičky a lékaře stále trvá. Před skoro šesti lety jsem porodila dvojčata a všichni byli naprosti skvělí. Starali se o mě a hlídali mě i holky. Zdárně jsem to vydržela do 37tt. Přeji tvoji holčičce i celé rodině vše nejlepší do života :)

    OdpovědětVymazat
  97. Gratuluji Nikki, máš nádhernou dceru!!! Přeji hodně zdravíčka oběma a ať je Eliška ukázkové miminko ;-)

    OdpovědětVymazat
  98. Jste krásná rodinka. Přeju jen to nej a hlavně zdraví :-)

    OdpovědětVymazat
  99. Gratulujem k nádhernej dcérke Eliške a som rada že si mala hladký priebeh pôrodu. Máš úžasnú rodinku. Nech ste stále šťastní :)

    OdpovědětVymazat
  100. Moc gratuluji, všechno jsi zvládla na jedničku! Ať se vás všech drží radost, štěstí a láska.

    OdpovědětVymazat
  101. Ty jsi prostě neskutečná, statečná, spokojená mamina :) Moc gratuluji k Elišce a přeji jen vše nej, nej, nej! :) rodinko!

    OdpovědětVymazat
  102. Vítej na svět Eliško !
    děťátko sladké..živote nový...tátova pýcho...mámino štěstí...kytičko rozkvetlá na rozcestí... :)

    OdpovědětVymazat
  103. Nikky přeju Vám hlavně zdravíčko, ostatní už máte.. musím přiznat, že mě to dojalo, až mi slza ukápla. Musí to být skvělý pocit..

    OdpovědětVymazat
  104. Bože ta je nádherná! A ještě aby ne, když má takové krásné rodiče. =) Přeji tobě i maličké mnoho zdraví a ať z ní máte jen radost. GRATULUJI!

    OdpovědětVymazat
  105. Bože ta je nádherná! A ještě aby ne, když má takové krásné rodiče. =) Přeji tobě i maličké mnoho zdraví a ať z ní máte jen radost. GRATULUJI!

    OdpovědětVymazat
  106. Eliška je krásné miminko, jako všechny Elišky (taky mám jednu doma). :)
    Gratuluji a děkuji za připomenutí krásných okamžiků z krnovské porodnice...
    PS: paní doktorka Mužná je fakt skvělá, mám od ní krásně vyšitou jizvu :)

    OdpovědětVymazat
  107. Jéé! Vy jste ale krásná rodinka. :)
    Moc moc moc gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  108. Krasna kukacka, obrovske gratulace, kraane jste to vsichni zvladli :-)

    OdpovědětVymazat
  109. strašně moc gratuluji! Eliška je nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
  110. Niky moc gratuluju ke krásné holčičce a přeju oběma hlavně zdraví a malinká ať ti dělá jen radost :) krásný, dojemný článek,fakt, i slzička mi ukápla

    OdpovědětVymazat
  111. Ten starší má oči po tobě :) jinak dceruška je nádherná :))

    OdpovědětVymazat
  112. Nikki!!!! Tohle je boží článek, skoro jsem u něj brečela dojetím :) Miminko je nádherné, obecně máš krásnou rodinku :)
    Nemůžu si pomoct, ale porodní asistenky hrozně nesnáším :D Přijde mi, že tomu nerozumí a můžou to lehce zprasit - mám totiž spolužačku, která ji dva roky dělala a po tom co všechno jsem slyšela, chci rodit jen za přítomnosti doktorů a asistentka tam bude pomáhat jen vytahovat :D
    Jinak jsme teď v anatomii měli lebku dítěte a říkala jsem si, že tohle jednou vytlačit bude celkem mazec... :D Otvorem jako citrón prorvat něco jako menší meloun je dost příšerná představa

    OdpovědětVymazat
  113. Ahoj Nikki, mám to podobně - chlapečka (2006), holčička měla jít císařem 7.11., protože byla koncem pánevním a při příjmu zjistili, že je nachystaná hlavou dolů, tak teď čekáme, kdy to přijde (TP mám 19.11.) Koukám, že Tvoji kluci jsou také velmi pohlední, tak si jen přeju, ať je ten druhý porod rychlý jako u Tebe a máme krásnou zdravou holčičku. Sama jsem zvědavá, jaké pocity se mnou pak zamávají, už jen to, jak to popisuješ Ty, mě rozbrečelo... Těším se, až se sebou budu moct začít něco dělat - však Tě mám uloženou v oblíbených... Maremira

    OdpovědětVymazat
  114. Maremira: jeee, tak přeji moc štěstíčka u porodu, ať to jde co nejrychleji :))) koukám, že máme téměř stejně staré děti :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)