Jak to bude dál?

Chtěla jsem vám všem poděkovat za báječné komentáře, ani netušíte, jakou mi udělaly radost. Rozhodně si nemyslete, že jsem nějaký přehlédla, přečetla jsem je úplně VŠECHNY!!!! Takže se žádný z vašich pozdravů a žádné přání nikam neztratily a rozhodně si toho NESMÍRNĚ vážím. Opravdu ☺ Jen velmi rychle odpověď na pár z vašich komentářů. Příteli jsem vyřídila, že by se měl nechat fotit častěji, naparoval se pak jak páv :D a ještě pro jednu ze slečen - to není zdání, že můj přítel vypadá na 20, ono mu totiž 20 je ☺ 

První noc jsme přečkali bez potíží, jen mě v noci málem trefil infarkt, když začal houkat alarm monitoru dechu. Vystartovala jsem jak raketa, málem se přizabila o židli připravenou na kojení a vylekala chudinku Elišku, jak jsem na ni hned sáhla, zda je v pořádku. Naštěstí to byl jen planý poplach, jelikož jsem zjistila, že jsem onu desku monitoru měla prostě obráceně na druhé straně postýlky a signál prostě vynechával. Hned jsem to napravila a snažila se uklidnit asi hodinu bouchající srdce. Říkám si, asi se mě nějaká vyšší moc rozhodla probudit, abych to dala do pořádku ☺ Nějak přestávám na náhody věřit.

Nelze vidět, jak rostliny rostou, dokud nezrychlíte film. 
Ale vy víte, že rostou. Každý den dochází k malinkým změnám. 
To samé je i ve vašem životě. 


Jinak, určitě si vzpomínáte, jak jsem říkala, že se po návratu z porodnice zvážím, pak se zvážím v momentě, kdy začnu pomalinku cvičit a pak až po padesáti dnech (Fifty Shades of Fitness :D :D :D) Nějak příští týden dám dohromady tabulku, kde si své pokroky začnu zaznamenávat, už teď jsem po návratu z porodnice zvážená, ještě se změřím a vůbec, se vším vás seznámím v onom příspěvku. Nehodlám držet diety, ani se omezovat v jídle, chci mít dost mlíčka pro malou (zatím mám na rozdávání) na dost dlouho, takže fakt nebudu blbnout. Ani se mi nechce blbnout a dělat frajeřinky a překonávat rekordy. Pěkně v klídečku. Jen jsem vám přišla říct, jak se budou věci mít a jak má cesta zpět k fitness bude hned po porodu vypadat. Vlastně už na tom pracuji ☺ Takže se těšte nebo ne na jakéhosi průvodce, rozcestník, toho, jak se zase dávám zpátky do formy ☺ Musím říct, že se po porodu cítím docela fit i tak, takže můj nástup zpět na trať bude o to snadnější ☺ Jej, jak já se těším na první výsledky ☺

Teď se vám pár dní dost možná neozvu, jelikož se dnes stěhujeme. To víte, jeden človíček navíc a už to chce větší byt :D Nene, je to vcelku nutné. Ve čtyřech lidech a se psíkem se v 45 metrovém 2+0 bytečku už bydlí dost špatně. Sardinky v konzervě mají víc místa ☺ Takže se stěhujeme do 2+1 o 75 metrech. Holky, kdybyste viděly tu kuchyň tam ♥ ☺ Už se tam moc těšíme. Akorát tedy, nevím, kdy nám zapojí elektřinu a net, je to všechno strašně narychlo a vlastně v tuhle chvíli "odpočívám" mezi stěhováním a píši vám, co a jak ☺ Tak mějte strpení. přeji krásný a slunečný, i když docela chladný víkend. Ale víte, co... podzim má něco do sebe ☺

25 komentářů:

  1. Teda, ty jsi ale akční mamina.;-) Máš můj obdiv, že ty změny tak pěkně zvládáš, a že si navíc uděláš i čas na příspěvek.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Fifty Shades of Fitness, tak to mě fakt pobavilo :D :D Tak ať stěhování dopadne dobře a v novém hnízdečku se vám líbí :) A ať je těch infarktových situací co nejméně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Fifty Shades of Fitness -tak toto je úžasné :DD
    no hneď ako na to nabehneš,sa pridávam k tebe,zatial sa tu budem motivovať psychicky :)

    OdpovědětVymazat
  4. jej, tak sa sa v klude prestahujte a nech sa vam dobre byva... a inak ten monitor dychu, mne prvu noc pipal asi 5 krat, som vyletela a vzdy plany poplach, tak som ho po prvej noci zbalila do krabice a bolo :-D inak by sme sa asi nikto nevyspali :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Držím pěsti se stěhováním a s malou. :) Ten monitor by mě taky vyděsil. Takže ještě štěstí, že to nebylo nic vážnějšího. ;) Přežijte to stěhování ve zdraví. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Držím palce, ať se ti v novém bytě líbí :-) A ať se návrat k fitness vydaří :-) Těším se na další články :-)

    OdpovědětVymazat
  7. téééda, tak to klučina nebude jeho :D
    jinak tvoje videa a blog beru taď jako osud, protože jsem tě objevila pár měsíců po porodu, kdy vážím 71kg :D před porodem jsem měla 80 a před otěhotněním 65 - na ty bych se zase ráda dostala :) takže budu netrpělivě čekat, až se do toho dáš taky, já už začala a těším se na výsledky :) zatím se měj a pevný nervy při stěhování! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ať ti to jde! Máš můj obdiv! Neumím si představit, jaké to asi musí být, ale krásný pocit držet v náručí život! Blahopřeju!

    OdpovědětVymazat
  9. Juu, gratulujeeem :)) A hlavne, už sa teším s tebou na tvoje prvé výsledky :D ( Možno ma to bude zas motivovať <3 )

    OdpovědětVymazat
  10. držím pěsti :)) krásné příspěvky :) a těším se na další pokroky :) jsi velká inspirace :))

    napadlo mě, kdybys měla někdy čas, jestli bys nám nenapsala nějak o tom, jak jste se s přítelem seznámili :) určitě v Tvém podání to bude krásný příběh :)

    ( protože mi přijde děsně povědomej :D )

    OdpovědětVymazat
  11. Přeju, ať se bezproblémově odstěhujete a s malou to hezky zvládnete :) A seš opravdu obdivuhodná, že píšeš na blog (a já jsem za to ráda, mám co číst:))

    OdpovědětVymazat
  12. Přeju, ať se bezproblémově odstěhujete a s malou to hezky zvládnete :) A seš opravdu obdivuhodná, že píšeš na blog (a já jsem za to ráda, mám co číst:))

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Nikki, o osudu mi neco povidej. Potvrzuje se mi to dnes a denne... Naposledy ted :-) minuly tyden jsem na Pro zeny cetla jeden clanek o pani co zhubla diky zmene stravy, v celku jsem se z nej nic nedozvedela, ale zacetla jsem se do komentaru pod clankem, coz skoro nikdy nedelam, byla tam zminka o Jill, koukla jsem na google, byla tam tvoje recenze, primo z blogu (koukam na net pres mobil, takze jsem nevedela ze jsem na blogu) nevim jak, ale presmerovalo se mi to na jiny z tvych clanku, nadavala jsem co to sakris (no vlastne to sakris nebylo... :-) ) je a najednou BLIK doslo mi to, toto je moje zachrana! Nebyt tohoto asi bych jen zkoukla recenzi na Jill a zaradila k dalsim "tohle mi stejne nepomuze" ale diky tvym zapiskum, ktere jsem zacala poctive cist i videu se zmenou jakou jsi dokazala. Jsem prisla na to, ze to vlastne vubec neni tezke! Ze to taky muzu dokazat! Ze tohle vsechno nebyla nahoda a ze se to melo stat soudim, protoze normalne bych byla v praci a nemela cas na nic. Onemocnel mi chlapecek a jsem s nim od pondeli 23. doma. Takze cas najednou je. Od pondeli jsem kompletne prehodnotila svuj zivot a dosla k tomu, ze zmenit ho muzu jen ja sama. Takze se od pondeli cvicim s Jill, inspiruji se tebou, makam na sobe a uz vim, ze to nikdy jinak nebude. Diky nahode? spis diky casu ktery mi "byl dopran" i kdyz nemoci meho milacka, jsem mohla zacit v klidu, coz bylo potreba a ted uz mam jasno :-)
    Omlouvam se za tak dlouhy komentar, vetsinou je nectu ani nepisu, ale ted jsem proste musela! MOC TI DEKUJI!!! I kdyz te skoro neznam a ty me vubec, pomohla jsi mi svym prikladem mnohem vic, nez vetsina lidi co znam. Chci ti poprat aby se ti porad darilo a byli jste stastna a spokojena rodinka! DEKUJI TI!!! Zuza

    OdpovědětVymazat
  14. ty si vazne neuveritelne akcne nabity clovicek:-):-) at ste rychle prestehovani:-) a at se vam v novem bytecku pevni noc neco hezkeho zda (pry se to splni;-)) moc se tesim na tvoje prispevky o cviceni a o vsem moznem :-):-)

    OdpovědětVymazat
  15. Opožděně gratuluji k Elišce, je nádherná! :-) Mě čeká tohle štěstí za cca 4 týdny. Takže hezky okouknu jak začínáš cvičit a pak se budu opičet :D :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Zdravím, jsem asi výrazně starší než většina návštěvnic(42), přesto musím poděkovat Nikki za naprosto úžasný blog. Už si nedovedu představit den bez čtení, ať už nových příspěvků, nebo těch starších, stále jsou přínosné a zajímavé, krásně napsané a přímo balzám na duši. Objevila jsem blog jednoho dne náhodou, při hledání cvičení Jill a od té doby Nikki všude chválím.Děkuji moc za
    všechny články, dokonale vedené statistiky, komentáře, hodnocení atd.adt. Přeji hodně štěstí celé tvé rodině a prosím piš a cvič dál, je to pro nás úžasná podpora a motivace. Díky :-). Petra

    OdpovědětVymazat
  17. Nikki, taktéž opožděně gratuluji k narození holčičky! Sama jsem svou druhou dcerku porodila před 10 měsíci, tak vím jak nádherné to je. A vím o čem mluvíš, když říkáš, že sis myslela, že druhé dítě asi nejde milovat tak moc jako to prvé - opak je pravdou a já to také poznala na sále když mi jí dali poprvé do náruče. Je to jako u toho prvního - prostě se zamiluješ a už nikdy se neodmiluješ! :-) Ještě jednou blahopřeji a ať jste všichni zdraví a šťastní!

    OdpovědětVymazat
  18. Stehovani mam taky letos za sebou, vim, co je to za drinu, ptz jsem to musela se svym drahym zvladnout uplne sama. Je moc dobre, ze budete ve vetsim :-) At se vam krasne bydli, rodinko ;-)

    OdpovědětVymazat
  19. Blahopřeji k Elišce. Přeji hodně trpělivosti a hezkých chvil v rodině. Všichni se moc těšíme na tvé povzbuzování k pohybu. Ale jak jsi psala, buĎ v klidu. Já si čtu tvé starší příspěvky, abych se motivovala :-)
    ZUZI.ce Pro mě byla Nikki taky takovým objevem, který mi změnil život. Trochu, ale výrazně. Zlepšila se mi postava a nálada :-) Myslela jsem si, že stárnu (38), ale byla to únava a nepoužívání svalů.

    OdpovědětVymazat
  20. Nicky gratulujem k malej princeznej a zaroven aj k novemu bytu :)

    OdpovědětVymazat
  21. Já se přidávám k "nám" starším (je mi 40), a potvrzuji, že i v tomto vysokém věku mne zajímají blogy o cvičení, zdravé stravě a patřím mezi obdivovatelky Jill, kterou jsem sice neobjevila díky Tobě, ale díky ní jsem objevila Tebe :).. ... přeji pevné nervy při stěhování, a těším se na další příspěvky....

    OdpovědětVymazat
  22. Tesim se na dalsi prispevek o tom, jak do toho pujdes a budes si pomalicku-polehoucku plnit svoje sny. Tabulka bude super, bude vse prehledny. Uzivej si staro-nove role maminky a vkroc pravou nohou do noveho obydli!

    OdpovědětVymazat
  23. juu doufám, že nám kuchyň vyfotíš, ať se taky pokocháme :)

    OdpovědětVymazat
  24. Milá Nikki, přeji malé hodně štěstíčka a hlavně zdravíčko. Díky sestře jsem se dozvěděla o tvém blogu a tvoje fotky mne tak nabudily, že jsem si řekla, že to dokážu taky, takže makám s Jill a doufám, že se výsledky brzy dostaví. Navíc pokaždé, když se mi nechce, stačí vyhrnout tričko před zrcadlem :D . Moc díky za inspiraci

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)