Finišujeme...

Vlastní foto nemám, foťák mám už
zabalený a připravený ☺
Jelikož se mi hromadí e-maily a zprávy a sms-ky a všechno a každý netrpělivě očekává KDY UŽ KONEČNĚ přijde miminko na svět, rozhodla jsem se, že vám trošinku přiblížím situaci. 
Momentálně jsme opravdu velmi těsně před cílem, termín máme 22. září v neděli a je dost pravděpodobné, že se do té doby nový fitness človíček narodí ☺ Na žádnou komunikaci od nikoho momentálně neodpovídám, protože mnou nervozita opravdu cloumá. Chci říct, smůlu mají i mí nejbližší ☺ Čím méně zpráv a dotazů, tím lépe pro mě, jsem fakticky celá napjatá a každá kontrakce, která mne čím dál více navštěvuje mne uvádí do pozoru, zda je to TO ono. Prozatím se bolesti vždycky nějak vytratí, ale v pátek odjíždíme do Krnova do porodnice na doporučení i s věcmi, protože je dost možné, že už si nás tam nechají. Byla bych ráda, kdyby ano. Ráda bych se už "zbavila" onoho sloního těla :-D Miminko už prostoru také moc nemá, celé tělo, respektive jeho reakce na těhotenství, se teď poslední dny naprosto změnilo. Tu změnu každá maminka prostě silně pocítí, je to úplně jiné. 

Dnes jsme si s přítelem zašli na poslední společný oběd, dala jsem si pěkně ostré kung pao s rýží, byla to tak skvělá dobrota, že bych to mohla jíst denně, ale za nedlouho si takové pikantní bašty budu muset odpustit. 

A mimochodem, kromě miminka se už vážně těším na pohyb. Strašně moc. Strašně moc se těším, až se k vám všem přidám a rozjedu opět svůj deníček, které znáte jako zápisky, a budu si zase denně zaznamenávat svůj postup směrem k vysněné postavě. Tu momentálně fakticky nemám ☺ Zvážím se, změřím se a pěkně pomalinku se do toho pustím ☺

Tak tedy, držte mi palce. Do neděle bych už to své prtě hrozně ráda chovala. A budu se vám snažit každopádně dát vědět, co a jak ☺ Uf. Držte palce, ať to miminku netrvá zase 17 hodin, jako tomu prvnímu :-D Už jsem mimču domlouvala, že bych to ráda zkrátila minimálně na půlku :-D 

Mějte se prima ☺

Nikki.

32 komentářů:

  1. hodne stesticka Nikisku,hlavne at jste s mimiskem zdravi,a myslim na vas denodenne :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Nikki, tak přeju ať všechno proběhne hladce a ať tě miminko moc netrápí! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce, aby porod proběhl hladce a abyste obě byly zdravé! :)

    OdpovědětVymazat
  4. drž se Nikky, budu na tebe myslet,ať to všechno dobře dopadne a můžeš nám všem jít zase pěkně příkladem :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten konec byva nejhorsi, jeden uz to chce mit za sebou, ma pocit, ze se to vlece a do toho snad cely svet uz vylozene otravuje s tim, jestli uz se neco deje, vid? :-)
    Tak preju at to mas co nejrychlejsi a nejpohodovejsi a at jste obe zdrave! ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nikki, hodně sil do cíle a ať si slečna s vyplutím nedává načas !
    Taky jsme to řešili stejně, dotazy, otázky a spol., neodpovídali jsme.

    OdpovědětVymazat
  7. Hodne stesti, Kristynko!!! Druhe deti pry byvaji rychlejsi, tak tomu musime verit ;-) A NAPROSTO TE CHAPU, ze uz ti chybi cviceni a ze chces mit zpatky to svoje vypracovane stihlounke telo. Budes ho mit, vis jak na to, mas v tom jasno. Budeme se hecovat spolu, ju? :-***

    OdpovědětVymazat
  8. Hodně štěstí Nikki:) ať to obě ve zdraví zvládnete:)

    OdpovědětVymazat
  9. Držím palce a přeju mnoho štěstí ;-) Míša.

    OdpovědětVymazat
  10. Držím palce ať je všechno v pořádku!!! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já už mám ty palce úplně rozmačkané... :-)
    Myslela jsem, že "už", když ses tak dlouho neozývala.
    Takže ještě stále - držím palce! Eva

    OdpovědětVymazat
  12. Nikouši, opatruj se, pěkně v klídečku si poroď, užij si mimuška a pak se zase vrať :-) hlavně ať je malá zdravá a spokojená :-) Myslím na tebe :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Milá téměř o jednoho člena početnější rodinko, přeji pevné zdraví, mnoho a ještě víc lásky a krásného společného soužití :-)).

    OdpovědětVymazat
  14. Nikky, hodně štěstí a držím palce, aby to všechno bylo rychle a hlavně v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  15. Palce držím, jsem zvědavá na miminko, určitě se pochlubíš fotkami (doufám) a na zápisky a tvou "znovu" proměnu se těším strašně moc, i když je mi jasné, že u tebe to bude trvat pár týdnů, shodit těch pár kilčo, ale ta kondička což?:) držím ti:)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak Nikki ať je človíček co nejdříve venku a oba jste zdraví a spokojení , tfuj tfuj tfuj

    OdpovědětVymazat
  17. Nikki, myslím na Tebe, drž se, ať jde vše, tak jak má a přeju hodně zdraví všem! Taky přeju malou, hodnou, hezky spinkací slečnu, abys byla odpočatá a měla brzy čas a chuť na to cvičení :)

    OdpovědětVymazat
  18. moc přeji co nejrychlejší porod, zdravé miminko a plynulý návrat do "normálu" :):):)

    OdpovědětVymazat
  19. Hodně štěstí a zdraví tobě i prckovi :)

    OdpovědětVymazat
  20. Nikki, přeju hladký a rychlý porod a ať jste zdraví :) Myslím na tebe :)

    OdpovědětVymazat
  21. Nikolko držím palce ať jde vše dle tvých představ.

    OdpovědětVymazat
  22. Nikki, Ty mě svými zápisky vždy dostaneš. Zas jsem naměkko. Úplně cítím, jak moc se těšíš a jak moc už jsi netrpělivá. Držím palce vám všem, aby vše probíhalo tak, jak si přejete a aby jste na tu nádhernou chvíli měli krásné vzpomínky. A taky se už moc těším, až se vrátíš mezi nás a začneš opět cvičit, protože, prostě to nejde jinak, jsi náš největší tahoun a pro mě nejsilnější motivace. Mějte se krásně, rodinko!

    OdpovědětVymazat
  23. Držím palečky! :) Ať to zvládnete a jste zdraví :)

    OdpovědětVymazat
  24. Hodně štěstí, ať už je to za tebou a ať je vše rychlé a miminko ať je zdravé:)

    OdpovědětVymazat
  25. Nikki, prajem hladký priebeh príchodu drobčeka na svet a veľa zdravia tebe aj bábätku :)

    OdpovědětVymazat
  26. Nikki držím palce až všetko dobre dopadne :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Nikki, taky vam moc drzim palce. Vsem ctyrem :-) Porad na vas myslim. Moje "mala"ma narozeniny zitra. Prvni kulatiny :-) Narodila se o dva tydny pozdeji, takze naprosto chapu tve pocity ohledne nervozity a dotazu okoli...To by byla dobra nahoda, kdyby se tvoje princezna uracila zitra :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)