19 dní do miminka - stále 2 v 1 ☺

Jak vidíte, utíká to, utíká... Dnes jen velmi krátká připomínka, abyste na nás nezapomněli a taky abychom se trošku připomněli, že jsme stále 2 v 1 ☺ 

Byli jsme dnes v poradně. Monitor nedopadl nic moc a dostali jsme i s přítelem jediný úkol. Navštívit cukrárnu a nacpat do sebe nějaký cukry, ať se nám ta malá prdelka v bříšku rozparádí, jinak bychom museli do nemocnice. Takže maminka zajistila opravdu cukrovou spoušť ☺ Dostali jsme příkaz nadopovat tělo zákuskem, kolou (kvůli kofeinu, kafe bych vyzvracela) a pak ještě procházkou. Po ránu jsme se narvaly obě větrníkem, sladkou kolou (brrrrrrrrrrr :D) a čajem se dvěma kostkami cukru. Žádná nemocnice nepřicházela v úvahu. Pak jsme se ještě s přítelem v dešti procházeli asi čtvrt hodinky po městě a poté se vydali opět do ordinace na nové natočení, na monitor. A jelikož vám píšu, je vám jasné, jak jsme dopadli ☺ Žádná nemocnice se nekonala a doufám, že ještě pár dní nebude, ať se ta naše malá prdelka pěkně "dopeče" ☺ A na příště máme stejný úkol ☺ No, tak si to aspoň ještě jednou pěkně užiju :D 

Tlak máme stále nízký, se sestřičkou jsme si dělaly legraci, že jediné, co v mém případě úměrně roste, je moje váha ☺ Chci říct, mám tu nejskvělejší sestřičku a ženského lékaře na světě ☺ Normálně se mi po nich bude stýskat ☺ Po dnešku ještě víc, protože jsme se hodně nasmáli a pak doktor je fakt prima a nezkazí žádnou legraci a má smysl pro humor pro vtípky od těhulek :D Fakt mi budou chybět :(((( ☺

Tak, to jen taková malá zprávička od nás. A pak ještě fotky z 30. srpna ☺ Mějte se pěkně ☺




PS: Jak jste zvládli první školní den? Nebo kdo z vás putoval prvně do školky? ☺

20 komentářů:

  1. ty jsi tak krásné kinder vajíčko:X moc ti to sluší!:) resp vám oběma;) já jdu do školy až 23, ale tento týden mám zkoušku, tak nic moc nálada zatím:(

    OdpovědětVymazat
  2. Nikki, o vikendu se mi o tobe zdalo :-D Ze jsi porodila a byla velika zapijecka ;-) :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Máš krásné bříško, moc i to sluší !

    OdpovědětVymazat
  4. Jooj, mne keby niekto povedal že si mám dať zákusok..mňam, no problem :D

    OdpovědětVymazat
  5. Je super, že se nakonec žádná nemocnice nekonala. Větrník bych si dala. :P :D
    A já si nemůžu pomoct, ale čím víc se ten porod blíží, tím krásnější mi přijde. Eliška bude pyšná na takovou mámu. :))
    Já mám ještě na 3 týdny od školy pokoj, takže se povaluju doma. :D A se mnou i brácha, který má prodloužené prázdniny kvůli rekonstrukci školy, takže si to volno až tolik neužívám, když jsem chůva na plný úvazek. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Máš krásné bříško! :) Ať se vám oběma daří. :)

    OdpovědětVymazat
  7. To je super, jít povinně do cukrárny :-D
    Na školu mám ještě zatím čas, jako vysokoškolačka mám naštěstí ještě prázdniny, ale pracovní, takže jsem ráda, že stíhám cvičit :-D

    Držím palce, ať s maličkou všechno dobře dopadne :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Holky, moc vám děkuji za milé komentáře :)

    Iva Novotná: to tvé Kinder vajíčko mě neskutečně rozesmálo :D Krásné pojmenování :D

    Janiii: to už jsi druhá, komu se zdálo, že rodím :D Tak doufám, že si pak skleničku na maličkou dáš ;)

    Kriss: děkuju za milý komentář :) je pravda, že teď ten třetí trimestr je oproti prvnímu v něčem lepší, nebývá mi špatně a pak i člověk vyzařuje lepší náladou :) Zatím si užívej volna, na učení pak bude potřeba hodně síly, mozek potřebuje energii, však víš ;))) Já jdu teď kouknout na film, taky si to budu užívat, než porodím :D pa.

    OdpovědětVymazat
  9. To je neskuečné, jak to uteklo, ještě nedávno jsem četla, že jsi otěhotněla a najednou už budeš mít malou princeznu bzry doma. Držím palce ať je Vám fajn. Hezký den

    OdpovědětVymazat
  10. Větrník s kolou musela být "mňamka", ale je vidět, že doktor ví, co povídá... :-)
    Bříško je krásný..! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. krasne brisko,moc ti to sluší Niki,a téma zakuskama no ja to jen slysim a uz se mi sbijaji sliny,a to jsem taky uz tehulka,sice na zacatku,ale taky,a to když si dam něco sladkého tak okamzite me zacne bolet zaludek,tak ze ja tedka místo sladkého ujizdim na rajcatech :D a je super ze mas fajneho doktora a sestřičku,cloveku se hend zlepsi nalada,a hlavne užívej si maminko ještě posledních par dni briska a kopkani :-) pak uz miminko budes mit u sebe :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Nikki, jsi krásná budoucí maminka. Přeji, ať vše dobře dopadne :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Nemůžu si pomoct - buď Ti splaskly prsa, nebo tolik narostlo bříško... :-D :-D :-D
    Jen si jí tam (Elišku v bříšku, samozřejmě) ještě chvíli nech, moc Ti to takhle sluší (vím, teď bys mě nejradši zabila) :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Kristyno, mas super prirustky na vaze, ani moc ani malo. Ja jsem ted v 16tt a nahore mam 4kg, ale pujde to rychle nahoru v druhe pulce tehotenstvi. Trochu se bojim shazovani po druhem porodu (uz mam 14M holcicku). Tak at porodis v terminu a bez komplikaci. Krasny vikend, Mirka

    OdpovědětVymazat
  15. Holky, děkuji za milé komentáře :-) Moc ráda si vás čtu, Eliška (doufám, že tedy holčička :D) se stále drží, ale už je to hodně na hranici.. začínám mít pocit, že to přijde dřív než na termín. Uvidíme, jak moc se budu mýlit :) A držím palce a přeji moc štěstí a pohodové "nošení" všem taky těhotným :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Nikkyyyyy, já pořád čekám čekám, kdy se tu objeví článek, že už je malá na světě:) Určitě hned nepoběžíš na blog, abys to sem napsala, ale stejně to pořád chodím zkoušet:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)