Z mého stolu (17)

Opět jsem nasbírala pár fotek z mého stolu a tak se s vámi podělím. Koukám, že převažuje tentokrát hlavně ovoce, přiznám se, že mi teď zelenina moc nejede a vesměs čerpám z ovoce (i zeleniny), co mi přítel nebo taťka přinesou ze zahrádky. V těchto vedrech toho taky moc nesním, kdo taky jo, lokám vodu hlavně a tu určitě fotit nechcete :D Ke každému obrázku jsem na přání napsala i kdy jsem co jedla, moc fotek z večeří nepořizuji, protože není světlo a blbě se mi to fotí a já nesnáším, když mi to nejde a tak to radši nedělám :D No, pojďme už na fotky ☺ 

Snídaně: bílý jogurt (3%), mletý mák, třtinový cukr, rybíz

Snídaně: vícezrnný toust se šunkou a sýrem, kiwi

Odpolední sváča: placky z ovesných vloček recept

Snídaně: vícezrnný toust s malinovým džemem, kiwi, nektarinka

Oběd: dýňová kostka, máslo, ledový salát, šunka, paprika...

... a k tomu meloun a nektarinka ☺

Snídaně: celozrnné vafle s jogurtovým přelivem recept

Odpolední svačina: no, spíše chuťovka než svačina, co vám mám říkat, byli jsme v Bille a měli i ve slevě a já ji neměla snad měsíce a byla chuť jak hrom :D

Oběd: ledový salát, fazole v omáčce z rajčat "prý" :D , pečivo

Svačina: bílý jogurt, skořice, hruška, čokoládové Das Müsli

(té okousané misky si nevšímejte, to mi udělalo štěně a ze zásady od štěňátek rozkousané věci nevyhazujeme, rodinná záležitost prostě no ☺) Večeře: ledový salát, jablko, hroznové víno

Snídaně: krupicová kaše s banánem, skořicí a třtinovým cukrem

Svačina: angrešty

Snídaně: parfait z angreštů, bílého jogurtu se skořicí a třtinovým cukrem, čokoládového Das Müsli a banánu

Oběd: španělská rýže, kukuřice, okurkový salát

29 komentářů:

  1. všemožné placky mám děsně ráda :) a ten parfait vypadá skvěle

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam! U tebe to vždycky vypadá táák dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňaaaam na vafle mám už dlho strašnú chuť.. musím spraviť podľa toho receptu, to budú ešte aj zdravé <3

    OdpovědětVymazat
  4. Rýže, parfait, ovoce, jogurty...mňam!

    OdpovědětVymazat
  5. Nikki!!! To jsou dobroty! ááááááááááááá :-*

    OdpovědětVymazat
  6. Ty tak krásně jíš i když jsi těhotná :)) Já jsem asi divná, všichni okolo tvrdí, jak v těhle vedrech moc nejí a já jím teda dost pořád, vedro, nevedro :D

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkně papáš :) také nemám moc hlad a zeleninu teď mám také málo. Sice ty 3 doporučené porce denně mám, ale oproti těm 5-10 porcím, co mám jindy :D klidně kg zeleniny denně a teď skoro nic :/ ale ovoce furt :D také teď máme rybíz a angrešt

    OdpovědětVymazat
  8. Tak jasem synovi musela slibit krupicovou kasi :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Jídlo vypadá moc hezky, fazole už jsem neměla strašně dlouho, tak je čas zase s nimi začít :).

    OdpovědětVymazat
  10. No krása! Miluju léto hlavně kvůli tomu čerstvému ovoci a zelenině! :)

    OdpovědětVymazat
  11. neuvěřitelně jsi mě inspirovala! Dnes mám za sebou první den 30 day shreed s Jill a cítím se fantasticky! Snad úspěšně zabojuji se svým tělem a psychikou a pokořím bulimii!! Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  12. Zů Za: budu moc držet palce, zvládneš to :)

    OdpovědětVymazat
  13. Myslim, ze toto teple pocasie co mame, ma aj jednu vyhodu, nechuti mi tolko jest a ked aj, tak len lahsie jedla :o)

    OdpovědětVymazat
  14. Od té doby, co jsem přešla na ovesnou kaši, jsem tu krupicovou neměla snad sto let! :D
    Jinak se mi líbí, jak máš ty jídelníčky pestré. Supr! :))

    OdpovědětVymazat
  15. krupicovou kaši fakt nedám, ale jinak samé mňamky, jako vždy :) jsi fakt hračička :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mňam,všechno to vypadá moc dobře a chutně :)baruš

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Nikki :) Vím, není to k tématu, ale chtěla jsem se zeptat, jestli vadí, když cvičím půlhodinu s Jillian a nejím to co vy, třeba hodně zeleniny, ovoce, müsli a tak :( Jako sladkosti nejím, podle mě jíme zdravě, ale jestli nevadí, že nejím až tak zdravě :( Předem děkuji za odpověď :) Jsi můj vzor :D

    OdpovědětVymazat
  18. Mishell: určitě není problém, že jíme každý rozdílné věci, já se také nestravuji tak, jak to kolikrát vidím u jiných blogerek, každému vyhovuje něco jiného a ne každý máme finanční možnosti na věci, které jsou opravdu v obchodech dražší, i když zdravější. Já také nejím 100% ukázkově, mám období, kdy si sotva vezmu ovoce nebo zeleninu, někdy mám šílenou chuť na pečivo, jindy zase na mléčné výrobky, na vajíčka, rýži apod. třeba müsli jím velmi výjimečně, někomu vydrží půl kilogramový pytlík dny, mně třeba týdny :) pokud omezíš sladké, tučné a vyloženě nezdravé věci, nemá co to svým způsobem ublížit, pokud dodržíš kalorický příjem. Já jsem na počátku hubnutí vůbec o stravě nevěděla to, co vím teď a de facto jsem omezila všechno sladké a čipsy a salámy, které jsem milovala. a váha šla dolů. Když někdo baští extrémně zdravě , je to výhoda, ale pokud nemáme možnosti, vždy tělo ocení, když se alespoń budeme snažit. Pozná to :) Tak hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  19. mňamky :) inspirovala si mě, zejtra si udělám ovesný placičky k snídani, ale na sladko :)

    OdpovědětVymazat
  20. Hmm, všechno to vypadá tak dobře :-) Děláš mi chutě :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Nikki, velmi ráda si čtu tvůj blog a doopravdy už jsem se konečně dokopala k nějaké změně a velmi mi k tomu pomáhá tvůj blog.... obvzlášť jídla.... jen tě cchi poprosit mohla by jsi mi třeba i jen napsat nějakou inspiraci na večeře? děkuji moc a pokračuj stále v tak skvělém blogu...:)

    OdpovědětVymazat
  22. Mia: já vím, těch fotek na večeři moc není, špatně se mi to fotí bez světla :) Ale určitě si dávej hlavně blkoviny, když k tomu přidáš trochu sacharidů, také se nic neděje. jÁ Si obvykle dávám vajíčka třeba se zeleninou, někdy i zeleninový salát třeba s nakrájeným jablkem, nebo si udělám i ovocný salát, nebo když je uvařená polívka, tak si dám polévka, většinou vývar třeba s mrkví a trochou těstovin do polévky, sakra, teď mě z hlavy moc věcí nenapadá :D Když je maso udělané, tak třeba maso z oběda, co zbyde, většinou už večer nemám moc hlad, takže jsou to dost často takové ty zbytky co třeba vyjídám z lednice. Ale většinou to vyhrává ovoce a zelenina musím říct :)

    OdpovědětVymazat
  23. ok super děkuji moc.. a ještě mám takovej dotaz němáš nějaký tip pro zahnání chuti mezi jídly? když nyní začínám tak mám pořád na něco chuť obvzlášť na brambůrky a takový...:) máš nějakou radu... jinak děkuji:)

    OdpovědětVymazat
  24. Pokud máš na něco chutě, tak si dej něco, co se tomu podobá. Jestli to jsou brambůrky, možná tělo chce sůl?! takže kldině si dej např. pár slaných oříšků, já zaháněla chutě právě tím, co tomu bylo nejblíž a bylo to zdravé :)

    OdpovědětVymazat
  25. Nikki kde kupuješ prosim ty vicezrnne tousty. Děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
  26. Vrbice: z Kauflandu ;) vyzkoušela jsem jich hodně a tyhle jsou nejlepší a nejvíc nám vyhovují a postupem času zjišťuji, že je má oblíbené více lidí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)