Z mého stolu (18): 14 nových fotek

Podle dnešního příspěvku pochopíte, že já sjem přesně ten typ, co neustále točí jedny a ty samé věci dokola ☺ Přesně tak, jak se píše v tomto článku. Až mi je trapné to pořád fotit a dokonce jsem během posledních pár týdnů nějaké focení vzdala, protože jsem si říkala, že to už mám na blogu snad 100x ☺ Nicméně, mám své oblíbené kombinace, vyhovují mi a nehodlám na nich (prozatím) nic měnit. 

A pak taky jsem vám chtěla vyfotit, že nejím pořád jen a jen zdravě a občas si dám i něco na zoubek ☺ Chtěla jsem vyfotit kynuté knedlíky s borůvkami, které jsem měla zrovna včera, ale přítel byl doma a já před ním moc nefotím, tak nějak se před ním cítím trapně :D Tak vám to aspoň říkám, ať víte, že nejsem od rána večera, 7 dní v týdnu, pouze a jen v zajetí zdravé stravy ☺ Ale právě naopak, jím zdravě, abych si čas od času mohla i takové věci bez výčitek dát ☺

Svačina: vícezrnný toust zapečený s arašídovým máslem a broskvemi

Snídaně: smoothie z banánu, mléka, jogurtu, skořice, jablečné vlákniny a tentokrát mi "ukáplo" trochu více neslazeného kakaa :D K tomu půl manga a nějaké to hroznové víno.

Večeře: brambory, vařený květák s vajíčkem

Snídaně: vícezrnný toust s arašídovým máslem + meloun

Večeře: Paprika, rajče, vajíčka =  lečo ☺ ♥

Snídaně: bílý jogurt, kakao, jablko, ryngle, lískáče, kešu



Oběd: brambory a čočka, čistě na paprice a trošce olivového oleje ☺

Odpol svačinka: rozdělili jsme se se synkem o jahodovou zmrzku od Mrože ☺

Snídaně: no jo, zase smoothie z mých oblíbených ingrediencí (viz výše)

Odpolední svačinka: oříšky (kešu a lískáče)

Špagety s mletým masem a domácí rajčatovou omáčkou, zelenina

Odpolední svačina: tvarohová pěna z tvarohu, bílého jogurtu a banánu + broskev

Snídaně + svačina (vstávala jsem pozdě): dýňová kostka, tvaroh, šunka, ledový salát, rajče a vajíčko, + banánové smoothie s kakaem

Snídaně: jablíčko, vícezrnný toust s arašídovým máslem, a smoothie z banánu, jogurtu a jablečné vlákniny

25 komentářů:

  1. Asi prasknu, jen to vidím! :-)
    Mňňňam! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten toustový chleba vypadá dobře, co je to za značku?

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj v čem si zapékala ty tousty prosím ? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Katarina: vícezrnný z Kauflandu, jejich značka Klassic. Nebo jak se to píše :D

    Bibiche: do teď jsem je dělala v klasickém toustovači, tyhle nově jsem opékala na grilu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nikki, mňam :-) I já točím dokola pořád to samé, ale vyhovuje mi to. Pobavila mě ta nakousnutá broskev. Úplně jsem si Tě představila, jak se do ní s chutí zakousla a pak sis uvědomila, že jsi ji pro náš ještě nevyfotila :-) :-) :-)
    Chtěla jsem se zeptat na to neslazené kakao. Taky si hodně dělám smoothie. Je to to kakao, které se používá na pečení nebo ještě nějaké jiné? Děkuji za odpověď.
    Měj se krásně !!!

    OdpovědětVymazat
  6. Tyyy jo skvělý, teď jsem to pár dnů šidila jak cvičení tak jídlo a už je to na mě poměrně opět dost znát, ale díky tvým fotografiím jsem opět dostala nový impuls....:) mockrát děkuji jen by to chtělo jestě nějaké večeře... děkuji a co dělat když se člověku nechce...:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tamara: no ano :D broskev jsem ukousla už před focením a opravdu jsem si pak řekla "bože, ještě vyfotit" :D a než jsem došla ke stolu, kousla jsem ještě jednou :D Už to bylo jedno :D

    Jinak kakao používám klasické holandské neslazené, dělá ho hned několik firem a já to střídám, teď mám to s tou paní s tím čepečkem :D a není tak dobré jako to, co jsem měla předtím a bylo i dražší, ale vydrželo dlouho, protože ho stačilo méně :) tak snad ještě poznám ten obal a pak ti možná i řeknu, kdo jej vyrábí :) teď absolutně nevím. Kakao na pečení ani na vaření nepoužívám, prý obsahují jakési uhličitany nebo co, zas tak moc jsem to nestudovala, ale i proto beru tohle "obyč" :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mia: tak s chutí do toho :) večeře moc nefotím, většinou bývají podobné obědům nebo je to vcelku jen ovoce a zelenina, ale budu se snažit udělat foto příspěvek čistě jen o večeřích :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nikki, děkuji. To je to kakao, které jsem měla na mysli. Vyzkouším ho, myslím, že do banánového smoothie sedne "jako prdel na hrnec".
    A tomu arašídovému máslu dám ještě šanci. Toast s ním broskví vypadá báječně :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem ráda, že existuje taky někdo kdo sem dává normoš recepty jako ty, který se dají opravdu lehce připravit a chutnaj dobře :) díky za to !!!! :)

    OdpovědětVymazat
  11. mňam :) zrovna dneska jsem měla taky lečo, toho bych se mohla utlouct :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ja kdyz vidim tve fotky z tveho stolu tak si rikam, vzdyt je to tak lehky! ja kolikrat stojim v kuchyni a nevim co jist! Tuhle sobotu mame velkou slavnost, i prase se zabijelo, vse musim pripravit ja, tak to zdrave papani odkladam az na pondeli a budu se snazit uz opravdu s tim zacit i kdyby mely trakare padat :-D To tu budu pak pecena varena abych se mohla inspirovat. Jen co vim uz ted, pocitat kalorie asi nebudu, me to vylozene otravuje, zdrzuje a znechucuje...

    OdpovědětVymazat
  13. Vyzkousela jsem uz dve arasidova masla, jedno bylo vic slane, ale melo i vyssi obsah arasid. Druhe bylo min slane od Ültje a obsahovalo jen 69% arasid a tak ted vaham, ktere radsi koupit. Me dceri (6 let)je to jedno, ta uz se tesi, ze zas nejake bude doma, miluje ho :-))

    OdpovědětVymazat
  14. Arasidove maslo milujem, mnam :) len vzdy mi po nom byva zle, tak tazko od zaludka, akoby som mala kamen a grga sa mi po nom :( a to aj ked si dam len malu lyzicku, ci uz len tak alebo s niecim. Neviem cim to je, ci ho moj zaludok nevie stravit alebo co. Tak si ho radsej uz ani nedavam a tak isto to mavam s niektorymi ochutenymi jogurtovymi napojmi, akonahle si ich dam, tak do polhodky sa mi zacne vsetko krutit a mam krce v zaludku. Aj po sladkych jedlach to tak mavam, tiez hned tocenie hlavy....asi budem musiet navstivit lekara :(

    OdpovědětVymazat
  15. ..všechno vypadá báječně (jako vždy ;))...mně arašídové máslo taky zrovna nedělalo dobře, ale záleží na typu, teď jsem nově koupila to, co je tu vyfocené a z toho mi těžko není....

    OdpovědětVymazat
  16. Špagety, smoothie, jogurt s ovocem a oříškama, jahodová zmrzka, meloun....prostě dokonalost!

    OdpovědětVymazat
  17. mmmm na každé druhé fotce máslíčko, tak se mi to líbí! :D

    OdpovědětVymazat
  18. Ahojky. všechno vypadá moc dobře. Hodně se mi líbí smoothie, co tu máš vyfocený. Můžu se zeptat s jakým jogurtem to děláš? s bílým?

    OdpovědětVymazat
  19. Katka: ano, čistě bílý jogurt (cca 3%) :)))

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Nikki,
    ze všeho nejdřív chci napsat jedno - DÍKY! Vážně za všechno, jsi fakt super ženská! ;-)
    A prosím, omlouvám se, pokud už se tu někdo ptal. Jsem z takového Vidlákova a nemůžu seznat arašídové máslo, poraď, případně i ostatní, poraďte, kde ho koupím? :)

    OdpovědětVymazat
  21. Drahunka: děkuji :) jsi milá :) To arašídové máslo já osobně kupuju v Kauflandu, ale dá se sehnat vesměs všude např. Billa, Lidl, Tesco, nebo určitě budeš mít šanci jej zakoupit i online. V malým potravinách jsem se s ním bohužel ani u nás nesetkala.

    OdpovědětVymazat
  22. smoothie mě ovšem velmi zaujalo :)... honem honem ať už je zítra ráno :)

    OdpovědětVymazat
  23. Špagety s mletým masem a domácí rajčatovou omáčkou, zelenina-recept, recept? :) vypadá to luxusně ^^

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)