čtvrtek 29. srpna 2013

Tři týdny ... možná méně... ☺ Make Love, Not War!

indigopixies.com
Ahojte všichni ☺
Může se zdát, že své blogování tak trochu zanedbávám. Chci říct, ono se vám to nezdá, zanedbávám jej v posledních dnech tak nějak přirozeně, protože v mé hlavě s přibližujícím se termínem není pro blogování a fitness absolutně žádné místo ☺ Abych pravdu řekla, v hlavě mám jen a jen miminko, které se každým dnem může rozhodnout přijít na svět. Neustále kontroluji seznam věcí do porodnice a tašku, zda mám opravdu všechno zabaleno (jsem si jistá, že beztak něco nakonec zapomenu), přemýšlím a vymýšlíme taktiky a postupy, které nastanou s hlídáním synka, pokud mne "to" chytne v noci, jak podnikneme co nejhladším způsobem přesun do porodnice, přemýšlím, zda všechno, co jsem chtěla zařídit, mám doopravdy zařízené, kolují mi v hlavě myšlenky, jak to tady ti chlapi po tři nebo čtyři noci zvládnou sami (tedy spíše, jak to ta moje drahá polovička zvládne v roli matky a "otce" zároveň ☺).

Určitě mě budete chápat, když vám řeknu, že nemám náladu ani na focení, ani na psaní článků, ani na překlady, ani vůbec na nic... Během následujících cca 20 dní se má miminko narodit, máme se stěhovat, bude toho najednou hrozně moc a já začínám podvědomě panikařit, jak se to všechno zvládne. A zda se to zvládne tak, jak si představuji, protože já jsem typický příklad člověka, co má rád určitý plán, podle kterého se všechno odvíjí, ale tohle bude naprosto v režii náhod a dalších okolností a to mě určitým způsobem zneklidňuje, i když se podvědomě neskutečně těším, ať už to všechno konečně vypukne a věci se dají do pohybu a já se jim mohu přizpůsobit. A hlavně, už fakticky moc se těším na ten malý uzlíček, který budu držet v náručí. 


V pondělí jsme se zajeli podívat do krnovské porodnice, byli jsme tam asi dvě a půl hodiny na exkurzi a musím říct, že jsem nikdy nebyla víc natěšená a už jsem si v hlavě vytvářela své vlastní scénáře, jak by mi tam mohla přímo v místě dění rupnout voda a že už by si mě tam nechali :D Až tak skvělý pocit z této porodnice mám. Asi hodinu jsme si povídali všichni rodičové s hlavní sestrou, která byla neskutečně milá a srandovní. Pak jsme se šli podívat na různé druhy pokojů, na novorozenecké oddělení, kde zrovna byly tři miminka a já s přítelem obdivovala jejich malilinkaté nožičky ☺ A jestli si myslíte, že víte, co to je malilinkaté, tak si je představte ještě menší :D Úplně jsem zapomněla, jak jsou ta malá miminka ve skutečnosti totálně prťavá a drobná. Navštívili jsme také přímo porodní sál, který mne neskutečně ohromil, když si vzpomenu, jak jsem před skoro devíti lety rodila na "moderní" Bulovce v Praze, a to bylo opravdu tehdy moderní, zde jsem si připadala jak v naprosto jiném světě. Fakt luxus. 

Navíc jsem ani neměla před návštěvou této porodnice tušení, v jaké oblíbenosti je po celé republice a patří k těm nejlepším v zemi vůbec. To mi udělalo ještě větší radost, protože nemusíme nikam daleko cestovat, máme ji asi 20 minut autem. Na exkurzi se nás přitom sešlo právě strašlivě moc těch mimo region - z Ostravy, z Brna, z Vysočiny, dokonce i z Prahy. 

Co se mi na exkurzi líbilo asi nejvíc, tak to byli tatínkové ☺ Věřili byste, že měli víc otázek než maminky? No, vážně!!! Neustále se ptali a drželi své partnerky za ruku a nejčastěji za bříška, byl to tak okouzlující pohled, že jsem se na chvíli přistihla, jak jsem se zasnila a užívala si to -> MAKE LOVE, NOT WAR!!! ☺

S tímto se s vámi rozloučím, blogu se teď už dost pravděpodobně až do porodu věnovat nebudu tak, jak byste očekávali, ale snad chápete ☺ A pokud ne, tak mi to stejně šlachy netrhá :D 


A tohle si beru na CD do porodnice, posloucháme to již teď, tak ať miminko ví, že na světě je krásně ☺

Vy zatím cvičte, starejte se pěkně o sebe, já si vás zase přijdu zkontrolovat, až mi to bude "myslet" tak, jak má :D A kdoví, třeba už dnes to všechno propukne... nebo zítra... nebo pozítří.... ☺

22 komentářů:

  1. Drž se, užívej a at všechno dobře dopadne! At máte hlavně zdravou holčičku a hladký porod :)

    OdpovědětVymazat
  2. Drž se a hezky si to užívej:-)

    Mohu mít dotaz,jak jsi vytvořila menu po straně na vlastní?teprve začínám s blogováním a nemohu na to přijít,ale moc se mi to líbí

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce, ať vše nakonec proběhne, hladce, v klidu a bez nervů. A hlavně ať jste s mimčem zdravý a spokojený. Budeme se tady na tebe těšit.;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Thalia: To je teď přesně ten správný dotaz.;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jako ptám se Nikky,ale kdokoliv to bude vědět,tak klidně i on mi může pomoci :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nikki, držím moc palce, ať je porod co nejrychlejší a nejhladší!! :-) Užívejte si společné chvíle a těšíme se pak na Tebe :-)

    OdpovědětVymazat
  7. T: moc děkuji.

    Thalia: Děkuji :) PS: ono to není klasické menu, ale v "rozvržení" HTML gadget. Do něj jsem vložila svůj vlastní HTML kód, ty obdélníčky jsou vlastně jen tabulky s textem odkazující tam, kam je potřeba. Upřímně, pokud začínáš, bude to chtít v tomto případě hodně nastudovat :((( Protože to musíš zkombinovat také s nastavením CSS přímo tak, jak ne nastavené na blogu (tvoje šablona).

    Adele: snad to bude rychlejší než posledně :) Mimču to vyřídím, ať si pospíší :D A děkuji :)

    Leni: moc děkuji, já se budu těšit na vás :)

    OdpovědětVymazat
  8. juch juch juch, v Krnově jsem taky rodila před rokem a nemohu si stěžovat absolutně na nic :-)) samozřejmě stejně jako jinde musí sem tam člověk počítat se sestřičkou která se špatně vyspí :-D ale jinak naprostá spokojenost, takže držím palečky ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Nikki:
    děkuji za odpověď,tohle mi zcela stačí :)
    já jsem občas tvořila vlastní stránky,když jsem měla peníze,takže s tím html a css mám zkušenosti,jen jsem si nebyla jistá,jestli to tak máš nebo máš jinou techniku :)

    OdpovědětVymazat
  10. Thalia: tak pokud ti to jde, tak si zkus stáhnout "zdrojový kód" stránky. Zrovna tenhle gadget začíná někde na řádku 1470 :)

    Zuzka: děkuju :) jsem ráda, že máš dobré zkušenosti :))) je to divný, ale těším se tam :D

    OdpovědětVymazat
  11. S ničím si teď nelam hlavu, ani s mimčem ani se stěhováním, určitě sis okolí dobře zorganizovala, takže bude stačit jen maličký dohled. Třeba zrovna z porodnice :)
    Držím palce!

    OdpovědětVymazat
  12. Drž se a držím palce! Budu se těšit na fotky toho malého kuřátka! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Držím palce, ať vše proběhne hladce a ať už si můžeš užívat s maličkou :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Už se těším až nám to malé ukážeš :) a hlavně nepanikař, ty to zvládneš levou zadní :)

    OdpovědětVymazat
  15. Nikki, drž se a přeji, ať vše proběhne hladce :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Už se těším, až nám budeš vyprávět, jak to máš všechno za sebou, a jak se má Eliška čile k světu. :))
    Moc vám držím pěsti, holky, aby vám to dobře dopadlo! A chlapi to doma určitě těch pár dnů zvládnou. ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Také držím palce, ať ti všechno dobře dopadne a ať jste obě zdravé :-)

    OdpovědětVymazat
  18. soustřeď se na prcka a na blog Kašli ;-), pak se ale musíš pochlubit :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Jako dvojnásobná maminka Ti říkám - v porodnici se pláče - hormony jsou mrchy, neboj, přejde to. Budeš bezradná, ale věř mi - miminko potřebuje jen spoustu lásky ( a jestli má čistý body, to je fakt fuk !). Budeš mít pocit, že nevíš nic, ale pamatuj: za každým skvělým dítětem je máma, která si je sakra jistá, že to kompletně posrala :-).
    Drž se !

    OdpovědětVymazat
  20. A safra, Ty už maminka jsi ( jsem tu nováček :-) ), no tak třeba se budou rady hodit někomu dalšímu :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Blondýna: :))) jojo, už jsem si to prožila jednou :) A brečím už teď :D :D :D Ale těším se. Vím, co mě čeká, takže jsem smířená s průběhem a těším se na miminko :) MOOOOC!!!

    OdpovědětVymazat
  22. Jééé, já když si vzpomenu, jak mi téměř před 11ti lety taťka budil, že jsem ségra.. Na to nikdy nezapomenu :-)
    Tak pevné nervy na těch zbývajících pár (?) dní a hlavně pevné zdraví vám všem :-)!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)