Švihadlo, filmek a tak dále

Ze všeho nejdřív se omlouvám, ale tento týden příspěvek "odpočítávání" nebude. Děcka, mně se fakt nechce :D Nechce se mi fotit, psát, ani nic připravovat, takže se na to vrhnem nějak příští týden zase, ono se toho od posledního týdne zase tak moc nezměnilo, krom toho, že jsem vedrem dokonce shodila půl kila, prostě do sebe nedostanu v takových pařácích jídlo. A vsadím se, že i vy máte podobný problém... pro kluky doma vařím opravdu na sílu, otrávená, stát u plotny mě nebaví, jíst mě to nebaví už vůbec, jak by řekl synek - nudí mě to :D

Co bych ale s vámi dnes chtěla probrat jsou švihadla. Vím, že se po uveřejnění tréninků ZROPES roztrhl se zájmem o švihadla pytel a vy máte opravdu velký zájem se to naučit. Věřte, že to není žádná rozežranost, ale ve fitness je to ohromný krok kupředu, uvidíte, že cvičit a hopsat se švihadlem je něco naprosto jiného než jakože hopsat bez něj. Dostanete se tak do dalšího levelu jakési dovednosti a budete na sebe pyšni. 

Chápu, že někteří z vás v panelákových prostorech moc toho prostoru nemají a občas se nedá nic dělat, ale vy, kteří podmínky pro skákání máte, určitě se dejte do toho. Neříkejte, že se to nikdy nenaučíte nebo že to neumíte, jestli má švihadlo nějaké výhody, tak je to hlavně ta, že se přes něj naučíte skákat strašně rychle. 

Když jsem začínala se švihadlem já, skočila jsem pětkrát a už se mi to motalo pod nohama, věřili byste, že jsem do měsíce skákala už 1000x a jen dvakrát nebo třikrát zakopla? Když se švihadlu budete věnovat denně, uvidíte pokroky strašně rychle. Je to výborný prostředek ke kardio tréninkům, třeba takový boxeři nedaj bez švihadla ani ránu, proč? Protože se na něm perfektně rozvíjí koordinace, mrštnost a vytrvalost. 

Já se zamilovala do tohoto Reebok švihadla, ale u nás už není bohužel k mání, takže budu muset hledat jiné. Samozřejmě jsou k mání i švihadla z Amazonu od Zuzky Light, jen stále nejdou objednat mimo USA, ale prý na tom pracujou, aby to šlo... Fakt by mě zajímalo, v čem je kruci problém, aby to nešlo hned :D


Už se fakticky těším, až se do švihadla zase pustím, protože to bude zřejmě jedna z prvních věcí, které vezmu do ruky a na kterých se budu opětovně dostávat po porodu do kondičky. (Mimochodem, už jen 6 týdnů :D)



Jeden tip na svačinku v těchto horkých dnech, koukněte se na tuhle stránku, myslím, že to ani překlad nepotřebuje, prostě do okurky naplácejte oblíbený sýr, krůtí šunku a dižonskou hořčici ☺


Fotku této paní jsem také dávala na FB. Není šikovná? Přiznám se, vůbec nevím o koho jde, jelikož jsem majitelku na webu nedohledala, ale koluje po tumblr.com a je zřetelné, že jde o jednu a tou samu ženu ☺ A komu se to nelíbí, ať si loket políbí :P ☺


No a poslední věc. Včera jsem zkoukla jeden úžasný filmek, který bych vám chtěla doporučit. Jsem romantička, věřím na sílu lásky a kdo má rád filmy s pěknými kostými, hudbou, a kdo se chce probudit druhý den a na film myslet, pak doporučuji W.E.. Nenechte se zmást tím, že se v traileru objevuje jako hlavní linie příběh z doby krále Edwarda. O něm a jeho Wallis sice příběh je, ale já se nemohla ubránit krásnému vztahu, který se prolínal ze současnosti mezi Wallis a Evgeniem. Opravdu jsem dvě hodiny byla přikovaná k židli a hltala krásnou lovestory s úžasnými herci ☺ Já jsem byla tak pohlcena, že jsem byla nucena se po filmu zajímat o celou tu scénu z historie, dozvěděla jsem se, že aby vznikl tento film, režisérka musela nastudovat spoustu věcí, přečíst tucty knih, vidět tucty míst, a naprosto porozumět hlavním postavám, které v minulosti opravdu existovaly. Bylo ušito několik stovek kostýmů přímo od Diora, všechny šperky jsou použity přímo od Cartiera, herci brali hodiny tance a představitel Evgenia denně trénoval hru na piano pod vedením nejlepších učitelů. Nenechte se zmást tím, že režisérkou je Madonna, dala do toho všechno. Je to neskutečně impresivní dílo a určitě vás pak bude zajímat i to, jak se film natáčel (část 1, část 2).



That's all folks :D Nezapomeňte hodně pít a preventivně ochlazovat tělo, ať neschytáte úpal, jako já se synkem ☺ Přeji prima den.

27 komentářů:

  1. já švihadlo nenávidím od mala :D kdysi jsme na tréninku skákali pokaždý věčnost.. zlatý časy, to mi bylo 10 let a jak krásně jsem to zvládala, dneska nevím nevím :D

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, musím ho někde sehnat :D někde a nějak :D

    OdpovědětVymazat
  3. švihadlo jsem si zamilovala a opět se k němu snažím vracet. Jen to horko mi to komplikuje :(

    OdpovědětVymazat
  4. Jak má být švihadlo dlouhé? Já si koupila kožené a má 3m. Skákat se přes něj dá, jen přemýšlím jestli by jiný materiál nebyl lepší...

    OdpovědětVymazat
  5. švihadlo by ti mělo údajně dosahovat k podpaží, viz obrázek, http://www.crossfitintrepid.com/2013/02/28/jump-rope-sizing/

    takže zkrátit do požadované délky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jako malá jsem přes švihadlo skákala pořád, takovou tu školku :-D Teď když jsem ho nedávno vytáhla, zjistila jsem, že už to vůbec neumím - úplně mě naštvalo, že jsem se to nějak odnaučila, asi na tom budu muset zapracovat. Jen kdyby nebyla ta vedra a mohla bych jít skákat ven, takhle se to nedá a u mě v pokoji taky ne... Ale žádné speciální švihadlo nemám, jenom se oprášilo to, co mám už od dětství :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Jestli by šlo to šihadlo sehnat na Amzonu Us ,mohla bych ti ho obědnat a nechat si ho poslat do Uk,koncem srpna bych ti ho pak poslala na dobírku-už z ČR.

    OdpovědětVymazat
  8. ten uhorkovy sendvic vyzera ako paradna mnamka:) a jasne, svihadlo, to boli detske casy, ale ako pises, ti panelakovi si nemozu moc hopsat. uz teraz ked cvicim mi priatel hovori ze moc dupem:)nastastie susedia sa zatial nestazovali:)vsimam a chvalim trochu iny design, posobi prehladnejsie a cistejsie:)

    OdpovědětVymazat
  9. Jé švihadlo, to miluju už od školky. Zrovna nedávno jsem doma jedno vyhrabala a už si v pokojíku vesele hopsám :) To že u toho rozbíjím věci okolo je už ale věc druhá :D

    OdpovědětVymazat
  10. Kéž bych to měla taky tak, že by mě s jídlem přecházela chuť na jídlo - já bych jedla pořád! :D A i když je venku 40 stupňů, s radostí do sebe ráno cpu horkou kaši :D
    přes švihadla občas cvičíme na fitboxu při rozcvičce :))

    OdpovědětVymazat
  11. Švihadlo jsem doma nedávno hledala, abych se v něm zlepšila, přeskočím přes něj stokrát a půl hodiny nemůžu dýchat :D. Asi hodně zvedám kolena a vysiluju se, tak se to musím také naučit správně, abych nebyla hned mrtvá :).

    OdpovědětVymazat
  12. Díky za tip na film :) Teď o prázdninách na ně hodně koukám, hlavně ty romantické a už mi docházejí nápady, co dalšího shlédnout. Takže na tento určitě mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Evajs: děkuji moc, ale švihadlo se dá poslat jen do Kanady a Usa a čeká se, až jej budou moci objednat i další země, to je jakýsi divný jejich postup tam, nejdřív Amerika a pak "zbytek" světa :D Takže si počkám a uvidím, jaks e ještě rozhodnu :) Ale děkuji ti moc za nabídku :) J eto milé :)


    Markéta: fakt ti to neva? :D Zrovna horká kaše by mě asi zabila :D ale miluju ji, teda tu krupicovou ňamky :P

    Moni: koukni a pak klidně řekni, jak se líbil, mě osobně překvapil, škoda, že se o něm tak málo mluví a ví. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nikki, díky za článek.
    Zrovna včera jsem (v práci) studovala stránky Zuzky Light a její příspěvky o skákání přes švihadlo. A včera jsem si v Tescu koupila "podobné" švihadlo s počítadlem. Stálo 199 Kč a svou funkci plní na jedničku. Včera jsem dala jen zkušebních 250 přeskoků, ale chytlo mě to. Dnes jsem díky mega vedru dala jen 500 přeskoků, ale jakmile se ochladí (doufám, že zítra), vlítnu na to pořádně.
    Okurková mňamka vypadá super :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  16. Takový menší dotaz, k čemu je tam dobré to počítadlo? Já mám jenom takové obyčejné už odmala a toto jsem na švihadle ještě neviděla.

    OdpovědětVymazat
  17. No počítadlo počítá :) V první řadě, když někdo podniká výkonostní challenge například a má za úkol co nejvíce krát přeskočit švihadlo za 5 minut, tak mu to švihadlo spočítá. Nebo nemusíš počítat v opačném případě, když se snažíš třeba 1000 přeskoků odskákat na čas. Švihadlo to dělá za tebe, jinak se často stává, že se při počítání "ztratíš". Hodně takových workoutů má právě Zuzka Light.

    OdpovědětVymazat
  18. Můžeš doporučit nějaké tumblr blogy?

    OdpovědětVymazat
  19. Aha, díky za odpověď :) Já jsem takov= švihadlo ještě neviděla, tak mě to překvapilo-

    OdpovědětVymazat
  20. všetci vravia ako im v tomto teple nechutí...to iba ja som asi divná :D

    OdpovědětVymazat
  21. Nikki,nechcem strasit ale ja som prave so skakanim mala dost dlho po porode problem,museli sa,ehm,spevnit urcite zenske partie aby to bolo ok,tak drzm prsty nech ta tieto "fajnovosti" obidu ;) inak svihadlo mam z hrubsieho lana-normal zo zeleziarstva, a je super,akurat ze nema pocitadlo,ale toto od reebok je nadherne x)

    OdpovědětVymazat
  22. Švihadlo je bezva věc ..ale po porodu bych ho orpavdu nedoporučovala. 1. Prsa nalitá mlékem fakt bolí i přes sebelepší podprsenku 2. svaly pánevního dna jsou povolené a krom inkontinence je možné si přidělat víc škody..ale jinak naprostej souhlas, švihadlo na kondičku je nej-)

    OdpovědětVymazat
  23. dobrá kombinace je jen samotná okurka s plátkovým sýrem :) úžasná proměna a pak, ať se někdo vymlouvá! akorát je škoda, že u těhlech obézních lidí pak mají tu kůži.. švihadlo jsem ještě nepokořila, snad se to už konečně někdy naučim :)

    OdpovědětVymazat
  24. Já vím holky :) už mám jeden porod za sebou a vím, jak dlouho jsem se právě se spodkem při tom prvním "léčila" - řekněme :) Jsem se měsíc učila chodit a sedět, a to doslova, hodně dlouho jsem se spravovala a dávala do "původního stavu" :) Ale jakmile to půjde, tak to bude právě švihadlo s čím začnu, pokud to bude za 6 neděl, bude to za 6 neděl, pokud 3 měsíce, tak za 3 měsíce, se zase nemíním zmrzačit :D v tom mi můžete věřit. a jestli někde píšu "po porodu se na to vrhnu", tak tím určo nemyslím, že hned třeba za týden, bude záležet na mém zdravotním stavu, ale kdybych mohla hopsat už den po porodu, nezlobila se (= nemožné :))

    OdpovědětVymazat
  25. http://www.fitvyziva.sk/fitness-vybavenie/reebok-svihadlo-digitalny/Aha aha,našla som ho a asi ho aj objednam,tá farba je úžasná,aj ked som už na ružovú veľká;-)

    OdpovědětVymazat
  26. A kolik tak místa kolem sebe potřebuju an skákání? Chtěla bych začít se švihadlem, ale nevím, jestli se s tím vejdu do pokojíku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)