Z mého stolu (16) aneb když se ptáte "co jím"

Posbírala jsem pár fotek z blogu toho, co se objevilo u mne na stole. Často se mne ptáte na jídelníčky nebo na to, co vlastně jím. Tahle kategorie je přesně o tom, co jím, jak jím. Určitě z toho pochopíte, jaká jídla u mne vedou a co třeba u mne nenajdete (různé kašičky, brrr :D) Některé fotky jsou starší a některé nové. Starší jsou zde proto, abyste je nemuseli složitě dohledávat v mých zápiscích a měli jste je tak na jednom místě. Jakékoli dotazy ráda zodpovím přímo v komentářích ☺

Mrkev s ananasem, ovocný koktejl z lesního ovoce, bílého jogurtu, mléka, višňového jogurtu, skořice a jablečné vlákniny. 

Vícezrnný toust s arašídovým máslem a skořicí, půl jablka se skořicí, domácí protein z mléka, bílého jogurtu, banánu, skořice a jablečné vlákniny. 

Vícezrnný chléb, ledový salát, rajče, červené fazole s vejcem, šunkou a rajčetem na olivovém oleji.

Ředkvičky, 4 celozrnné tousty se sýrem, šunkou, rajčetem

Smoothie z mraženého lesního ovoce (maliny, ostružiny, borůvky, černý a červený rybíz + mléko)


Celozrnné tousty s tvarohem, rajčetem a červeným hlávkovým salátem.

Ředkvičkový tvaroh s okurkou - recept 

Míchaná vejce s žampionovou směsí s rajčaty a kuřecím masem. 

Vaječná směs s rajčetem, čočkou a kukuřicí, zeleninová obloha, pomík, vícezrnné tousty.

Jahody s nastrouhanou jahodovou čokoládou, půl dýňové kostky s debrecínkou a červenou paprikou.

Ovoce a jogurt pro princezny :D 

Ovoce s banánovým shakem

Dobroty na víkend - jahody, směs oříšků (pistácie, mandle, vlašáky, lískáče, kešu a japonská směs, vše ze zdravé výživy),  amaranthové sušenky (strašlivě dobré), pomeranče, přírodní džus, jemně perlivý Rajec 
(miluji tuhle značku vod, snad má nejoblíbenější) a spoustu vitamínů v hlávkovém salátu.

Dva celozrnné tousty se šunkou a sýrem, k tomu miska ovoce s hroznovým vínem, pomerančem a melounem.

Ovoce (banán, hruška, pomeranč), hrst nasekaných oříšků, dvě kostky mléčné čokolády nastrouhané a jogurt Aloe Vera.

Prostě ovoce - jahody, mango, hroznové víno

To budou asi jahody, co? :D

Jahody, kiwi, hruška s řeckým jogurtem a medem, plátek melounu.

Mango, kiwi, dýňová kostka s Gervais + mrkvová šťáva s magneskou

Babiččin koláč s černým rybízem, miska jahodového jogurtu s müsli od Das Müsli a jahody.


Španělská rýže, neskutečná dobrota - recept

Kuře na marocký způsob s kuskusem - recept

Cottage cheese, vejce, ananas, tmavý chléb.

Toust s arašídovým máslem a banánem

28 komentářů:

  1. Tak, mila Nikki, a ted si pekne vem mop a pojd mi vytrit tu louzi slin! :-D
    Nechces me adoptovat? O:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky Nikki za inspiraci! :) Určitě něco(všechno :D) vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Janiii: :D inspirace není nikdy dost, já zase chodím slintat k vám na blogy :D a taky to pak dopadá všelijak s mým probuzeným apetitem :D

    Eva: určitě :))

    OdpovědětVymazat
  4. Žiješ si jako královna a já jsem si vybrala minimálně 10 věcí, které bych od tebe chtěla vyzkoušet, jsi zlato ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ještě, že jsem po o. :D:D
    Jediné, co mi nejede (dostala jsem vždycky skoro okamžitě ukrutný hlad) je smoothie. Radši si všechno nakrájím, nasypu a naliju do misky a poctivě sežvýkám.

    OdpovědětVymazat
  6. Janii to vystihla..taky mi tu ukapávaly sliny, moc pěkně poskládané-))

    OdpovědětVymazat
  7. ŇAM!
    A fazole s vejcem, rajčetem a trochou protlaku je moje oblíbená rychlovka na oběd :)

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno krásné, silně jedlé...Nikki :-)
    Určo vyzkouším kuřátko na marocký způsob...vypadá to moc lákavě.
    Španělská rýže je opravdu pecka...to bych mohla jíst pořád... tavroh a PB taky :-)

    OdpovědětVymazat
  9. mnam ! ta španělská rýže mě láká :) musím ji vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  10. Samé dobroty. Není nad čerstvé letní ovoce, že:)

    OdpovědětVymazat
  11. Slast, arašídové máslo a banán ♥ U nás v rodině nikdo nechápe, jak to můžu jíst :D
    Jinak vidím, že máme poměrně podobné stravovací návyky :)

    OdpovědětVymazat
  12. mnami mnami....ještě aby mi to s laskou nekdo pripravoval:) i když není nad to si to s laskou pro sebe pripravit sam ze?:D si úžasná inspirace nikky v mnoha ohledech...

    OdpovědětVymazat
  13. stále větší dobroty, chci bejt eliška ! :D :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Nikki nebo kdokoli jiný. Nevím, kam napsat tento dotaz, tak ho napíšu sem ;) Mám takový problém. Hubnu asi už 2 týdny, nadváhu jsem ale nikdy neměla, je to spíš tím, že nejsem spokojená se svým tělem. Problém spočívá v tom, že po každém jídle, které se mi podaří pozřít, mi bývá neskutečně špatně od žaludku. A to se vůbec nepřejídám! Napíšu vám tady svůj jídelníček:snídaně-sypané musli s mlékem, svačina-miska melounu, oběd-zeleninová polévka, trochu rizota, červená řepa, svačina-třešně, další svačina-zeleninový salát, večeře-salát s vejcem. V ten den jsem cvičila Cardio 1 z Body Revolution, 15 min běhu a nějaký ty kliky a posilovací cviky na břicho. Vůbec nevím, kde by mohla být chyba. Hlad skoro vůbec nepociťuji, takže si nemyslím, že by to bylo způsobeno nedostatkem jídla. Předem moc děkuji za odpověď.Je mi 16 let, jestli to má vliv)
    P.S.: Nikii, máš moc krásné jídlo :)) jako dělané pro oči, ale na mě hrozně velké porce :D

    OdpovědětVymazat
  15. Luci, ty bys ty porce měla mít právě ještě větší ;))) Rosteš a metabolismus ti 100% šlape daleko rychleji než mě ve 33 letech :)
    Co se týče tvého problému, možná by stálo za to se obrátit spíše na lékaře, který by vyloučil třeba zánět žaludku či vředy? Bůhví, co ty nevolnosti podněcuje.

    PS: Co to znamená "hlad SKORO VŮBEC nepociťuji?"

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Nikki :).Máš velmi krásný web a krásně mě inspiroval.Chtěla bych se zeptat kde seženu jablečnou vlákninu a co to je?
    Předem děkuji za odpověď.
    S pozdravem Nikol :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Nikolko, děkuji moc :)
    Jablečnou vlákninu jsem koupila u nás ve zdravé výživě, existují určitě i jiné, tak se podívej po obchůdcích u vás. Vláknina je dobrá na zasycení, na trávení apod. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Děkuji moc za odpověď :) Ještě bych se chtěla zeptat, co mám cvičit, když mám za sebou 30 day shred a ripped in 30. Začala jsem Killer Buns and Thighs, ale to myslím, že není úplně ta správná volba, protože bych potřebovala shodit ještě trochu tuku a ne vybudovat si ,,horu svalů" obalených tukem. Přečetla jsem si tady na blogu článek, že svaly pomáhají pálit tuk, ale nevypadá to hezky, když mám stehna a zadek ještě větší. Body Revolution bohužel nemůžu stáhnout :(

    OdpovědětVymazat
  19. Lucka: zkusila bych například Extreme Shed & Shred nebo Banish Fat Boost Metabolism, popřípadě workouty Boba Harpera. Svaly si ale určitě nevytvoříš, to bys při tom cvičení musela v rukou držet tak 50 kg činky :) Je možné, že svaly trošinku nabudou, ale je to jen dočasné, protože díky nim se začne spalovat onen tuk, co je pod, nad a mezi svaly. určitě bych se nebála, že by tak "hora svalů" byla tak drastická , každopádně je možné, že ti nevyhovuje program, tak jej vyměň :)

    OdpovědětVymazat
  20. Opět krása ... pastva pro oči :) Nikki, myslíš,že bys mohla ještě u jídel připsat,jestli se jedná o snídani, svačinu, oběd nebo večeři? Jen tak pro představu :) Miluji fazole tak zkusím ty červené s vajíčkem, šunkou a rajčetem .. jen teda vyměním rajče za něco jiného, nejsme moc kamarádi :D

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Nikki, moc děkuju za inspiraci, jídla vypadají parádně. Určitě něco vyzkouším ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Nikki. Tvou stránku jsem našla teprve v neděli a můžu říct, že už mám v sobě inspirace víc než dost :) Hned v neděli jsem si tiskla fitness zápisník a včera jsem si udělala k obědu kuře na pomoranči a medu. Já miluju tyhle tipy jídel a můžu říct, že tohle bylo nejlépe připravované kuře, které jsem kdy ochutnala :) Díky moc za recepty a za plno inspirace, kterou jsem našla na Tvých stránkách :) S pozdravem Žaneta :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Žanetko, to je prima, že ses taky nechala "nakazit" :) přeji spoustu úspěchů :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)