The Biggest Loser - sezóna 15

Ve stejném složení jako posledně se setkáme 8. října 2013 v premiérovém díle s dalšími účastníky soutěže The Biggest Loser. Natáčení už začalo poslední týden v červnu. Těšíte se? ☺

starší díly zde


11 komentářů:

  1. Nemůžu se dočkat!!! Strašně mě to chytlo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Proč licenci na něco takového nekoupí naše televize, místo nekonečných řad Superstar a Vyvolených :-(

    OdpovědětVymazat
  3. 15??? Mě už to zas tak moc neba... A někdy je to i demotivující :-)

    VELKÁ giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Viděla jsem tvoje video a fakt bomba! Tak mě to namotivovalo, že už teď se těším až budu mít v říjnu po porodu a začnu cvičit :D

    OdpovědětVymazat
  5. Peti, tak to začnem obě společně :) Mně čeká porod 22. září :) (snad) :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo, už 15. řada. já zatím stihla zkounout jen 4. třeba to časem dojedu. je fakt, že občas to i demotivuje. To tehdy, když se dozvím, jak to po čase vítěz zabalil a dostal tam, kde začal. jinak mě to dokáže i nakopnout. Medojedka, jo taky bych se v Tv večer vyčerpaná koukla raději na the biggest looser.

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi sa teším na túto sezónu ... mimochodom Jillian má skvelé legíny na tej fotke :)

    OdpovědětVymazat
  8. Holky nevíte, jestli se dají sehnat někde české titulky i na starší série?

    OdpovědětVymazat
  9. Tak prvý diel som už videla, ešte nemám nikoho obľúbeného, ale neobľúbeného už mám, a je to Hap, veď možno uvidíte prečo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)