Bob Harper - Skinny Rules DVD série pokračuje

Není to tak dávno, co Bob Harper vydal novou cvičební sérii The Skinny Rules na třech DVD věnující se kardiu, síle a kompletnímu tréninku na celé tělo. Tentokrát se můžeme těšit na další, v pořadí čtvrté DVD k této sérii pod názvem Abs a vy víte, co to znamená. 80 minut dlouhé video věnující se cvikům na břišní svalstvo. 


Trailer

9 komentářů:

  1. Teda ten je drsnej :D Já se pořád ještě trochu bojím, ale cvičím od něho Yoga for the warrior, která je naprosto úžasná. Lepší než od Jillian :) Vždycky, když nemůžu cvičit dál, on mi to prostě nedovolí. Jako kdybych ho měla nad sebou a on mě hlídal :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jj, Boba miluju. Neopakuju se??? :-) A jak píše Lucka, MŮŽU, i když jsem přesvědčena, že nemůžu. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Chci to tričko co má Bob na sobě! Od tý doby, co jsem začala hltat před pár dny The biggest loser, miluju Boba snad ještě víc. :D
    Ale to tričko! To potřebuju. <3 :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nevíte, kde bych sehnala nějaké jeho cvičební DVD? Ty nejznámější videa už jsem naštěstí k nalezení, ale nikde na netu jsem nenašla jedinej obchod s jeho DVD... Děkuju

    OdpovědětVymazat
  5. Paja S.
    měly by to být 3 workouty, každej ani né 20 minut :)

    OdpovědětVymazat
  6. jojo, tři workouty pod 20 minut, délka videa ale říká 81 :) tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  7. opět nový design? hezké Nikki :) doufám, že to bude brzo někde ke stažení, abych mohla nachytat inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  8. aha, já si říkala, že to snad ani není možný :D tak to už se těším!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)