Z mého stolu - Jak jsem baštila IV.


Následující fotky jsou z období posledních čtyř dnů. Občas jsem měla náladu vymýšlet a pohrát si s jídlem, občas vůbec ☺ Tohle bude zase na nějakou dobu poslední várka fotek, určitě budu fotit dále, ale jen průběžně, a pak se vám zase pochlubím s nějakými věcičkami Z mého stolu. Posledními čtyřmi příspěvky jsem vám tak nastínila, jak baštím a co jsem jedla během jednoho týdne, včetně jakýchsi hříchů, které jsem si nemohla odpustit. Moc mne to bavilo a brzy zase něco zveřejním, ať máte inspiraci ♥ Mějte se krásně ☺

Čtvrtek


První jídlo: Celozrnná bagetka, a jahodový jogurt. Vím, že na snídani nic moc, ale baštila jsem 
u našich a tam jsem se nechtěla roztahovat, takže jsem si z tašky vylovila, co se dalo a po 
příchodu domů to napravila.


Druhé jídlo: o dvě hodinky později jsem si tedy udělala tento salát z melounu, broskví, ledového 
salátu, k tomu misku tvarohu s jogurtem a skořicí a vlákninou.


Třetí jídlo: Tohle byl něco jako odpolední oběd, řekněme - ani ne oběd, ani ne svačina  
Na ledovém salátu jsou kuřecí kousky s rajčaty a čerstvou petrželkou, nalevo kuskus dělaný 
ve výpeku z kuřátka a napravo mrkvový salát (tedy mrkev a citron)


Čtvrté jídlo: Můj oběd mě zasytil na opravdu dlouhou dobu, než jsem se pustila do přípravy 
večerní omáčky, přikusovala jsem půlku jablíčka a pak tedy asi 200 g kuřecího masa s omáčkou 
z mrkví, zázvoru a pomeranče. 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Pátek


První jídlo: malý hřích ve stylu jogurtového nápoje od Danone ☺ Čokoládový, plus celozrnná 
kaiserka s tvarohem, salátem a ředkvičkami.


Oběd: Největší mňamka světa. Žampiony s kuřecím masem na cibulce a rajčátka, salát jsem 
samozřejmě zblajzla taky. Trochu kyseliny listové těhotné mamince se vždy hodí ☺


Po celé odpoledne: Tak za tuhle nálož by se nemuselo stydět ani ... ani prase  Měla jsem 
chuť na oříšky, tak jsem si nechala namíchat 200 g oříšků (kešu, vlašáky, lískáče + sušené banány), 
vše koupeno ve zdravé výživě, nepřisoleno, nepraženo, banán slazen medem. Tuhle směs jsem 
uždibovala po celé odpoledne - nedalo se odolat. 

Mezitím jsem snědla ještě půl jablíčka zeleného, to jsem nefotila. 


Večeře: K večeři jsem si dávala zeleninu se dvěma vajíčkama, a koktejl čistě z mléka, borůvek a
hroznového vína. Už bylo potřeba zlikvidovat poslední zbytky v lednici. 


-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Sobota


Snídaně: tvaroh smíchaný s bílým jogurtem, rebarbora s medem, kokos, dvě meruňky, 
půl celozrnné kostky (rebarbora byla dost kyselá... brrr)


Můj jediný hřích za poslední dobu -  ale jo, s chutí jsem si dopřála ☺ krásně vychlazenou. 


Druhé jídlo: Tři ovesné placičky (mohla bych je vlastně pořád) a zelenina. Potřebovala jsem se 
před nákupem nadlábnout, abych pak nekupovala nesmysly. Lepší nakupovat sytá 


Třetí jídlo: hurá, vrací se mi chuť na arašídové máslo ☺ Chybělo mi ♥ Takže dva vícezrnné tousty
s burákovým máslem a malé jablíčko.

Další jídlo už jsem nefotila, večeře byla odbytá a neideální, ale synek chytl vysoké horečky a já
měla hlavu plnou úplně jiných věcí najednou, než hlídat, co mám na talíři a fotit to. Hodila jsem do 
sebe, bohužel, pár koleček vysočiny, jedno jablko a kousek celozrnného pečiva. V plánu jsem 
měla něco si uvařit, ale raději jsem ležela u prcka, než stála u plotny.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Neděle


Snídaně: maličkému se ulevilo, teploty klesly a mně se hned vrátila chuť na zdravější jídlo - zvláštní,
jak funguje psychika ☺ Takže jsem si udělala malý shake z kakaa, mléka, banánu a skořice, k tomu 
dýňovou kostku s tvarohem, šunkou, salátem a paprikou. 

Svačinka: měla jsem opět shake, protože mi první várka vyšla na dvě porce ☺


Oběd: Zkoušela jsem recept z časopisu F.O.O.D., samozřejmě jsem si ho trošku upravila, respektive
nedala všechny ingredience, protože bagr  Zkrátka a dobře, ryba je lehce pokapaná citronem, 
osolená a opečená. K tomu "jihoafrický" salát z červené papriky, rajčátek, cibule, ledového salátu, 
čerstvé petrželky, ředkviček, kukuřice a vše je naloženo do pomerančové šťávy. Fakt výborná věc ☺


Odpoledne: no jak mně se nechtělo nic vymýšlet ☺ Zkoušela jsem udělat zmrzlinu, ale bylo z toho 
spíše ledové pyré, které bylo mimochodem geniální ☺ banán, tvaroh, led a rozšlehat ☺


Večeře: Asi 150 g žampionů, nikdy mne nepřestane udivovat, jak málo mají kalorií; dvě vajíčka, 
rajče. Miluju to strašně moc a mohla bych se toho doslova užrat  K tomu trochu ledového salátu
a přikusovala jsem jeden toust vícezrnný.

Hřích dne? Asi to, že jsem si po každém jídle dala jeden mentolový bonbon Klokánek ☺ 
Tadááá 


***

33 komentářů:

  1. Jééé, kdyby mi tohle někdo doma připravil :-D

    OdpovědětVymazat
  2. ač jsem právě dosvačila, dostala jsem z tvých fotek zase hlad xD ten toastový chleba s tím PB to máš ten zelenej z kauflandu ne? je bezkonkurenčně nejlepší xD musím se tam pro něj stavit XD

    OdpovědětVymazat
  3. Super jídla si dopřáváš! :))
    Měj se krásně Nikky! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Máš ta jídla krásně pestrá a barevná :)) žampiony s vejci taky vyzkouším, chybí mi moje milovaná smaženice z hříbků :))

    OdpovědětVymazat
  5. Katie: jojo, je z kauflandu, vyzkoušela jsem spoustu, ale tenhle "zelenej" je vážně nej ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Nikki já když to sleduji tak si říkám, že musíš mít plnou lednici zeleniny a ovoce :D

    Až půjdu na nákup, udělám si taky zásoby, jen mi poraď- kupuješ si na týden, nebo průběžně? Já mam strach, abych to pak nevyházela, když si toho vezmu tolik :) bohužel předem nevím, co budu vařit, takže nemám moc přehled co kupovat..

    OdpovědětVymazat
  7. Anna: já nakupuji vyloženě nárazově :) a dokonce podle toho, co je zrovna ve slevě :D jako jabka nebo pomeranče třeba ne, ale na hroznové víno nebo borůvky jsem si vyloženě čekala :) ledový salát to samé :D takže třeba co dva dny si ovoce a zeleninu dle potřeb a ceny dokupuji :) třeba miluju mango, ale to je teď u nás drahé, tak jim na to prdím :D

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera! :) Déky za inspiraci. Zkoušela jsem ten tvůj obídek s žampióny, nic lepšího jsem snad ani neměla! Určo vyzkouším i další pokrmy, děsně mě to bavilo. :) Arašídové máslo raději nekupuju, pak chodím se lžičkou. :D

    OdpovědětVymazat
  9. U nás je teď Mango v akci za 24Kč, brala jsem si dvě :) jinak je fakt drahý.. já čekám na nektarinky a meruňky :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nikki to je nádhera!
    Meloun, broskev a ledový salát?! To by mě zajímalo, jak to chutná, musím vyzkoušet! A ryba z F.O.O.D. - jen se dívám a hned bych si to dala!
    Díky za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
  11. Mňam aké chute na mňa došli keď som to videla, škoda len že mám prázdnu chladničku.

    OdpovědětVymazat
  12. Nikki, to je nádhera :-)
    Mám chutě a to jsem před chvílí dojedla.
    Budu zkoušet kombinace ovoce a zeleniny do salátů...vypadá to silně jedle :-)
    Klokánky- to je krásná nostalgie z dětství...
    Rebarboru mám moc ráda, sice když je kyselá, tak se u jídla šklebím, ale ta chuť, mňam:-)
    Shake "bylo potřeba zlikvidovat poslední zbytky v lednici" mě teda pobavil :-) hihi
    Na Peanut butter se už třesu do Lídlu (mám poslední už načnutou skleničku). To Lídlové mi chutná nejvíc ze všech- je to návykové papání. Snad brzo zopáknou Americký týden...a bych mohla nakřečkovat zásobu. Zjistila jsem totiž, že mi na něj chodí zbytek rodiny (teda jakože natajno :-), protože když je to zdravé, tak to oficiálně neberou).
    Přeji hodně zdraví malému a žádné horečky:-).
    A naprosto s Tebou souhlasím, že psychika dělá hodně...
    Dííky za inspirační fotky, jsou čím dál hezčí:-)

    OdpovědětVymazat
  13. je orpavdu obdivuhodný, jak hezky papáš i v těhotenskym období, ty vážně nemáš žádné chutě? :)

    OdpovědětVymazat
  14. Míša: děkuju, a určitě vyzkoušej kombinovat ovoce i zeleninu. Já se toho taky bála, ale když jsem to všude viděla, tak si říkám, že to pro jednou risknu a zamilovala jsem si tyto kombinace :)) Opravdu mi taková chuť sedí :)

    Petra Š.: Peti, moc dobrá otázka. Vlastně jsem sama překvapená, že žádné chutě na NIC nemám, ani na tučné, ani sladké, na nic. Naopak, tři týdny zpátky jsem ještě tak vzorná v jídelníčku nebyla a občas si něco dala právě na zoubek (však jsem těhotná, tak se to ztratí, že? :)) Kdepak. právě ono ty sladké věci, co jsem si občas dala nejenže chutě neuhasily, ale vyvolávaly další a další. Na co jsem měla v těchto dnech chuť, tak to byl vyloženě mentol (proto ony bonbony - jako dítě jsem je nesnášela :D) - zajímavé, i přítel se divil, co to kupuju, tohle u mě za 5 let vztahu neviděl :D mi i říkal, ať vemu bonpari, ať to může i malej, ale já nechtěla, prostě mentol, máta, cokoli takovýho pálivýho a chladivýho :) jinak vyloženě chuť na něco nemám... takže pravděpodobně má tělo dostatek všeho :)

    OdpovědětVymazat
  15. Nikki, právě, že jsem z těch kombinací měla strach...ale na těch fotkách to vypadá taaak lákavě a chutně,...že jdu do toho:-)
    Láká mě pomerančová zálivka (pomeranč v mrkvovo zázvorové omáčce byl skvělý) a taky miluju melouny...tak mě "táhne" i salátek s melounem:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Mňam.....
    Nikky...je někde recept na ty ovesné placičky?
    Ty oříšky mé chutě rozvášnily nejvíc. :-) A pak ty žampiony....miluju žampiony a i klasický houby.
    Máš krásný jídelníček...musím ti něco "ukrást" :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Pajinko, Mrkni sem: http://mojetelo.blogspot.cz/2012/06/ovesne-placicky.html
    Jinak můžu vřele doporučit, jsou moc chutné...a zblajzla je i rodinka, která zrovna "zdravou" stravu nepreferuje :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Same mnamky :o)
    Biotrend ma skvele jogurty, kuskus mam dnes s kuracim maskom a mrkvovou omackou, uz sa tesim na obed :o)))

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj chci se zeptat :)Při zatnutí mi jdou vidět tzv "bychty" sice jen trošku ale jsou a když břiško zase normálně polevím je ve stavu jakoby nafouklém...Mám už to od začátku cvičení-Body revolution.Prostě se to břicho ne a ne pořádně zpevnit :(( Navíc tam cítím ve spodní části ty tukové bunky :( A nevím jak s tím dolu.Stravu mám naprosto zdravou a vyváženou.Nějaká rada by nebyla ? :) Prosím za odpověď a předem děkuji :) Jinak moc hezké to tu máš

    OdpovědětVymazat
  20. Nejlepší jsou ty "šejky" - borůvkový, banánový, kakaový...mňaaam!

    OdpovědětVymazat
  21. Aj ja si robím domácu "zmrzku", banán s tvarohom... aww :3

    OdpovědětVymazat
  22. Nikki, jaký byl ten shake s borůvkami a hrozny? Vypadá to dobře, tak bych si ho taky udělala :)

    OdpovědětVymazat
  23. V jednoduchosti je krása.. hm, mám chuť na smoothie! :D

    OdpovědětVymazat
  24. když to vidím, tak bych to sežral teď o půlnoci všechno!!! :D až na to maso teda!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  25. Mám ráda různé jogurtové nápoje, nejraději třeba Florian active - aloe vera, ale vlastně mě nikdy moc nenapadlo si udělat něco podobného doma. Tak jsem zkusila udělat shake podle Tvých ingrediencí a to je teprve dobrota! Od prvního doušku jsem na něm závislá :D Dnes jsem zkusila obměnit a místo kakaa přidala malou lžičku burákového másla :) Trocha bílého jogurtu, mléko, banán a lžička burákového másla. Luxus! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Ivana: určitě, u mne to byla taky láska na první chuť :) strašně jsem se bála a už si nedokážu představit pít jiný než ten svůj :)

    OdpovědětVymazat
  27. Mě zaujaly hodně ty ovesné placičky. Mohla bych Vás poprosit o recept? :)

    OdpovědětVymazat
  28. Určitě :)
    http://mojetelo.blogspot.cz/2012/06/ovesne-placicky.html

    Klidně to udělej i bez majoránky, pokud nemáš, já už to dělám víceméně od oka, nedá se na tom nic zkazit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)