sobota 15. června 2013

Výherci knihy Ovládněte svůj metabolismus


Nebýt nakladatelství Anag, nemohla bych pro vás tuto soutěž uspořádat, takže právě nakladatelství patří velký dík. Věnovalo do soutěže hned tři kousky knihy Ovládněte svůj metabolismus včetně dárečků pro vás. Jedním z nich je i taková malá rozkošná krabička se štítky do knihy, abyste si měli jak založit a opětovně najít důležité informace v knize. Já jsem dostala také jednu knihu od nakladatelství na recenzi a taky ony barevné štítky a maximálně je využívám (knížku už mám po dnešku rozečtenou a nestačím štítky vkládat, těším se, až pro vás budu recenzi psát ☺)

Dnes ráno jsem vylosovala 3 výherce, jejichž jména můžete vidět níže přímo ve formuláři. Během dnešního dne jim dorazí email. Pokud se mi v nějaké rozumné době neozvou, vylosujeme náhradníka ☺

Já i nakladatelství ANAG všem výhercům moc blahopřejeme a vy, kteří jste neměli štěstí na losované číslo, přeci jen bylo v soutěži téměř šest tisíc vstupů, můžete využít 15% slevy při objednání této knihy přímo na stránkách e-shopu nakladatelství Anag. Na stránce je také ukázka z knihy. Jelikož sama tuhle knihu momentálně čtu pro recenzi, musím vás navnadit a určitě doporučit. Je to skvělé čtení, ve kterém se dozvíte, že i Jillian v době začínající slávy neměla moc o stravování příliš zdravou představu a i ona se musela učit. Naučila se toho opravdu hodně a v této knize se vám velmi milým a prostým vysvětlením snaží předat právě to, co se naučila ☺ Určitě neváhejte ☺


48 komentářů:

  1. Určitě se zůčastním, akorát mi to hlásí nějaký eror v tom "formuláři! :(

    OdpovědětVymazat
  2. Na to až výjde tato kniha jsem se moc těšila a je vážně super, že díky tvého blogu a nakladatelství Anag máme možnost tuto knihu vyhrát. Takže díky a už jen do toho! Doufám že se na mě štěstí usměje :D

    OdpovědětVymazat
  3. Koouky, zkus F5 a znovu, něco jsem ve formuláři upravovala, možná ses zrovna trefila do onoho momentu :)

    OdpovědětVymazat
  4. super, děkujem za soutěž.. a když nevyhraju :) stejně si ji koupím... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsem to odklikla a třeba se tentokrát zadaří :)) Je to super, že máme možnost knížku vyhrát! Děkuju

    OdpovědětVymazat
  6. Jupííí, konečně knížka, budu s nadějí čekat, že osud si vybere zrovna mě ;-) :-D Díky Nikki

    OdpovědětVymazat
  7. tak 3x :-) když ji nevyhraju (což je velká pravděpodobnost :-D) tak si ji koupím :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak jsem se taky zapojila do soutěže :-)). Hodně štěstí nám všem :-).

    OdpovědětVymazat
  9. Už jsem ji někde viděla :). Doufám, že budu mít štěstí, jinak pro ni budu muset skočit do knihkupectví :)

    OdpovědětVymazat
  10. Snad je nějaká minimální pravděpodobnost, že bych také možná někdy něco mohla vyhrát :D a ať je to co chce, chtěla bych to zažít :). A todle zrovna vypadá dost lákavě :) :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mohla bych se zeptat? odkliknu všechny tri polička a tot vše nebo musim kazdy den? nebo vickrat za den?

    OdpovědětVymazat
  12. Pokud to nevyhraju, tak si ji fakt budu muset koupit.:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Nikki super soutěž a nejlepší blog :-) Fandím Ti!

    OdpovědětVymazat
  14. Nikki, díky Tobě a nakladatelství Anag za soutěž. Knížku si chci určitě koupit, ale proč nezkusit štěstí, že ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Díky za soutěž Nikki :) zkusím štěstí a kdyžtak stejně zakoupím. Mám od Jill knihu Bez hranic a je to taková moje modla :)))

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuji za soutěž :)) také zkusím štěstí a pokud by nevyšlo, tak určitě investuju :)) Jillian je pořád moje favoritka ;)

    OdpovědětVymazat
  17. První den soutěže a hned tolik zúčastněných :) Jestli to takhle půjde dál, budou šance na výhru 1 : 1032 :D takže předem gratuluji výherkyním, tomu se říká štěstííí :)

    OdpovědětVymazat
  18. Super soutěž :)tak snad bude přát štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  19. Děkujeme!! Snad mi tentokrát v soutěži bude přát štěstí! :)

    OdpovědětVymazat
  20. jéé jak já bych ráda něco aspon jednou vyhrála :) předem gratuluju výherkyním, je to super výhra :))

    OdpovědětVymazat
  21. Tak mě napadá, už tady takový dotaz byl, zda stačí odklikat vše napoprvé, nebo tady chodit každý den a klikat, protože mi vždycky ten první vstup zmizí, a když se vrátím následujícího dne, tak mám zase jen 2/3.
    Díky za odpověď. :))

    OdpovědětVymazat
  22. Taky mi to ukazuje, že nemám odhlasováno nic, ale hlasovala jsem teď po třetí :) Tak snad to tam bude a třeba budu mít super štěstí a poprvé něco vyhraji a zrovna Jill! A když ne, tak nevadí, půjdu si ji hned koupit :)
    Hezkou neděli!

    OdpovědětVymazat
  23. Super soutěž, doufám, že se zadaří!! Tuto knihu bych si fakt přála :) Díky za zprostředkování! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Niki, dnes som už 2krát klikla na ten extra vstup(ten čo býva každý deň) a teraz mi to zase ukazuje, že ho tam nemám pre dnešný deň a môžem kliknúť zase. Možno je v tom nejaká malá chybička, tak len preistotu píšem. Ak to tak má byť, tak nič :-)
    Inak vďaka za super sútaž a ak aj nevyhrám, určite si knihu kúpim :-) Stanka

    OdpovědětVymazat
  25. Už jsem psala výše, že jsem to opravila :)

    OdpovědětVymazat
  26. respektive opakované vstupy nebyly v úmyslu :) takže ta možnost opakovaného "vstupování" je zrušena ;)

    OdpovědětVymazat
  27. Také děkuji za soutěž o možnost vyhrát milovanou Jill :-)

    OdpovědětVymazat
  28. super, už jsem se zapojila, ikdyž mám na takové věci smůlu :(

    OdpovědětVymazat
  29. gratuluji vítězkám!
    Já sice nevyhrála, tak si udělám v pondělí cestu do knihkupectví :)
    Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
  30. Pacangaa: škoda, že jsi komentář odstranila, ale já na něj stejně budu reagovat, protože mi přišel do emailu a nelíbí se mi, jak jsem pochopila, že snad šlo při losování nebo soutěžení o podvod. Jestli má formulář něco společného s cookies, to ví asi jen tvůj přítel, a jestli se dá skrz to něco "přechcat", jak si napsala, tak to asi taky umí jen tvůj přítel. Já těmto věcem vůbec nerozumím, ale pokud on ano, tak ti měl poradit, jak si v soutěži naklikat 3000 vstupů ;)) Každá z děvčat, která sem přišla mají evidovány pouze 3 vstupy... 1 za like na FB nakladatelství ANag, druhý like za blog na FB a třetí za klik do soutěže. Nemůžu za to, že přišly do soutěže v pořadí, která určila jejich čísla tak, jak je určila.
    Pokud bys nutně potřebovala, klidně ti vyjedu výpis daných výherkyň o tom, jaká čísla původně systémem měly určeny a že byly vylosovány. Já s cookies opravdu pracovat neumím, jsem ráda, že dám dohromady blog do stavu takového, jak vypadá. Nemám čas hledat a učit se, jak podvádět.
    Původně byla omylem v soutěži skutečně možnost každý den si přijít pro jeden vstup navíc, ale po třech dnech, kdy na to holky upozornily, jsem tu možnost zrušila. Takže i kdyby děvčata přišla si kliknout každý den, mají maximálně 5,6 vstupů, ne několik tisíc. Holky, jak jsem již řekla, mají evidováno po třech.
    To jen proto, aby se ti ode mne dostalo vysvětlení, mám ráda pořádek. Hodně štěstí někdy v příští soutěži ;)

    OdpovědětVymazat
  31. už jsem myslela, že se na mě poprvé v životě v soutěži usmálo štěstí, když jsem viděla mezi výherkyněmi Tereza M....a zase nic, nevadí :D neštěstí ve hře, štěstí v lásce, výherkyním gratuluji :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)