Slibuji dnes přede všemi...

... nebudu slibovat jako jiskra jasná  Ale prostě jako Nikki. 
Ahojte, řekla jsem si, že to udělám a nejlepší způsob, jak svůj slib dodržet, je napsat jej veřejně, tak, jako jsem to dělala na začátku. O co jde? 

Neustále vám v emailech tvrdím a píšu, jak není váha podstatná. Je to tak? Neustále poukazuji na to, že bychom měli sami sebe hodnotit podle toho, jak se vlezeme do svého oblečení a kolik centimetrů ztrácíme v objemu. Abyste viděli, že jen tak nežvatlám, rozhodla jsem se, že dostojím svého slova a po porodu udělám dvě věci. Po návratu z porodnice se zvážím, vyfotím se a změřím se. Zatímco budu metr používat každý týden a zapisovat si změny, na váhu nestoupnu. Chtěla bych tak se všemi, kdož mají jakýsi blok v hlavě a za každou cenu řeší čísla na té věci pod nohama, společně držet se toho, že na váhu nevlezeme a budeme se orientovat jen díky číslům, které nám změří metr. 

A aby to bylo zajímavější, na váhu vlezu až 50. den po porodu (proč až padesát, nevím... třicet mi přišlo málo ☺). Slibuji, že to vydržím a vy budete moci sledovat a společně se mnou s mými zápisky v deníku pozorovat, co jsem cvičila a jaké hodnoty jsem po každém týdnu naměřila. A doufám, že vy, kteří stále bojujete a nedokážete si stoupání na váhu odepřít, v tom pojedete se mnou. 

Vím, že je to ještě dlouhá doba, ale dávám to sem zcela čistě proto, aby jste si na mne vzpomněli a hlídali mě  ☺ Já podvádět nebudu... jen vám chci ukázat a dokázat, že váha JE nepřítel ☺ A jak to dokázat víc, než vám jít příkladem.



24 komentářů:

  1. Je to fakt.. váha není podstatná.. sama jsem se o tom přesvědčila.. už 7 týdnů cvičím s Jillian, váha klesla o trochu, centimetry nevím, páč já hloupá jsem se 1. den nezměřila.. radši jsem snad ani nechtěla :-D.. ale co je podstatné - krásně zapnu kalhoty, ve kterých jsem vloni v létě byla jak uštípnutá vosička.. a o to přeci jde!

    OdpovědětVymazat
  2. To je krása! V tom tě moc podporuji a jsem zvědavá! :)
    Já váhu dala někam daleko předaleko a vůbec mě nezajímá. Dokud jsem spokojená já, váha také :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je super přísaha a nepochybuju o tom, že ji dodržíš a všem ukážeš, že to číslo na váze je jen pouhé číslo, co vůbec nic neznamená!
    Jestli můžu být tak dotěrná a zeptat se... Kdy máš termín? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nikky, skvělá přísaha, u mě po pár týdnech zdravé stravy a cvičení jen pár kilo dole, ale lidi změnu vidí ..... ať žijí centimetry :-D

    OdpovědětVymazat
  5. a ako dlho po porode chces zacat s cvicenim?

    OdpovědětVymazat
  6. tak já už neřeším ani centimetry, protože se asi neumím měřit:D mám furt stejně podle metru, ale podle fotek a oblečení ne:D takže já už to neřeším vůbec a nechávám tomu prostě volný průběh:)jediné co si hlídám je obsah vody v těle kvůli práškům:-) ale máš pravdu, že spoustě ženských tohle pomůže, máš super nápady:-)

    OdpovědětVymazat
  7. @Lucka Štvánová zkus si na těle třeba podle znamínek najít "stálá" místa, nemusí to být zrovna nejširší místo. Tak si měřím pas i stehno :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Naše váha je teď naštěstí mimo provoz, protože jsme přišli na to, že si pokaždé váží, jak se jí zlíbí, takže na ni ani nemá cenu lézt, akorát předkládá matoucí informace. :D
    Jinak ti držím pěsti. :)) Já jsem otrokem váhy byla, když byla funkční, protože jsem na ni lezla pokaždé, když jsem šla do koupelny, a to bylo i několikrát za den. Teď mám od té potvory konečně klid a je mi krásně!

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné rozhodnutí, Nikki :-)
    Máš mou plnou podporu. Souhlasím, že pro mnohé lidi je váha zdrojem strestu...zbytečně. Tělu je určitě lépe, když ho nezatěžujeme takovou nesmyslnou "modlou"....vždyť ono si samo dokáže najít stav, podobu, kdy se cítí dobře, zdravě, plné síly...a tak se pak cítíme v tom našem těle i my.
    Pro mě osobně je důležité, abych si nepřipadla rozkydnutě, jako želé. Abych byla v pohodě, s dostatkem energie ...nezávisle na jakési bedně/krabičce s čísílky.
    Díky Nikki, žes to hodila tak hezky do éteru...třeba to někomu otevře oči, začne uvažovat o tom samém :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Heidi: to vážně nevím :) to se nedá říct z fleku :) nevím, jak bude porod vypadat, jak dlouho se budu dávat dohromady, to nejde takhle říct :) každopádně se stravou předpokládám, můžu začít hned :)) děsím se nemocniční stravy :D

    OdpovědětVymazat
  11. tak to je moc dobrý a užitečný nápad :) držim palečky ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Ja mam podle vahy stejne jako jsem mela na zacatku tehotenstvi, ale vlezu se do satu, ktere jsem nosila jeste dlouho pred tim, kdy jsem vazila jeste min :) Asi ani nemusim rikat, jak je to uzasny pocit ;)
    A k nemocnicni strave - rodila jsem v jedny z "nej" porodnic v Praze a jidlo bylo...mnamka! :D :D :D
    Nikki, drzim palce! ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Fajn nápad, před 4 dny jsem začala intenzivně cvičit a pracuji na stravování-což je u mě kámen úrazu.. já se nebudu ani měřit, ani vážit.. vím, kolik teď mám... a až se mi bude zdát, že jsem zhubla a až budou reakce okolí-nechám se překvapit, kam jsem za tu dobu došla:)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to je skvělý nápad :) Taky zastávám názor, že váha je nepodstatná. Je to nicneříkající číslo. Teď to alespoň dokážeš i těm, kteří tomu stále moc nevěří, nebo se prostě od vážení nedokážou odpoutat :) Hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak na výsledky měření jsem zvědavá, u váhy už jsem si zvykla, že nic neřekne :D A čtu, že máš před sebou ještě krásné 3 měsíce s bříškem, tak ať se daří a v září tu snad uvidíme i přírůstek! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak Nikky já do toho půjdu s Tebou! Cvičím s Jillian, díky Tobě, od 12.dubna. Změřila jsem se, zvážila a zapsala a zatímco měření provádím vždy k 12tému na tu blbou váhu si stoupnu každičké ráno, ano ukazuje postupně míň, ale ty cm jsou lepší!

    OdpovědětVymazat
  17. A holky můžu poprosit o radu?
    Od minulého týdne jsem měla bolesti zad, nedalo se to už vydržet, tak jsem jela včera na pohotovost, dostala jsem dvě injekce a mám mít ještě týden klidový režim (Měla jsem svalové spasmy). Cvičení už mi chybí. Mám odcvičeno 30Day Shred, Ripped in 30 a teď cvičím 6week six-pack.
    A chci se zeptat jestli nebude lepší od Jillian jóga? Nebo mám pokračovat 6week?
    Díky moc!

    OdpovědětVymazat
  18. aneb jak jsem ráda, že doma váhu nemám :)

    OdpovědětVymazat
  19. Super nápad Nikky :) Já si stoupnu na váhu za nějaký čas až trochu splasknu po státnicích a pak jí hooooodně dlouho neuvidím, chtěla jsem si dát vážení cca po 30ti dnech .) Jdu do toho .)

    OdpovědětVymazat
  20. já se nevážím už jenom proto, že máme doma 3 váhy (plus ještě jednu u přítele) a každá mi ukazovala jiné hodnoty, které se lišily docela dost!!! tak co z toho? člověk si řekne, že chce něčeho dosáhnout, pak si stoupne na jinou váhu a zjistí, že už toho dosáhl... a změna v zrcadle veškerá žádná. nechápu holky, které na váhu spoléhají - vsadím boty, že také nemají doma přesnou...

    OdpovědětVymazat
  21. Paja: už jsem tady o tom kdysi psala článek, že je o nervy a nesmysl vážit se pokaždé někde jinde a půjčovat svou váhu někomu jinému na vážení :) Měla by být skutečně osobní, tak jak se ji vlastně říká. Já mám také jinou váhu u sebe na váze, jinou váhu u gynekologa, jinou váhu vykazovala laboratoř v Olomouci... :)) Prostě je dobré mít svoji, a mít ji jen pro sebe , pevnou zem, žádný koberec, rovně postavenou, nejlépe si najít své obvyklé místo, kde se člověk bude vážit. Já to tak mám a nic jiného mne nezajímá a podle jiných čísel jsem se neřídila :)) ale teď nebudu, zas tak důležitá ona čísla nejsou :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)