Čas poděkovat

Nevěřím, že se v našich životech všechno děje jen tak. Jsem vlastně dost přesvědčena o tom, že všechno, co se kolem nás děje, má svůj význam. Ať jsou to prkotiny nebo ne. Věřím tomu, že pokud se nám něco daří nebo nedaří, má to své opodstatnění. Pokud vám neznámý člověk řekne milá slova v momentě, kdy už si myslíte, že nic nemá smysl, má to své opodstatnění.

***

Poslední dobou se mi to stává docela často. Například, chci něco napsat. Je jedno, jestli je to komentář, článek, odpověď na škaredý mejl. Zkrátka a dobře, často se mi stává, že se mi přestane při psaní dařit, neustále musím od psaní odskakovat, vypne se stránka, musím zvednout telefon, omylem kus textu smažu... neříká mi tím někdo nebo něco, že se mám na to vykašlat? ☺ Že nějaká síla odněkud prostě dělá všechno proto, abych ten text nedopsala? Naposledy se mi tak stalo včera. Psala jsem příspěvek, o který jsem svým způsobem stála, ale tak strašně se mi nedařilo, text se mi nepochopitelně asi třikrát přeformátoval, protože jsem na něco omylem (skutečně omylem?) klikla, část textu se mi umazala, ... víte, nejsem nešikovná, jen prostě někdy se zřejmě ozve to něco, co mi v tom brání a víte co, nikdy jsem nelitovala, že jsem daný text nedokončila, neodeslala, vám neukázala. Věřím tomu, že všechno je tak, jak má být. 

A pak je tu ještě záludnější věc. Když jsem tenhle blog začínala psát, začínala jsem jej psát hlavně pro sebe.  Byl to můj deníček, kromě zápisků tady nebylo vlastně absolutně nic. To, že občas někdo přišel komentovat byla už třešnička na dortu. Jenže s přibývající návštěvností se i na tu třešničku na dortu zvykne a vy máte domnění, že jste na komentářích závislí, respektive na těch, co komentují. Trvalo mi dlouho, ale pochopila jsem. Je krásné být v kontaktu s těmi, o kterých víte, že vám fandí, že vás sledují a naprosto upřímně řeknu, že to člověku lichotí a dělá dobře a já si prostě ráda názory přečtu, ráda si přečtu jak vám chutnal můj recept nebo když mi dáte vědět, že vás můj článek pobavil nebo vám něco předal ☺ 



Víte co jsem se ale po těch x měsících naučila? Co jsem zjistila? Každý den přijdou na stránku tisíce lidí. Pokud jen několik desítek z vás komentuje, je mi jasné, že se na blog vrací také ti, kteří jsou mými "tichými čtenáři" ☺ A že vás je strašlivá spousta. Chci, abyste věděli, že i tato '"tichá" podpora a opakovaná návštěvnost je to, čeho si nesmírně vážím. Vím o vás. Občas mi totiž napíšete krásný email, ve kterém je tolik podpory a krásných slov, že si vždycky uvědomím, že tohle všechno dělám pro mnohem víc lidí, než si možná ve skutečnosti dokážu uvědomit. Není to už jenom o tom, že mě to baví, že je to koníček, už je to i o tom, že tento blog rozdává spoustu rozdílných emocí a inspiruje a motivuje lidi, kteří se dodnes třeba jedinkrát nevyjádřili. Každý jste si zde našli ten svůj impulz, každému z vás tenhle blog dal něco, ať už to bylo cokoli, moc mě těší, že jste si to zde našli a využili a co ještě víc, že vás to ohromilo a našli v tom zalíbení. Víc než kdy jindy právě v těchto dnech od vás "tichých" čtenářů dostávám emaily, které mne vždycky nakopnou do další práce. Protože i když vím, že tam jste, tak mě občas přepadne splín a říkám si, zda to má ještě smysl psát, zda to vůbec někoho ještě baví číst, zda to někomu něco dává, vždyť už jsem toho tolik napsala, řekla, udělala... ale pak se stane to, co popisuji výše. Něco vás samotné osloví a já ve dnech, kdy mám ty největší pochybnosti, mi opravdu přijde nejvíce emailů, které mne utvrdí v tom, že ANO, je pořád to pro koho dělat. Má to smysl!!! Píšou mi všechny věkové kategorie, mladé slečny, maminky, podnikatelky, a věřte nebo ne, poslední týdny se roztrhl pytel i s mejly od mužů (ať už tělem a duší teenager nebo táta od rodiny) ☺ A víte, jak je tohle příjemné? ☺ Kdy mi zcela s úctou vyjádříte poděkování stylem, který přehluší veškeré pochyby, které mne zrovna přepadnou? Nemůžete mít tušení, že mne něco trápí nebo že zrovna mám nějaký splín, ale vy se v tento moment vždy objevíte ☺ Ať mi nikdo neříká, že nás všechny nespojuje nějaká zvláštní energie. 

Moc vám všem děkuji ♥ 


***

34 komentářů:

  1. Hlásím se k početné skupině tichých čtenářů. Tvoje články si vždycky moc ráda přečtu, ale na komentování mě moc neužije.
    Každopádně ti patří velký dík za to, co pro nás děláš a i kdybys změnila pohled na život jenom mně, tak ti za to děkuju. Prosím, pokračuj v tom, co děláš. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se hlásím k tichým čtenářům :). Čtu všechny tvoje články a jsi pro mě obrovskou inspirací.
    A ani já nemám pochybnosti, že ta "hybná síla " existuje :). Například pár týdnů zpátky jsi přidala příspěvek o clean eating. Přečetla jsem si ho se zájmem, ale zdálo se mi to moc složité přejít na to. Tak jsem to zase vypustila z hlavy. No a nakonec jsem teď shodila 4 kila a nějak jsem ani netušila proč. Pak jsem se zamyslela a vlastně už tři týdny se podvědomě držím clean eating. Aniž bych o tom věděla:). Prostě to přišlo samo, aniž bych se o to snažila :).
    Děkuji ti za všechno :).

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, tady další tichý čtenář :) Všechny tvé články čtu a to moc ráda. Jsi má obrovská motivace, ty a celý tvůj blog. Tak prosím nepřestávej :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky ,taky tichý čtenář i když pár komentů už jsem tady dala.Tenhle článek jsi napsala moc krásně až mi málem ukápla slzička a k tomu ta písnička :) je to super.Je to úžasné jaky kus práce jsi udělala i když jsi začla jen tak pro sebe.Tady je vidět že pokud je někdo ,kdo něčemu dobře rozumí,měl by se o to podělit s ostatními a to je tvůj případ.Kdyby to tak nebylo nechodilo by na tvůj blog tolik lidí.A proto ti děkuji a posílám v myšlenkách sílu k tomu aby jsi v tom mohla pokračovat.Osud ví proč děláme to co děláme.Vždy když se člověk zamyslí ,zjistí že určité situace i když v první chvíli vypadají nesmyslně, za nějaký čas dostanou smysl a proto i tvá práce smysl má !! Tak jen tak dál děláš to moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  5. Další tichý čtenář, tadý! Z řad "teenagerů", mám celý blog prolezlý aspoň 5x, super inspirace, moc ti děkuju Nikky :)

    OdpovědětVymazat
  6. :-)...ja som takisto tichý čitateľ...no musím sa ozvať...takisto čítam všetky tvoje čánky...niekedy sa pri nich smejem...inokedy vážne nad nimi uvažujem...a som veľmi rada, že tu pre nás si :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Nikky, taky se hlasim k tichym ctenarum. Ani nevim jak jsem na tvuj blog narazila, ale jsem za to moc vdecna. Snazila jsem se hubnout uz od prosince, ale do unora se porad nic nedelo..pak jsem nasla tvuj blog a ujasnila si, co jsem delala spatne a najednou to jde samo. Zamilovala jsem si Jill, ted pokoukavam po Bobovi a jidelnicek jsem taky hodne prekopala. Musim ti opravdu moc podekovat za vse co delas. Musi ti to zabirat spoustu casu a o to si toho vazim jeste vic. Jeste jednou moc dekuji a preji tobe, priteli, synovi a malinke moc moc radosti, stesti a lasky.

    OdpovědětVymazat
  8. My ďakujeme tebe! Práve ty si ma nakopla k cvičeniu, a som ti neskutočne vďačná, robíš to naozaj dobre! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky Nikki, já jsem také dodnes byla tichým čtenářem, ale tvůj článek mě přiměl k tomu, se také ozvat a konečně ti za vše poděkovat. Čtu tvůj blog už minimálně půl roku, den co den. Vždy čekám, kdy bude další nový příspěvek. Moc tě obdivuji v tom, co si dokázala. Občas si stahuji tvé nové receptíky (které se chystám vyzkoušet) a zamýšlím se nad různou problematikou. Já jsem teď konečne ve stavu, kdy nelpím na tom zhubnout, ale alespoň si svých 59kg při výšce 167cm udržet a stále si připadat dobře. Ale myslím si, že to zvládám hlavně kvůli tvému blogu, který mě stále podvědomě nutí se snažit. Mooooc děkuji za tento blog a hlavně v tom pokračuj.

    OdpovědětVymazat
  10. Nikki, taky děkuji za super blog. Až když jsem si přečetla Vaši proměnu, tak jsem si řekla, že to dokážu taky!
    A dnes jsem si na Vás vzpomněla, jela jsem výtahem se synem na kontrolu a viděla se v tom zrcadle, v duchu jsem Vám poděkovala za ten "nakopávající impuls"!
    Ještě jednou moc díky a celé rodince přeji jen to nej... :)

    OdpovědětVymazat
  11. já su vesměs tichou čtenářkou taky, ale už sem se asi 3x vyjádřila a něco sem taky napsala :) veř že na tvym blogu najdu VŽDYCKY odpověď na to, co mě zrovna trápí, vždycky se mi objasní to, co mi jasný není a vždycky, když i já pochybuju a chcu to vzdát tady najdu tu správnou motivaci. Díky, že se sem můžu vracet!! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásně napsané Nikki a absolutně výstižné. Pomáháš nám všem najít sebe, vážit si sebe a to je práce, která je nedocenitelná. Dneska už třetí věc, co mě rozbrečela :-) Díky za vše!

    OdpovědětVymazat
  13. A my děkujeme Tobě, že jsi tak inspirativní a píšeš svoje články tak lidsky, aby to každý pochopil :) Moc ráda brouzdám na Tvém blogu a klidně si některé články čtu znovu a znovu, abych se ujistila, něco si připomněla nebo se zas utvrdila v tom, že v tom co dělám, nejsem sama, takže opravdu obrovský dík! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ten článek je moc hezky napsaný a poslední dobou se taky stále víc a víc přesvědčuju, že nás všechny spojuje nějaká zvláštní síla...:) Já děkuju za tvůj blog, našla jsem u tebe dost inspirace a cenných rad, hlavně pokračuj v tom, co děláš! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ja som a asi aj budem tichým čitárom.(Nie vždy ma totiž napadne dlhý,zmysel plný komentár.
    Tvôj krásny blog sledujem už pomaly od nepamäti a krásne je na ňom vidieť ako sa blog aj ty vyvíjala.
    Držím palce do budúcnosti,nech sa ti vo všetko darí. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Nás "tichých" je více než dost. Konečně nastal čas promluvit! Děkuji moc za tvůj blog. Vracím se sem téměř denně a to mě motivuje vydržet. Díky díky díky

    OdpovědětVymazat
  17. vy jste tak zlatí :) všichni :))

    Medojedka: doufám, že ty další slzy byly taky pozitivního charakteru :)

    Veronika Š: :D to je milé :) tak se musíme snažit, ať je v tom zrcadle na co koukat :) nejen v těch ve výtazích :)

    MaretinaG: to je moc hezký přístup, ať se moc daří :)

    A vám všem ostatním taky... možná to bude znít jako klišé, ale prostě mě to drží nad vodou pokračovat a dodává mi to sílu fungovat dál a mít inspiraci zase na další články :) a různé nápady, které se vynoří prostě jen tak... a pokud se vynoří jen tak, tak je to ještě pořád dobře :)

    OdpovědětVymazat
  18. Mohli by udělat u každého komentáře možnost "lajku" :D

    OdpovědětVymazat
  19. Taky jsem tichá čtenářka :) Ale díky tvému blogu se můj manžel rozhodl se sebou něco dělat.Což je paráda,můj muž je pro mě a moje děti ten nejlepší,ale je líný.Teda byl.Rozhodl se po zkouknutí fotek ze soutěže moje proměna do léta.Děkuji za tvůj blog a inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  20. Moc krásný článek:) taky mi vehnal slzičky do očí:) tak od půlky května do půlky června sem se vlastně jen učila na státnice a neměla moc čas sledovat co se tu děje a co nového píšeš, ale hrozně sem se těšila, až budu mít čas si všechny ty novinky přečíst:) ty prostě dokážeš nakopnout když už by se na to člověk chtěl vykašlat:) děkuju za tvou inspiraci ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Bulím tu jak želva celou dobu, co čtu Tvůj krásnej a srdíčkovej článek, Nikki :-)...a k tomu ještě ta "Music"...
    Víš, Nikki,... jednou na jaře letošního roku jsem úplnou náhodou viděla na fcb liknutý článek s nějakou ženskou co cvičí (byla to Jill a 30 Day Shred). Tehdy mě ani ve snu nenapadlo, že když na ten článek mrknu (což prostě nedělám, neklikám na cizí odkazy, likes, atd)...tak se tím okamžikem tolik změní. A dnes můžu upřímně říct, že jen díky Tobě, Tvému blogu, Tvým článkům, radám, motivaci, povzbuzování, inspirativním receptům. Díky Tvé upřímnosti a trpělivosti....se mi změnil celý život. Už se na svět dívám jinak, už nejsem ta ustrašená, vyplašená holka se sebevědomím pod bodem mrazu. Už se nebojím okomentovat nějaký článek, i když mám jiný názor než ostatní. Klidně i poradím, podělím se s ostatními o to, co u mě funguje a jak to dělám. Cvičím doma a s obrovskou chutí a radostí, potím se s "mamkou" Jill a přitom se usmívám (i když občas brblu, protože mě tělo nechce poslouchat u Side planků), protože vím, že to prostě dokážu. Už si nepřipadám jako podivín, že nechodím do fitka...ale jedu si doma, svým tempem. Výsledky jsou neskutečné. Ne nějaká pitomá váha, na tu z dlabu. Ale tělo sílí, zpevňuje se, zvládnu mnohem víc než kdy předtím (před Nikki :-), mám mnohem víc energie a zároveň s ním jsem klidnější, vyrovnanější, spokojenější, otevřenější, víc se usmívám, víc se dojímám - a nestydím se za to. Začala jsem opět nosit svou oblíbenou růžovou:-), no a co že mi není 20. Nevadí mi už tolik uštěpačné poznámky rodiny na moje blbnutí a dusot botasek u Jumping Jacků a svou "zdravou" (=nebůčkovou) stravu. Ráda experimentuji v kuchyni, ochutnávám nové potraviny. Občas už i rodinka jí se mnou a - světe div se ...chutná jim to (mrkvovo zázvorová omáčka a salát s jablíčky vedou). Dobře :-), přiznávám, neví úplně komplet složení...aby neremcali. Ujídají mi už i kešu a arašídové máslíčko.
    Věřím tomu, že v životě není nic jen tak náhoda...a že tou velkou energií, silou a spojnicí nás všech jsi Ty, Nikki. A kdybych jen trochu těch splínů, které míváš (třeba kvůli hnusným a sprostým komentářům) nebo kvůli bolavému těhu tělíčku...mohla vzít na sebe a Tobě tím ulevit.....udělala bych to bez zaváhání.
    Jsi úúúžasná, skvělá... Tady mi už slova nestačí...nejde to jimi vyjádřit.
    Dííííky Nikki za všechno :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Omlouvám se za ten román, ale nešlo to jinak :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Míšo, to je hezký, jak jsi to napsala. Mně Nikki taky namotivovala a moje rodina si změny všimla :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Taky moc nekomentuju ale poctivě si čtu tvoje články a každý den kontroluju, jestli tu není něco nového a jestli mi něco neuniklo :-) tento článěk se ti povedl, uplně mě dojal .. málem mi aj slza ukápla, když jsem si pustila tu písničku :-) ani už nevím jak jsem na tvůj blog přišla ale díky tobě jsem začala cvičit! Když jsem viděla tvou proměnu, tak mě to dokopalo začít se sebou něco dělat a jsem za to moc ráda. Děláš toho pro nás tak moc, jsi prostě skvělá a já ti moc děkuju!

    OdpovědětVymazat
  25. hlásím se k těm tichým čtenářům :) na tvůj blog jsem narazila před půl rokem a od té doby jsi mi velkou inspiraci, vracím se sem moc ráda každý den, tvé rady mi jsou sympatické a přijdou mi i rozumné, díky tobě jsem se o cvičení a jídle dozvěděla plno pro mě důležitých informací, díky kterým jsem začala chápat co a jak :) jsi prostě nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  26. I já se připojuji k tichým čtenářům a vlastně už tu přede mnou všichni vše řekli. Motivovala jsi mě, Nikki, že jsem konečně začala sportovat a jsem nadšená. Nesleduji kilogramy ani centimetry, dělám to prostě pro radost z pohybu. I svůj jídelníček jsem přehodnotila a více si ho hlídám. Ale ani tohle neřeším nijak zásadně. Prostě i z jídla musí mít člověk radost :-)
    Sleduji tě pravidelně přes Google odběr a k mnoha článkům se vracím opakovaně. Takže ještě jednou a tentokrát nahlas - DĚKUJI !!!

    OdpovědětVymazat
  27. Taky se hlásím k tichým čtenářům, Nikki. Odvádí š úžasnou práci= jsi úžasná. Jedna z mých nej bloggerek. Pokaždé mi návštěva
    Tvého bloku zvedne náladu. Děkuju. Za všechno.

    S láskou D.

    OdpovědětVymazat
  28. Nikki, ty voe (pardon, ale to neslo nenapsat), tys me normalne rozbrecela! Dekuju! Uz jsem ti to psala v mailu ;-), moc ti za vse dekuju, zmenila jsi mi zivot! Tva ticha ctenarka :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Děkuji všem, kdož ještě přišli a komentovali :) ♥ Jsem za vás moc ráda :))

    OdpovědětVymazat
  30. I já se řadím mezi tiché čtenáře :) Ani nevím jak jsem přišla na tvůj úžasný blog, ale měla jsem štěstí že jsem ho objevila, když si zrovna začala. Díky tomu jsem tak nějak v obraze a vím co všechno si DOKÁZALA! Každý den se sem vracím a těším se na články, plných rad a užitečných informací :)

    OdpovědětVymazat
  31. Já jsem také jednou z "tichých čtenářů", i když ne moc dlouho. Moc mi pomáháš při mojí životní změně. Každý den čtu, jak jsi se po cvičení nebo před cítila a ujišťuji se, že moje pocity jsou normální. Moc díky!

    OdpovědětVymazat
  32. Dalsi tichy citatel:-) chodim na tvoj blok kazdy den a hladam, aky clanok pribudol! Vdaka tvojmu blogu cvicim 6x tyzdenne 5 mesiacov!!!! V zivote by som nepovedala, ze vydrzim tak dlho cvicit:-) k meninam som dostala tazsie cinky 2,5kg, lebo mi treba :-) a pulzmeter:-):-):-) a co je krasne, ked stretnem ludi, ktorych som dlhsie nevidela, tak mi povedia, ze som krasna:-) ja, vzdy zakomplexovana, mama dvoch malych anjelov:-) som stastna a aj vdaka TEBE:-) ....ma to zmysel, dakujem!!!!

    OdpovědětVymazat
  33. Na blog jsem narazila teprve nedávno, ale čtu ho ráda :) Máš tady plno zajímavých a inspirativních příspěvků a je prostě super :)D9ky a přeju plno úspěchů ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)