Moje proměna do léta, 2013 - informace do finále


Léto nám již opravdu začíná, takže 2. kolo soutěže nemohlo skončit v lepším načasování ☺ 15. června v 8 hodin ráno odstartuje hlasování čtenářů a návštěvníků. 

Celkem se do finálového kola úspěšně probojovalo a své fotky s proměnou zaslalo 124 soutěžících, žen. Budeme soutěžit v původně plánovaných 5 kategoriích.

1. kategorie - věk 14-19 let má 10 soutěžících (bude vyhlášen 1 vítěz)
2. kategorie - věk 20-25 let má 47 soutěžících (budou vyhlášeni 3 vítězové)
3. kategorie - věk 26-30 let má 33 soutěžících (budou vyhlášeni 3 vítězové)
4. kategorie - věk 31-39 let má 28 soutěžících (budou vyhlášeni 3 vítězové)
5. kategorie - věk 40 a výše má 6 soutěžících (bude vyhlášen 1 vítěz)

Kromě vítězů v samotných kategoriích bude odměněn také jediný soutěžící a to Cenou pořadatele - tedy já sama si vyberu někoho, kdo získá mou podporu, obdiv a hlas ☺

Soutěžících ze Slovenské Republiky je poskrovnu, ale jsou. Pokud se nějaké dámě ze sousední republiky nepodaří uspět, přesto ta, s největším počtem hlasů dostane cenu od slovenské sponzorky, která ji má pro někoho z vás připravenou ☺

Hlasování bude ukončeno 23. června ve 12 hod (neděle). 

15 komentářů:

  1. Já už se tak těším!!! Sice jsem v té nejsilnější kategorii, ale co hlavně že jsem vyhrála svůj boj s postavou :D

    OdpovědětVymazat
  2. škoda, že jsem nepokročila s proměnou těla, abych se mohla dále zúčastnit :) hodně štěstí dámy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky už jsem zvědavá a těším se na skvělé proměny :)

    OdpovědětVymazat
  4. jeee a ja jsem blba:D jak bylo tolik zkousek a byla jsem totalne mimo, tak jsem fotku poslala blbe, nejak jsem si necetla vsechny clanky, takze jsem vypadla:D no nevadi, drzim vsem palce!:))

    OdpovědětVymazat
  5. Iva: prosím tě a co ty blbneš? :D Vždyť mám od tebe fotky, z 29. května :) pokud tedy z tvého mejlu neposílal někdo jiný :D (č. 209) :)

    OdpovědětVymazat
  6. Těším se a zároveň jsem nervózní. Bojím se, že to bude pěkná ostuda. Těším se na úspěchy ostatních. Určitě mě to nabije a pomůže se zase rozjet. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. faakt?:D aa=D no dobre, ja si myslela, ze jsem to poslala blbe:D tak jo, dobre=D tak dekuju=D

    OdpovědětVymazat
  8. Juchůůůůů, těším se na fotky :-)
    To bude mega velká motivačka...

    OdpovědětVymazat
  9. Konec soutěže na můj svátek? :D Třeba je to dobré znamení :)

    OdpovědětVymazat
  10. Škoda, fotky z tohoto týdne mám o dost lepší :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Nesoutěžím, ale moc se těším na výsledky všech odvážných :-)

    OdpovědětVymazat
  12. No já jsem teda zvědavá jako malé dítě :D Ostuda to určitě nebude, každý pokrok se počítá a ono přece není důležité vyhrát, ale .... Jinak Evi, jsme na tom podobně, taky mi připadá, že tento týden bych se mohla chlubit víc :D Ale co. Jsem zvědavá na fotky!

    OdpovědětVymazat
  13. Já budu nakonec soutěže se opalovat u moříčka...teda spíš honit děti,aby mi neutekly a nebo se neutopily :-D tak to bude překvápko, až se vrátím...

    OdpovědětVymazat
  14. A my začátek soutěže oslavíme spolu s prckem, který má své první narozeniny :))

    OdpovědětVymazat
  15. A já, která tam na sobě nemám téměř žádné změny pošlu fotku ještě v červenci, tam už to bude znát... ať vidíte, že nejsem úplný tele :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)