Hledají se recenzenti nového proteinu!!!


Ronnie.cz se na mne obrátilo s prosbou pro vás zrecenzovat jejich novinku, protein Essential Pure CFM 80. Slovo dalo slovo a nakonec zde byl nápad, který se mi moc líbil a já s ním souhlasila. Nechat vás čtenáře zrecenzovat tento nový protein.

Nebudeme hledání recenzentů nijak protahovat, během tohoto víkendu až do neděle, bych si mezi vámi vybrala 5 čtenářů, kteří pro tento blog a pro firmu Ronnie.cz ochutnají a objektivně zrecenzují 5 různých příchutí tohoto proteinu. Každému z těchto 5 zájemců bude zasláno 15 vzorků čili 15 dávek v 5 různých příchutích (od každého tedy tři). 

Vyberu si 5 z vás, které následně poprosím o adresu, kam vám přímo z firmy dojdou sáčky na vyzkoušení ☺ A také vám připíšu bližší info. Kdo si troufne? ☺

EDIT: děkuji za vaše mejly, momentálně si vybírám pečlivě zájemce, bylo vás opravdu strašně strašně moc :( Takže vás některé - ač nerada - zklamu. Opravdu nerada. Každopádně vzorky proteinu mají skvělou cenu, takže můžete objednávat okamžitě ☺ nebo vydržet na recenze od těch, kteří budou pro vás čtenáře zkoušet. Kdo byl vybrán se dozví v pondělní emailové poště... kontrolujte kolem odpoledních až večerních hodin ☺

15 komentářů:

  1. Já si určitě troufnu :) Ráda zkouším nové proteiny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rád bych si troufl,ale jelikož nejsem nejlepší ve slohu,tak to nebudu riskovat :).Pokud by ale nešlo o vypisování dlouhých odstavců,tak bych se i zúčastnil.Je mi 15 let,takže si stejně asi vyberete někoho jiného :).Každopádně bych ale chtěl vědět,jak protein chutná,protože jsem nad ním nedávno přemýšlel.

    OdpovědětVymazat
  3. Dííky Nikki za tu možnost :-)
    Píšu mail.Bez proteinu už ani cvíčo.

    OdpovědětVymazat
  4. Vlastně o proteinech nic nevím. Zavání mi to chemií. Ale třeba se z vašich recenzí něco dozvím.

    OdpovědětVymazat
  5. skvělá příležitost :) děkuju, že nám jí poskytuješ Nikki :)

    OdpovědětVymazat
  6. CFM mám doma, variantu 82% proteinu čokoládu a vanilku, obě příchutě mi moc chutnají, velmi ráda bych vyzkoušela i jiné proteiny od této značky :)
    Super nápad :)

    OdpovědětVymazat
  7. Gabina T: vicemene mas pravdu vetsina proteinu obsahuje umela sladidla jako je acesulfam draselný (E 950), aspartam (E 951), cyklamát sodný (E 952), sacharin (E 954), Sukralóza E 955, thaumatin (E 957), neohesperidin (E 959), steviol-glykosidy (E 960), neotam (E 961) případně směs aspartamu a acesulfamu (E 962). Poslední dobou se o to dost zajímám a jediný protein který neobsahuje žádné sladidla je Reflex Nutrition Natural Whey 2270 g. Vyrabi ho angličani a je výborný. Nicméně není sladký nema totiž již zmíněné sladidla. I proto jeho cena není nijak malá, ale hold za kvalitu se platí. Ps: nejsem ani zaměstnancem, ani nijak jinak spojen s touto firmou. Jen jsem fanoušek zdravé výživy a odpůrce umělých sladidel a Éček!

    Tom

    OdpovědětVymazat
  8. ak sa este da zapojit, rada by som skusila....:o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)