Dnešní menu - třešně, třetí trimestr, moje jídlo a lesní plody

S přibývajícími slunečními paprsky se v mém městě roztrhl pytel se soukromými prodejci ovoce a zeleniny. Dneska to vytáhlo dokonce i spoustu lidí nakupujících, kteří se doslova prali o vitamíny na stáncích. Když jsem se rozhlédla, většinou to byly postarší lidé, kteří ještě stále vědí, že ovoce a zelenina je pro zdraví to nejlepší. Skrz tyhle stánky totiž také procházeli náctiletí a mladí lidé, kteří si z nedalekého fast-foodu pochutnávali na hamburgerech, párcích v rohlíku a pizzách. Kdybyste tam stáli, taky byste to viděli. A jelikož měla opodál akci i Coca Cola a zdarma rozdávala plechovky s tímto nápojem, dokážete si představit, co většina z nich do sebe ládovala za kombinaci. Takže jsem se pyšně zařadila do chumáče postarších lidí a společně s nimi s úsměvem na tváři a velkým bříškem vybírala ovoce a zeleninu. A přinesla si domů po dlouhé době krásné třešně ☺ 


Už víte o věcech, které jsem si dopřála k narozeninám, ale nevíte, že to ještě nebylo všechno. Doslova jsem si poručila sehnat mražené lesní ovoce do mých koktejlů. Skoro kilovku mi koupila přítelkyně mého bráchy a povím vám, první koktejl mi přivedl doslova duševní orgasmus ☺ Teď už vím, bez čeho nebudu moci existovat. Pytlík je plný malin, ostružin, červeného a černého rybízu. Neskutečná věc ♥


Jelikož jsem byla moc spokojená s časopisem FOOD, rozhodla jsem se objednat také starší čísla. A i ty jsem si "dala" k narozeninám ☺ Musím je ještě pořádně prostudovat, ale už teď o pár receptech vím, které zkusím a budu vylepšovat k obrazu svému ☺


A taky nám domů přišel kočárek pro Elišku ☺ S přítelem jsme jej z krabice vybalili, sestavili, pokochali se, obdivovali všechny věci, které má a umí, pak opět sundali kolečka, rozebrali a opět uložili do krabice ☺ Už se těším, až budu ten malej uzlíček kolíbat. Přítel sliboval, jak s ní bude často chodit ven... ehm, jsem zvědavá :D


Už brzy pro vás budu mít recenzi na pečené čaje od našeho sponzora Čajové snění. Dostala jsem celkem 19 druhů a ono to trvá, než to všechno ochutnám :D Zatím prozradím, že jsem úplně mega maximálně spokojená se dvěma příchutěmi - zázvor a bezinka. Mňam ♥ No a co teprv jablíčko s mátou, nebo malina se skořicí, aloe vera... no.. máte se na co těšít ☺


Nakonec fotka mého bříška. Asi mi to nebudete věřit, ale už jsem v posledním trimestru ☺ Strašně to letí. Za cca 13-14 týdnů nás bude o jednoho víc ☺ Mimochodem, dostala jsem velkou pochvalu od pana doktora, že se tak váhově pěkně držím. Ptal se mě, jak baštím a byl moooc spokojený ☺

 
Ještě 3 měsíce ♥

Než se s vámi pro dnešek rozloučím, pár fotek z mého stolu ještě, které se mi nechtělo dávat zvlášť, tak abyste věděli, že i když už den co den své jídlo nefotím a i ta nálada kamsi vymizela (já to věděla :D), i přesto jím stále zdravě a barevně ☺

Celozrnné tousty s tvarohem, rajčetem a červeným hlávkovým salátem.

Vaječná směs s rajčetem, čočkou a kukuřicí, zeleninová obloha, pomík, vícezrnné tousty.

Jahody, kiwi, hruška s řeckým jogurtem a medem, plátek melounu.

Míchaná vejce s žampionovou směsí s rajčaty a kuřecím masem. 

• Nezapomeňte se přihlašovat do soutěže o knihu Ovládněte svůj metabolismus od Jillian Michaels, už jen dva dny ☺ Knížku momentálně čtu kvůli recenzi, kterou pro vás chystám, a je, prozatím, jedním slovem výborná!
• Kdo ještě nečetl rozhovor, který se mnou udělala Jana, tak se také podívejte, moc mne to bavilo ☺
• Také jsem chtěla vyjádřit obdiv, že jste se se mnou pustili do výzvy Zdravě z mého stolu. Já vaše příspěvky průběžně "kontroluji", prostě se chodím dívat a inspirovat a také už jsem přidala pár svých drobností ☺ Pokud se chtějí přidat další, jste samozřejmě vítáni ☺
• Za tři dny už se uvidíme u hlasování do soutěže Moje proměna do léta 2013. Těšíte se? ☺ 

Největší lenoch a mazel v rodině ☺


PS: Zdraví Vás Eliška, kope mě do břicha jak divá, asi mám vyřídit pozdravy ☺

21 komentářů:

  1. Nikki, moc krasny fotky, opet ;) Delas mi chute! :-D Moc ti to slusi ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Nikki, pěkné bříško:) A i kočárek. Co jste vybrali za značku? Já pořád nevim a nevim :D Ale naštěstí mám ještě o 6 týdnu oproti tobě čas. Kolik si zatím přibrala? Když tě doktor pochválil? Mě spíš vždy řeknou, že jsem hubena :D
    Ať se Elišce daří.

    Eliška

    OdpovědětVymazat
  3. Enid: kočárek jsme kupovali přes agenturu z Polska, u nás jsme si nějak nevybrali. Koupili jsme tento, má několik barev :)
    http://aukro.cz/pekny-multifunkcni-kocarek-bonusy-43-barev-i3282260439.html

    JInak zatím to je 6,5-7 kilo nahoře. Teď mě čeká test na cukrovku, fuj :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Me taky,dnes jsem dostala zadanku. Ale mam se objednat az za tri tydny. Pristi tyden je srdicko...

      Na kocarek se podivam!

      Ja mam zatim neceke dva kg ve 20.tydnu.

      Vymazat
    2. Me taky,dnes jsem dostala zadanku. Ale mam se objednat az za tri tydny. Pristi tyden je srdicko...

      Na kocarek se podivam!

      Ja mam zatim neceke dva kg ve 20.tydnu.

      Vymazat
  4. Jej to ti nepřeju pít tu hnusnou sladkou vodu, malému se dělalo zle, nevěděl jestli má vyskočit z břicha nebo co dělat, ale po půl hodince to bylo lepší:)No na poslední trimestr vypadáš hooodně dobře, máš malé bříško, ale to bude asi tím jak hezky jíš:) Jak já vidím, ty porce ovoce, taky bych si dala takový meloun,na něj teď jsem doslova závislá a ty třešně:P Eliška se má jako v ráááji:)) Mimochodem krásný kočárek:) Jo Nikki chtěla jsem se tě zeptat, jestli bych mohla cvičit takovou tu 30denní výzvu na zadek s těma squatama, jestli by to mimču nevadilo, lepší než jenom sedět na zadku, nebo spíš jestli cvičíš něco podobného ty?

    OdpovědětVymazat
  5. mm tiše závidím třešinky už aby se u nás taky ukázaly :) postavu i s bříškem máš teda krásnou, ani jsem netušila, že už to máš za pár:D

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotečky, Nikki :-)
    Jako vždycky pozitivní, plné energie. Zase mám na něco chuť, jak to vidím :-)
    S bříškem Ti to moc sluší. Těší mě, že jsi dostala pochvalu od doktora...je to zasloužené, když se o sebe i o Elišku tak hezky staráš a kvalitně papkáš :-)
    Kočárek je moc hezký, dobrý výběr.
    Třešně už máme na zahrádce, tak už jsem letos vyzkoušela jaké to je lítat pořád na WC jako děravá :-)... ono se nedalo odolat... když jsou jen takovou chvilku v roce :-)
    Zvládni glukozový test...není to hitparáda, ale dá se to přežít.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné bříško :), moc ti to sluší...a pak že
    holčičky berou krásu..pfffff ! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Dneska jsem tamtudy taky šla a u stánků bylo tolik lidí, že jsem si nic nekoupila :(, takže ty třešně Ti teď můžu akorát tak závidět :D. Příště... Koktejl vypadá úžasně ;), opět krásný článek :).

    OdpovědětVymazat
  9. Hezké bříško, jen tak dále:)
    Fotky jídel jako vždy perfektní:)

    OdpovědětVymazat
  10. Hihi, já dneska potkala popeláře, kteří dostali chuť na třešně! Vysypali kontejnery, kousek popojeli pod strom a dva hup nahoru do větví a třetí dole chytal :D

    OdpovědětVymazat
  11. Už jsou třešně???!!! Zítra fičím na trh!! :)
    Taková barevná jídla miluju! To je vždycky radost pohledět... a ještě větší sníst :D
    A na recenzi na čajíky už se strašně těším! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Eliška je nádherné jméno :) ty jsi neměla kočárek po kloučkovi? :) škoda, že nebylo už dlouho krásně, jinak bych od babičky měla tuny třešní, takhle si musí člověk všechno koupit v krámě a většinou i za draho :(

    OdpovědětVymazat
  13. Petra: kočárek jsme prodali, abychom mohli koupit jiný - menší golfáč :) je to kolotoč, sama poznáš, něco za něco :) navíc byl modrý, to by pro holku nešlo, a 8 let bych ho ani neměla kde mít a schovávat, navíc když jsem už druhé dítě (s dotyčným) nechtěla :D

    OdpovědětVymazat
  14. Niki moc pekne meno ste vybrali - Eliška, som sa nad nim tak v duchu pousmiala :-) Inak od tvojej farebnej vyzvy - kt. u mna vedie sa snazim dbat na tie farbicky kazdy den:-)) Takže díki ! Tereza

    OdpovědětVymazat
  15. Nikky, moc Ti to sluší :-). Chystám se na trh v pátek a doufám, že tam ulovím plno dobrot.
    Eliška je krásné jméno :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Nikki, všechno máš krááásný! Moc mě tvůj příspěvek potěšil. Takové neskutečně milé zakončení bezvadného dne.

    OdpovědětVymazat
  17. Ty s tím bříškem vypadáš úžasně!! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásný příspěvek. Krásná maminka, papání, kočárek i ten raťafák na konci (něco podobného mám ve dvojím kočičím vydání:D).
    Ještěže za nás se testy na cukrovku nedělaly. Ble.

    OdpovědětVymazat
  19. Krásnej kočárek:), i přestože červenou já nerada... jáá se táááák těšim, až budu mít bříško a vybírat kočárek a oblečky:) ráda bych ti pro malou něco poslala až se narodí:)

    Jinak co se týká ovoce a koktejlu, tak jsi mi udělala hrozné chutě:) až mi skončí detox, tak si to také užiju:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)